رئال سوسیداد مقابل اتلتیکو پیش بینی بازی نهمین دوره مسابقات قهرمانی اسپانیا

در مرحله نهم پریمرای اسپانیا دو تیم رئال سوسیداد و اتلتیکو در ورزشگاه رئال آرنا (سن سباستین) به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در تاریخ 6 اکتبر برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد رئال سوسیداد مقابل اتلتیکو

رئال سوسیداد

سوسیداد از 28 آگوست به بعد پیروز نشده بود و 6 بازی را پشت سر گذاشته بود. شاگردان ایمانول الگواسیل تنها در آخرین دیدار قهرمانی موفق شدند این تیم در خانه 3 بر 0 والنسیا را با شکست مواجه کند. اسکارسون (دبل) و کوبو برای "سفید-آبی" گلزنی کردند. این پیروزی باعث شد تا رئال سوسیداد با کسب 8 امتیاز با نسبت گل 6 بر 7 به رده چهاردهم جدول صعود کند. در خانه، "سلطنتی" چهار بازی انجام داد که در یکی از آنها با سه شکست پیروز شد.


اتلتیکو

"تشک سازان" در این فصل هنوز شکست را ندیده اند، این تیم 9 بازی انجام داده است، 5 برد و 4 بار با حریفان خود امتیاز تقسیم کرده است. شاگردان دیگو سیمئونه در آخرین دور پریمرا نتوانستند حداکثر امتیاز را کسب کنند و در دربی به تساوی یک بر یک مقابل رئال مادرید رسیدند. کوریا یک گل برای سرخپوشان به ثمر رساند. اتلتیکو با 16 امتیاز با نسبت گل 12 به 4 در رده چهارم لالیگا قرار دارد. "تشک سازان" چهار بازی خارج از خانه انجام داده اند که دو برد و تساوی به پایان رسیده است.


رئال سوسیداد مقابل اتلتیکو

پیش بینی کل بازی

سوسیداد یک تیم عالی دارد، حداقل برای مبارزه برای منطقه یورو. این باشگاه کم کم به بازی پیوسته و قصد دارد در جدول صعود کند. اتلتیکو بسیار متقاعد کننده تر است، اگرچه تیم مادریدی هنوز مساوی های زیادی دارد. هر چند در جاه طلبی های قهرمانی بچه های سیمئونه شکی نیست. با توجه به فرم نه چندان خوب سوسیداد، بازدیدکنندگان هرگز در این فصل شکست نخورده اند، فکر می کنم «تشک سازان» این سریال را ادامه دهند. اگر تیم مادریدی پیروز نشود، قطعاً بدون امتیاز نمی ماند: اتلتیکو شکست نخواهد خورد - هندیکپ 2 (0) - 1.56 - از 1xbet. برنامه 1xbet  را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0