پیش بینی مبارزه رینات فخرالدینوف در مقابل برایان بتل

سر و صدای زیادی در مورد امضای قرارداد با رینات فخرت الدینوف در UFC وجود داشت، زیرا او اولین تاتار در تاریخ ورزش شد که با بهترین سازمان MMA روی کره زمین قرارداد بسته شد. با این حال ، انتخاب طولانی حریف اولین بازی گلادیاتور را تقریباً یک سال به تعویق انداخت ، بنابراین در مسابقات UFC Fight Night 216 او فقط دومین مبارزه را تحت حمایت قهرمانی مطلق برگزار می کند.

در ابتدا قرار بود رینات با مایکل مورالس مبارزه کند، اما تنها چند هفته قبل از مبارزه، انصراف داد و حالا ورزشکار ما منتظر دوئل با برنده فصل ماقبل آخر نمایش TUF، برایان بتل است. قبلاً توانسته بود در هشت ضلعی چند پایان به دست آورد. دیدار آنها در آندرکارت مسابقات در 18 دسامبر برگزار می شود و ما متوجه خواهیم شد که کدام یک از بچه ها شانس بیشتری برای پیروز شدن از این مبارزه دارند.

رینات فخرالدینوف در مقابل برایان بتل

رینات فخرالدینوف

رینات استاد ورزش در هنرهای رزمی ترکیبی و سامبو رزمی است. وی دارای کمربند قهرمانی لیگ GFC ، وضعیت قهرمان مسکو در پانکراسیون و BS ، برنده مسابقات قهرمانی روسیه و همچنین قهرمان جهان در سامبوی رزمی در بین نمایندگان سازمان های اجرای قانون است. در همان زمان، فخرالدینوف با وجود کمبود مکرر از نظر ابعاد، نه تنها در وزن کم، بلکه در وزن 84 کیلوگرم نیز خود را ثابت کرد.

نقاط قوت

پرس، انبوهی از برداشتن، سرعت عالی و دقت، ستون هایی هستند که سبک رینات بر آنها تکیه دارد. او در یک مبارزه تهاجمی احساس خوبی دارد، به طور فعال از زمین و پوند استفاده می کند و در نبرد نزدیک پتانسیل خود را در ترکیب های چند قسمتی و فشار بر حریف در نزدیکی تور نشان می دهد. در همان زمان، گلادیاتور تقریباً از دقایق ابتدایی مسابقه سرعت بالایی را ثبت می کند.

نقاط ضعف

تا اینجای کار، صحبت در مورد آینده فخریتدینوف در UFC دشوار است. توقف زیاد بین نمایش ها، عدم دعوا حتی با ارتقای متوسط، و شکاف در جایگاه (باز هم در اینجا کمبود تکنیک، با تاکید بر سبک خیابانی وجود دارد)، این سوال را زیر سوال می برد که آیا او آماده است تا به سرعت پیشرفت کند. خواستگاران او را به مخالفت های مجلل تر باز می گرداند. علاوه بر این، او با مبارزان برتر نیز معامله ای نداشت، بنابراین غرفه های او هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

رینات 31 سال سن دارد، آخرین مبارزه او در تابستان امسال برگزار شد و روند پیروزی های خود را به 18 برد افزایش داد. روسی با شکست دادن آندریاس میخائیلیدیس، جایگاهی را در فهرست UFC به دست آورد و قبل از آن با رقبای سطح اریک اسپایسلی، آلبرتو پریرا و ولادیمیر میگوویچ برخورد کرد. پس از یک غیبت طولانی، فخرالدینوف آماده پاره کردن و پرتاب کردن است، ورزشکار با مبارزان برتر تمرین می کند، انگیزه یادگیری چیزهای جدید را نشان می دهد، بنابراین ما انتظار عملکرد عالی از گلادیاتور را داریم، صرف نظر از اینکه مبارزه بعدی او در چه سطحی برگزار می شود.

رینات فخرالدینوف در مقابل برایان بتل

برایان بتل

همانطور که در مقدمه ذکر شد، برایان یک شرکت کننده در فصل 29 نمایش واقعیت TUF بود که در آن برنده شد و با UFC قرارداد گرفت. او که به صورت آماتور صحبت می کرد، قهرمان سازمان Hayastan MMA شارلوت شد، در LFA و سپس KOTC جنگید، در حالی که هر از گاهی، پیروزی های اولیه را به دست می آورد. او حتی در هشت ضلعی هم در زمین و هم در حالت ایستاده توانست مهارت خود را به نمایش بگذارد.

نقاط قوت

نبرد نماینده روشن سبک آزاد است. بله، نقطه قوت او BJJ است، اما در تکنیک ضربی نیز به دلیل غیر استاندارد بودن، عدم توالی اعمال و آنتروپومتری، سختی های زیادی را به حریفان تحویل می دهد. در طبقه همکف، کنترل شایسته موقعیت ها و تلاش های مداوم برای ورود به ترفندها بارها و بارها برای ورزشکار پیروزی هایی همراه با ارسال به ارمغان آورد.

