مونزا vs رم پیش بینی با ضریب 1.90

در چارچوب دور هفتم سری آ ایتالیا، مونزا و رم در ورزشگاه بریانتو آرنا (مونزا) به مصاف هم خواهند رفت. این نشست برای 6 اکتبر برنامه ریزی شده است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد مونزا مقابل رم

مونزا

"بریانزولی" رک و پوست کنده شروع ضعیفی در فصل دارد و تنها دو برد در هشت بازی رسمی کسب کرده است. قابل ذکر است که شاگردان الساندرو نستا تنها در جام حذفی ایتالیا به موفقیت دست یافته اند. در آخرین دور رقابت های قهرمانی کشور، "سفید قرمزها" باز هم ناکام ماندند و با نتیجه 0 بر 2 در خارج از خانه مقابل ناپولی شکست خوردند. مونزا با 3 امتیاز و نسبت گلزنی 4 بر 8 در انتهای جدول سری آ قرار دارد. بریانزولی در زمین خود 5 بازی انجام داده که دو برد و تساوی کسب کرده و دو شکست را نیز متحمل شده است.


رم

"گرگ" ضعیف وارد فصل شد، باشگاه نتوانست برای چهار مسابقه پیروز شود. پس از آن مربی را عوض کردند و امور تیم رو به بهبودی رفت. بچه های ایوان ژوریچ همیشه در دور دوم مسابقات قهرمانی پیاپی به موفقیت می رسند. رومی ها در آخرین بازی سری آ در خانه ونزیا را با نتیجه 2 بر 1 شکست دادند. گل های میزبان را کریستانته و پیسیلی به ثمر رساندند. رم با 9 امتیاز دارایی و نسبت گلزنی 7 بر 4 به رده نهم جدول صعود کرد. در جاده، "زرد قرمزها" سه تساوی در مسابقات قهرمانی به دست آورده اند و در مجموع، رومی ها از فصل گذشته در 7 بازی اخیر خارج از خانه نتوانسته اند پیروز شوند.


مونزا vs رم

پیش بینی کل بازی

مونزا شروع بدی در فصل دارد، تیم در دفاع خوب کار می کند، اما گل های زده شده مشکلاتی دارد و به همین دلیل باشگاه در انتهای جدول گیر کرده است. رم تیم فوق العاده ای دارد و شروع به نمایش بازی و نتایج کرده است، رومی ها به خود آمده اند. هر دو تیم شروع بدی برای قهرمانی داشته اند، میزبان همچنان در بحران است، اما میهمان بازی خود را پیدا کرده است. با توجه به این واقعیت، من فکر می کنم رومی ها سه امتیاز را در زمین خارج از خانه کسب خواهند کرد: برد رم - 1.90 - از 1xbet. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0