پیش بینی مبارزه پتر یان در مقابل شان اومالی

حضور شان اومالی در UFC باعث رونق واقعی بحث ها در مورد چشم انداز او شد. این آمریکایی لاغر اما سخت‌گیر توانست خود را به درستی نشان دهد، بلافاصله با ستاره‌های بسیاری از بخش خود شروع به صحبت کردن در مورد زباله کرد که تعداد زیادی از طرفداران و البته متنفرانی که هنوز اجراهای او را تماشا می‌کنند دور او جمع کردند.

پس از یک سری درگیری با قهرمان سابق پتر یان، "شکر" موفق شد فرصت مبارزه با روسی را برای خود به دست آورد و اکنون باید ثابت کند که سهم هیاهویی که در حرفه ورزشی او افتاد یک عبارت خالی نیست. در مسابقات UFC 280 که شامگاه 22 اکتبر در سومین مبارزه مهم برگزار می شود، نام مدعی بعدی کمربند قهرمانی را خواهیم فهمید.

پیتر یان مقابل شان اومالی

پتر یان

روس در ردیف اول رتبه بندی قرار دارد. پتر، استاد ورزش در بوکس و MMA، کمربند آبی در BJJ، برنده جایزه بزرگ ASV Bantamweight، قهرمان این سازمان، با یک دفاع موفق از عنوان. از جمله، ایان قهرمان موقت و بلامنازع UFC و همچنین صاحب چندین جایزه برای بهترین مبارزات شب و موفقیت سال بود.

نقاط قوت

سبک پیوتر بر پایه فشار آوردن به دشمن است که او را مجبور به اجتناب از ضربات دقیق و سنگین می کند. این روسی نه تنها کار ترکیبی ساختار یافته با دستان خود را توسعه داده است، بلکه یک تکنیک ضربه زدن به خوبی توسعه یافته است، که او را نه تنها یک بوکسور، بلکه یک مهاجم جهانی می کند.

در یک قلک با مهارت های کوبه ای، یانگ مبارزه خود را می فرستد. او عادت دارد حریفان را به دلیل جارو زدن ها پایین بیاورد، اما با قرار گرفتن در اوج، "بدون رحمت" ترجیح می دهد به جای تلاش برای تسلیم، از زمین و پوند استفاده کند.

پیتر تا حدودی شبیه دونالد سرونه است، او همچنین باید ضربه ای بزند و به هشت ضلعی عادت کند تا سرعت خود را افزایش دهد و با قدرت کامل شروع به ضرب و شتم کند. اما پس از آن، زمانی که حریف در حال حاضر تمام شده است، جان را نمی توان متوقف کرد. اگرچه، در مبارزات خاص، به خصوص 3 راند طولانی، این را می توان به مثبت و منفی نسبت داد.

نقاط ضعف

برای محافظت از پیتر در برابر حذف، حداقل سؤالاتی وجود دارد، زیرا او فقط با استرلینگ، که در کنترل بسیار خوب است و به طور قابل توجهی بزرگتر از او بود، ناراحتی را تجربه کرد. با این حال ، واقعیت آنچه اتفاق افتاد نشان می دهد که در موقعیت از پشت ، مبارز یکاترینبورگ چیزی برای کار دارد ، زیرا در آینده ممکن است کسی روی این نقص تمرکز کند.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

یان تنها 29 سال سن دارد و تاکنون تنها کسی که توانسته او را در UFC شکست دهد آلجامین استرلینگ بوده است. دوئل اول آنها در نظر گرفته نشده است، اما در دومی، پیتر نتوانست سرعت خود را افزایش دهد. او در بقیه اجراها روی خوزه آلدو، کوری سندهاگن، اوریا فابر و دیگر حریفان شایسته قدم گذاشت. هیچ سوالی در مورد زرادخانه فنی و وضعیت بدنی ورزشکار ما وجود ندارد، تنها چیزی که در اینجا می توانید به آن توجه کنید یک شتاب طولانی است که او قول داد روی آن کار کند.

پیتر یان مقابل شان اومالی

شان اومالی

این جنگنده در رده سیزدهم رنکینگ رسمی سبک ترین وزن UFC قرار دارد. با وجود داده های ناک اوت، شان با کشتی شروع شد، اگرچه اکنون در دستاوردهای خود در زمینه زمین، فقط یک کمربند قهوه ای در BJJ وجود دارد. او برنده چند جایزه تمام کننده آن شب است، یک ورزشکار منطقه ای شکست ناپذیر که از طریق سری چلنجر دانا وایت به لیگ های بزرگ راه یافت.

نقاط قوت

شان مظهر تکنیک ایستادن کامل است. او به طور ظریف فاصله را احساس می کند، دارای رفلکس های "حیوانی" است و فوق العاده حرکت می کند و فشار را با حملات دوربرد ترکیب می کند. ضربات تند به بدن، قلاب ها و خطوط مستقیم، گاهی اوقات در امتداد یک مسیر غیر استاندارد پرواز می کند، و همچنین مشت های سنگین، به او این فرصت را می دهد که با کمترین آسیب به خود، حریفان را دراز بکشد.