نقاط ضعف

مشت‌های غیرسیستماتیک فراگیر که توسط برایان انجام می‌شود چیزی شبیه به آنچه در دعواهای خیابانی می‌توان دید. ما در مورد حفاظت، اهرم، کار ترکیبی با عملکرد خوب یا چیز دیگری صحبت نمی کنیم. از آنجا، مشکلاتی با استقامت وجود دارد و میزان آسیب وارد شده نیز می تواند کاهش یابد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

این مبارز 28 ساله است ، موفقیت او در حرفه ای ها نمی تواند شادی کند - یک سری 7 پیروزی و 2 مبارزه در TUF ارزش دارد. علاوه بر این، او در اجراهای شدید، تاکاشی ساتو، ترشان گور و گیلبرت اوربینا را شکست داد. برایان در سال 2019 با سابمیشن شکست خورد و این ناکامی تاکنون تنها شکست در کارنامه او بوده است. بر اساس همه چیزهایی که بتل در قفس نشان داد، دستیابی به موفقیت قابل توجهی برای او آسان نخواهد بود، درصد اشتباهاتی که او به خود اجازه می دهد بسیار زیاد است. با این حال، فقدان برخی از مهارت های "استاندارد" به تأثیر شگفتی می افزاید، که او بارها رقبا را متحیر کرد.

تحلیل تطبیقی

با چشم غیرمسلح می توانید ببینید که بتل چقدر بزرگتر از فخرالدینوف است: 7 سانتی متر بازو و تقریباً 5 سانتی متر قد، که با ابعاد کلی نیز پشتیبانی می شود، زیرا برایان وزن بسیار بیشتری نسبت به رینات رانندگی می کند. این بدان معنی است که در مبارزه نزدیک، ورزشکار ما باید انرژی بیشتری را صرف کند تا ابتکار عمل را در مبارزه نزدیک تور و همچنین در زمین به دست آورد. در این موقعیت، آنها در هر صورت خواهند بود، زیرا هر دوی آنها فاصله میانی-نزدیک نبرد را ترجیح می دهند و پرس خشک را با سری های فراگیر فراوان تکمیل می کنند.

و اگر در مبادلات به دلیل مزیت سرعت رینات، تصویر یکنواخت شود، زیرا او نه تنها با دقت بیشتری، بلکه به طور قابل توجهی سریعتر ضربه می زند، پس همه چیز در طبقه همکف چندان ساده نیست. بله، فخرت الدینوف چندین برابر بیشتر برداشتن انجام می دهد و با کنترل موقعیت خوب عمل می کند. اما، Battle، مانند یک جیتسر واقعی و ماهر، به خوبی از حملات مخالفان برای توسعه طرح های خود استفاده می کند. ارسال های او تهدیدی برای گلادیاتور است، که بسیار عادت دارد حریفان را با زمین و پوند له کند.

به طور کلی، ما یک مبارزه در یک کورس برخورد خواهیم داشت - در غیر این صورت شرکت کنندگان در این مبارزه نمی دانند چگونه مبارزه کنند. و احتمال زیادی وجود دارد که رینات دقیقاً به دلیل اقدامات فعال در کلینچ و روی زمین سعی در مبارزه کند. با این حال، برایان بیشتر به آسیب زدن در حالت ایستاده و پس از پایان دادن به حریف ناک اوت شده روی زمین عادت دارد. به همین دلیل، فخرت‌دینوف با همتای بزرگ‌تر وارد درگیری‌های آزاد نمی‌شود. اما عذاب دادن او با کشیدن بی پایان، تغییر طبقه حملات و برداشتن درست است.

رینات فخرالدینوف در مقابل پیش بینی نبرد برایان

در نگاه اول، برایان ممکن است یک حریف ساده به نظر برسد - فقط 9 مبارزه حرفه ای، و فقدان صریح تکنیک صیقلی، که ذاتی بچه هایی است که در UFC رقابت می کنند. با این حال، Battle با قلب خود می جنگد، و نمی توان این واقعیت را انکار کرد که تحلیل سبک مبارزه او دشوار است، که آن را بسیار خطرناک می کند. به هر حال، با تماشای نحوه و با چه کسی تمرین رینات، بیشتر به موفقیت او در هشت ضلعی ایمان می آورد.

در یک مبارزه تمیز، او بهتر است، تند ضربه می زند، البته در حجم های کمتر، و بدون مشکل، در واقع مانند برایان، آسیب را نگه می دارد. به همین دلیل، دیدار آنها از هر فرصتی برخوردار است و در چنین نبردهایی، کلاس یک مبارز نقش اساسی خواهد داشت. پیش بینی اینکه بچه ها چقدر در هشت ضلعی دوام می آورند دشوار است، به خصوص با توجه به اشتباهات بتل از نظر دفاعی، بنابراین پیشنهاد می کنیم یک برنده خاص را به عنوان شرط انتخاب کنید که به احتمال زیاد فخرالدینوف خواهد بود. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: پیروزی رینات فخرالدینوف.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0