پیش بینی جرد کاننیر در مقابل شان استریکلند

جارد کاننیر، مدعی سابق قهرمانی وزن 84 کیلوگرم UFC، پس از یک دوره بد، مشتاقانه منتظر طعم پیروزی دوباره است و Fight Night 216 این فرصت را به او می دهد. قبلاً در 18 دسامبر ، در لاس وگاس ، او قفس سازمان را در مبارزه اصلی شب با شان استریکلند به اشتراک می گذارد و در خطر قرار گرفتن در رتبه سوم در رده بندی میان وزن - به اصطلاح - جایگاهی در بین بخش ها خواهد بود. نخبه.

شانس مبارزان بسیار نزدیک است، زیرا بچه ها توانستند ارزش خود را در رویارویی با تعدادی از حریفان سرسخت ثابت کنند. هر دو ترجیح می دهند در حالت ایستاده دوئل کنند که جذابیت آن را دوچندان می کند که سبک آن در تمرین موثرتر خواهد بود. آیا هیچ کدام از آنها می توانند ادعای مالکیت خود را مجدداً مطرح کنند؟

جارد کاننیر مقابل شان استریکلند

جرد کاننیر

همانطور که در بالا ذکر شد، آمریکایی در رتبه سوم رتبه رسمی قرار می گیرد. او در حال حاضر در دسته میانی رقابت می کند، البته پیش از آن در رده های سنگین و سبک وزن خود را امتحان کرده بود. مجموعه Jared شامل 5 جایزه برای بهترین اجراها و مبارزات شب، عنوان قهرمان لیگ برتر MMA آلاسکا - AFC و در زمانی که "Killa Gorilla" در سنگین وزن بازی می کرد و همچنین مقام کسب شد. یکی از مدعیان سابق کمربند UFC. لیست رقبای Kannonir شامل یک سری کامل از اسطوره های واقعی این ورزش است، بنابراین فارغ التحصیل از سالن MMA Lab در جایگاه خود سزاوارتر است.

نقاط قوت

جارد دارای درصد بالایی از توده عضلانی موثر است، که به او اجازه می دهد در هنگام حملات انفجاری قدرت اوج چشمگیری تولید کند. حتی بچه‌های بزرگ‌تر هم به سختی می‌توانستند او را در کلینچ و روی تور ببندند.

این دقیقاً زمانی است که یک ضربه همه چیز را تعیین می کند. حتی مشت های کم دامنه (درک برانسون نمی گذارد شما دروغ بگویید) که توسط Kannonir انجام می شود، قدرت تخریبی دارد. ناگفته نماند که او یکی از معدود افرادی است که در سه بخش مختلف به پیروزی های حذفی دست یافته است.

"گوریل قاتل" در دوران حرفه ای خود دو بار ناک اوت شد اما در دسته های تا 93 و 120 کیلوگرم این اتفاق افتاد. هیچ یک از وزنه های میانی نتوانست آن را به پایان برساند و حتی ویتاکر هم که حریف را رها کرده بود با این واقعیت روبرو شد که به سادگی نمی توانست آن را خاموش کند. مقاومت یک آمریکایی، حتی در چنین سن قابل احترامی، چشمگیر است.

نقاط ضعف

در طول صعودش در رنکینگ، کاستی های جارد چندان محسوس نبود. با این حال، او پس از ملاقات با دو قهرمان سابق، شکاف اصلی خود - کندی را آشکار کرد. کمی قدرت مانور بیشتری به قدرت آن اضافه کنید و همه چیز عالی خواهد بود، اما هیچ چیز در دنیا عالی نیست.

با وجود شروع در BJJ، بازی Kannonier در طبقه همکف مدتهاست که دیگر سلاح او نیست. او می تواند مخالفان را پوشش دهد، با این حال، کنترل صالح و به خصوص ارسال ها گذشته فراموش شده است.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

جارد 38 سال سن دارد، اما با وجود این، در 5 مبارزه اخیر، قبل از اینکه با جک هرمانسون، کلوین گاستلوم و درک برانسون روبرو شود، فقط به ویتاکر و آدسانیا باخت. در تمام این مبارزات، این ورزشکار پایه مهارت های نسبتا خوبی را نشان داد، او می تواند 5 راند تمرین کند، اما در نهایت سبک او شکل گرفته است و در این سن ارزش صحبت در مورد هیچ پیشرفتی را ندارد. بسیار عالی خواهد بود اگر Cannonier بتواند از زمان اجرای ماه جولای خود در فرم خود بماند، در غیر این صورت انتظار هر گونه نوآوری از او هدر است.

جارد کاننیر مقابل شان استریکلند

شان استریکلند

این مبارز با نام مستعار "تارزان" مدتی نه چندان دور از جمع پنج نفر برتر خارج شد و اکنون در رتبه هفتم رتبه بندی قرار دارد. از سال 2011 تا 2013، شان صاحب عنوان لیگ معتبر KOTC بود، که پنج بار با موفقیت از آن دفاع کرد، پس از آن مدت طولانی تلاش کرد تا به صدر جدول UFC برسد و به طور همزمان وزن 77 کیلوگرم را امتحان کند. با این حال، کامارو عثمان، سانتیاگو پونزینبیو و ایزئو زالسکی دوس سانتوس موانعی بودند که او را از رسیدن سریع به هدفش باز داشتند.

نقاط قوت

استریکلند تکنیک بسیار جالبی را در قفس نشان می‌دهد: بازوهایی که به سینه‌اش فشار داده می‌شوند، خطوط مستقیم فراوان از هر دو اندام، کار از مرکز هشت ضلعی، و همچنین فشار، علی‌رغم دست و پا چلفتی بیرونی، به او این فرصت را می‌دهد که فضا را بگیرد و با ضربات از زوایای غیر استاندارد از حریف سبقت بگیرید.

