لچه - فیورنتینا پیش بینی با شانس 2.28

در دیدار دور هشتم سری آ ایتالیا، در ورزشگاه "ویا دل ماره" (لچه)، لچه و فیورنتینا همه چیز را حل خواهند کرد. این دیدار در تاریخ 20 اکتبر برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لچه و فیورنتینا

لچه

زرد-قرمزها از همان دور اول انتظارات را برآورده کردند و در انتهای جدول لیگ قرار گرفتند. این تیم پنج بازی است که نتوانسته است پیروز شود. شاگردان لوکا گوتی در آخرین دور رقابت های قهرمانی در خارج از خانه مقابل اودینزه با نتیجه حداقل 0 بر 1 شکست خوردند. لچه با 5 امتیاز و تفاضل گل 3 بر 12 در رده هفدهم سری آ قرار دارد. در خانه، "گرگ ها" چیزی برای لاف زدن ندارند، این تیم در چهار بازی شرکت کرد و یک برد و یک تساوی و دو شکست متحمل شد.


فیورنتینا

"نیلوفرها" در حال حاضر مشکلی با نتیجه ندارند، این تیم 4 بازی است که شکست نخورده است. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی کشور، شاگردان رافائله پالادینو با برتری 2 بر 1 در خانه میلان، کلاس خود را به نمایش گذاشتند. ضربات دقیق ادلی و گودموندسون باعث پیروزی میزبان شد. فیورنتینا با وجود شکست‌ناپذیری در سری آ، با کسب 10 امتیاز با تفاضل گل 9 بر 8 در رده یازدهم سری آ قرار دارد. "بنفشه ها" چهار بازی خارج از خانه انجام داده اند که یک برد، دو تساوی و یک شکست متحمل شده اند.


لچه - فیورنتینا

پیش بینی کل بازی

لچه باید هر چه زودتر نتایج خود را تثبیت کند، این تیم بالای منطقه سقوط آویزان است. فیورنتینا به تدریج در حال افزایش است، شکی نیست که این باشگاه در جدول سری آ صعود خواهد کرد. در دیدار پیش رو، "بنفش ها" محکم تر به نظر می رسند، آنها انتخاب بهتری از بازیکنان دارند، تجربه بیشتری دارند و در وضعیت خوبی هستند: پیروزی فیورنتینا - 2.28 از 1xbet. برنامه 1xbet  را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0