یکی دیگر از برگه های برنده O'Malley دقت تک تیرانداز است که به همین دلیل او می تواند ضربات لهجه ای را با فرکانس رشک برانگیز انجام دهد. طبق آمار، هر 8-10 ثانیه، حریفان او حداقل یک مشت محکم به صورت و بدن دریافت می کنند.

به طور کلی، شان را نمی توان یک صفر کامل روی زمین نامید، اما او حتی در مبارزات با درامرهای ابتدایی به آن متوسل نمی شود و در مورد بقیه چه بگوییم. حفاظت متوسط از انتقال، دانش اولیه جیو جیتسو و درک کلی از کار در طبقه همکف او را به حریف خطرناکی برای کسانی که از این جنبه احساس اطمینان می کنند تبدیل نمی کند.

نقاط ضعف

خیلی اوقات اتفاق نمی افتد که مردی را در قفس می بینید که با شماره اول رتبه خارج از TOP-10 است. آیا یک موقعیت در جدول را می توان به عنوان یک نقطه ضعف طبقه بندی کرد؟ در این صورت، تنها در خود دوئل قادر به قدردانی از تفاوت در کلاس های مبارزان خواهیم بود.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

شان 27 سال سن دارد و پنج مبارزه آخر او با 3 برد (توماس آلمیدا، کریس موتینیو و رائولیان پایوا)، 1 باخت به مارلون ورا و "بدون رقابت" با پدرو مونوز به دلیل ضربه چشم به پایان رسید. در واقع "شکر" هیچ شک و شبهه ای ایجاد نمی کند، او به عنوان یک مبارز در حال رشد است، فرم بسیار خوبی از خود نشان می دهد و با فراوانی اجراهایش همه چیز مرتب است. بنابراین، در یک مبارزه آینده، باید منتظر یک دوئل رقابتی در وضعیت ایستاده، با تمام تراشه های مارک باشیم.

تحلیل تطبیقی

به نظر می رسد که شان و پیتر در وزن های مختلف با هم رقابت می کنند، زیرا فاصله در اندازه بسیار قابل توجه است: 9 سانتی متر قد و تقریبا 13 سانتی متر در بازو. البته، بعید است که این نقش کلیدی در تمام طول مبارزه ایفا کند، زیرا ایان با مبارزه با افراد بزرگ غریبه نیست، اما گرفتن یک اومالی زیرک با یک حرکت پا خوب در شروع کار دشوار خواهد بود.

در عین حال، در مقابل پس زمینه پیتر، آمریکایی از نظر کار ایستاده مانند یک خلاق واقعی به نظر می رسد. بر اساس اعداد خشک، او دقت بهتری را نشان می‌دهد، شوت‌های بیشتری پرتاب می‌کند و حریف کمتری را از دست می‌دهد. با این حال، عملکرد آن همچنان با گذشت زمان کاهش می‌یابد، اما جان نمی‌تواند متوجه چنین بی‌توجهی شود، مخصوصاً وقتی صحبت از یک دوئل 15 دقیقه‌ای است. در زمین و همچنین در کلینچ ها، روسی با تجربه تر و متحرک تر است، بنابراین مبارزه نزدیک و فشار اجزایی هستند که موفقیت در انتظار اوست.

اومالی بیشترین احتمال را دارد که به دور اول برود و ما در مورد شکست خوب در میزان خسارت وارده صحبت می کنیم. پس از آن، سازگاری یانگ شروع به باز کردن چشم اندازهایی برای حملات بیشتر و مؤثرتر در مقابل او خواهد کرد و در آنجا تفاوت در سطوح مخالفی که آنها شکست دادند ظاهر می شود. پیتر در حال تعقیب سانداژن در اطراف قفس بود که به نظر من درامر باکلاس تری نسبت به شان است و در انسان سنجی دومی با اختلاف بسیار مناسبی به او می بازد. بنابراین، در استوای جلسه، جنگنده ما در حالت استاندارد و غالب شروع به کار می کند.

پیش بینی مبارزه پتر یان در مقابل شان اومالی

اگر وضعیت را صرفاً با ضرایب و قرارگیری بچه ها در جدول رتبه بندی ارزیابی کنیم، ممکن است به نظر برسد که برخی تازه واردها به اوج می رسد. با این حال، با نامیدن شان یک حریف دستی با شریک از دست رفته خود را گول نزنید. او برگه های برنده خود را در این جفت دارد، بنابراین جان نه تنها در شروع کار باید عرق کند، بلکه در دو راند بعدی نیز نتیجه قانع کننده ای خواهد داشت تا خوراکی برای فکر داوران باقی نماند. به احتمال زیاد منتظر فاصله کامل و پیروزی روس در امتیاز هستیم، در حالی که ممکن است در صورتی که «رحم» از دقایق شروع دنده دوم را نزند، تصمیم نزدیک باشد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: پیتر یان برنده می شود

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0