رم مقابل اینتر پیش بینی بازی مرکزی هشتمین دوره سری آ

20 اکتبر در دور هشتم سری آ ایتالیا دو تیم رم و اینتر به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه المپیک رم برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد رم مقابل اینتر

رم

ایوان یوریچ توانست تا حدودی جایگاه رومی ها را ارتقا دهد اما آمار این تیم همچنان چشمگیر نیست. رم در این فصل دو برد از 9 بازی را برد، 5 بار مساوی کرد و دو باخت. در آخرین دور مسابقات قهرمانی، "گرگ" باز هم امتیازات را از دست داد و در خانه مقابل مونزا به تساوی یک بر یک دست یافت. دووبیک برای رومی ها گلزنی کرد. رم با 10 امتیاز و تفاضل گل 8 بر 5 در رده نهم جدول قرار دارد. در خانه، "زرد قرمزها" سه بازی بدون شکست را پشت سر می گذارند.


اینتر

اتهامات سیمونه اینزاگی به سرعت از ناکامی های اواسط سپتامبر عبور کرد، حالا این تیم با کسب یک سری از سه پیروزی متوالی در حرکت است. در آخرین دیدار قهرمانی ایتالیا، "مارها" در خانه 3 بر 2 مقاومت تورینو را شکستند. قهرمان مسابقه تورام بود که هت تریک کرد. اینتر با کسب 14 امتیاز با تفاضل گل 16 بر 9 در رده دوم جدول سری آ قرار دارد. تورام در فهرست گلزنان "سیاه آبی ها" پیشتاز است، این بازیکن فرانسوی 7 گل زده است. در جاده، میلانی ها عملکرد محکمی دارند، با احتساب فصل گذشته، این تیم در 6 بازی شکست نخورده است.


رم مقابل اینتر

پیش بینی کل بازی

رم نیاز مبرمی به ثبات دارد و به همین دلیل این تیم خطر گیر افتادن در میانه های جدول لیگ را دارد. اینتر تا فرم قهرمانی خود فاصله دارد، اما همچنان در رقابت است. رومی‌ها بی‌ثبات هستند، میلانی‌ها به‌طور محسوسی قوی‌تر از حریفان خود در دورهای ابتدایی به نظر می‌رسند. اما استراحت برای بازی های تیم ملی به علاوه فاکتور زمین خانگی می تواند توازن قدرت را در این زوج تغییر دهد. فکر می‌کنم تیم‌ها با گل‌های زده شده تهاجمی بازی خواهند کرد و خوشحال خواهند شد: مجموع بیش از 3 - 2.15 از 1xbet. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0