علیرغم اشتیاق او به بوکس، تیک‌داون‌های آمریکایی بسیار غیرمعمول نیستند. وقتی شان در موقعیت ایستاده در چیزی شکست می خورد، با کمال میل برای انتقال می رود و پتانسیل خود را در زمین نشان می دهد. علاوه بر این، «تارزان» از پشت یک بلنک به شکل چوک دارد.

مبارزه با پریرا نشان داد که استریکلند در موقعیت کامل نیست، با این حال، تا آن لحظه، دفاع او در هر دو موقعیت عمودی و افقی به ندرت سست می شد. گرفتن یک کالیفرنیایی واقعا سخت است.

نقاط ضعف

در اپیزودهای خاص، آمریکایی آماده است تا سر خود را قربانی کند و آسیب ببیند، فقط برای حفظ استراتژی تهاجمی خود. علاوه بر این، او همیشه نمی تواند در طول مبارزه جابجا شود، به همین دلیل است که حریفان باهوش تر زمان دارند تا از نقاط ضعف او استفاده کنند. بله، و تشنگی شان برای ضربه زدن منحصراً به سر، با عدم تمایل به بالا نگه داشتن دستانش، نیز سؤالاتی را ایجاد می کند، بالاخره ما در مورد یک مبارز برتر UFC صحبت می کنیم.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

استریکلند 31 ساله است و با وارد شدن به یک سری 6 پیروزی، تمام شانس را داشت که اگر برای دوئل با الکس پریرا نباشد، یک مدعی برای کمربند شود. ناک اوتی که در آن او پرواز کرد و بار دیگر به خاطر سبک استاندارد مبارزه خود به دفاع تف انداخت، بدون احتساب بقیه، پیروزی ها را در مبارزات با جک هرمانسون، اوریا هال و کریستوف جوتکو خط زد. شان واقعاً یک حریف غیر استاندارد و دشوار برای هر وزن متوسط است، با این حال، شاخص‌ترین ضریب هوشی مبارزاتی او اغلب او را از دستیابی به موفقیت در میدان جنگ باز می‌دارد.

تحلیل تطبیقی

همانطور که قبلاً با آنتروپومتری شروع می کنیم: شان 5 سانتی متر از جارد بلندتر است ، اما از نظر بازو 3 سانتی متر به او می بازد ، یعنی در اینجا هیچ شاخص مهمی را مشاهده نمی کنیم و باعث برابری بین بچه ها می شود. در پاراگراف بعدی، بیایید قدرت و داده های فیزیکی را با هم مقایسه کنیم: توپچی سنگین وزن سابق به وضوح از نظر قدرت از هموطن خود جلوتر است و بهتر است استریکلند سعی در اثبات خلاف آن نداشته باشد، در غیر این صورت خطر حضور دوباره در زمین را به خطر می اندازد.

از نظر سبک ، مبارزان فقط از این جهت شبیه هستند که ترجیح می دهند در جایگاه کار کنند ، اما اگر "تارزان" بیشتر شبیه یک بوکسور است ، جارد دارای زرادخانه غنی است که نه تنها از ترکیباتی از دست روی زمین، بلکه از ضربات پا نیز تشکیل شده است. این در کنار فیزیک او، افزایش مزیت در اقدامات تهاجمی را ممکن می کند. تنها چیزی که وجود دارد این است که شان بسیار مایل است به جلو برود و مشت های برجسته تری بزند، زیرا Cannonier باید به طور کامل امکانات خود را برای کار به عنوان شماره دو آشکار کند.

دوئل در طبقه همکف به احتمال زیاد ابتکار استریکلند است و تنها در صورتی که "Killa Gorilla" او را با دست راست خود بگیرد یا او را در نزدیکی تور له کند. با توجه به اینکه جارد مبتکرتر است، او به حریف خود اجازه می دهد تا در شروع جلسه کار کند و به تدریج او را به ضد حملات خود می کشاند. هر دوی آنها آسیب را به خوبی تحمل می کنند، بنابراین ما درگیر یک مبارزه طولانی هستیم، جایی که نقش کلیدی را برنامه بازی خواهد داشت و نه توانایی های فیزیکی ورزشکاران.

Jared Cannonier vs Sean Strickland Prediction

بوک سازان شان را به عنوان یک مورد علاقه جزئی در این جفت می بینند، اگرچه آخرین مبارزه او را به سختی می توان برجسته نامید. آیا سبک خیابانی مستقیم، تا حدودی گستاخانه، با ضربدر سمت راست و ضربه زدن سریع استریکلند برای از بین بردن جارد کافی است؟ شاید در فاصله 25 دقیقه ای، این نقشی را ایفا کند، اما من هرگز باور نمی کنم که Cannonier حداقل چند تلاش برای پایان دادن به دشمن را سازماندهی نمی کند. علاوه بر این، در ماه جولای، تارزان در راند اول حذف شد. به همین دلیل و همچنین به دلیل زرادخانه فنی که مدعی سابق دارد، او بیشتر به پیروزی خود اعتقاد دارد، اگرچه برای یک پیروزی قانع کننده، او نیاز به ناک اوت دارد، زیرا نفس کشیدن در مقابل بسیار دشوارتر خواهد بود. a-vis، و سپس سرعت را بالا ببرید و سپس آن را حفظ کنید. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: جارد کاننیر برنده می شود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0