UNICS در مقابل MBA بازی اصلی تور لیگ VTB United

یونیکس کازان چهارم ژانویه برای قهرمانی با MBA مسکو رقابت خواهد کرد. این مسابقه نوزدهمین دوره لیگ VTB یونایتد فصل عادی 2022/23 است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل MBA

UNICS

در اواسط فصل 2022/23 لیگ VTB یونایتد، مشخص شد که کازان به تحریک کننده اصلی زسکا در مسابقات قهرمانی فعلی تبدیل خواهد شد. اکنون این باشگاه با تراز 16 بر 2 در رده دوم جدول مسابقات قرار دارد. بچه های تاتارستان در این فصل فقط به "تیم ارتش" باختند. در نبرد با سایر رقبا مشکل خاصی نداشتند. این قدرتمند است. این واقعیت را می توان در حال حاضر یک برنامه برای پلی آف از یک موقعیت خوب در نظر گرفت. به هر حال، سفر به آنجا مدتهاست که در جیب شهروندان کازان بوده است.

UNICS بسکتبالیست های ماهر کافی دارد که اغلب به پنج دور نمادین لیگ VTB پرواز می کنند. در بازی مقابل مسکووی ها باید حداکثر تلاش کنید. حریف بدیهی است که به دلایلی در مسابقات قهرمانی بالا می رود. او را نمی توان دست کم گرفت. لازم است که در شروع نبرد مسکووی ها را بشکنید و اجازه ندهید حتی یک دقیقه برگردند. باید منتظر یک بازی فعال تک تیراندازان UNICS در خط مقدم در مسابقه باشیم. کازان در هجوم و دفاع از عنوان قهرمانی نفرات دوم را دارد (تفاوت امتیاز: 305+).

MBA

تازه کار لیگ VTB یونایتد 2022/23 با موفقیت در مسابقات قهرمانی ریشه دوانده است. پشت سر 18 دیدار در این مسابقات. مسکووی ها در حال حاضر با 12 برد و بر این اساس 6 باخت در رده چهارم جدول قرار دارند. وظیفه اصلی برای جلسات باقی مانده دفاع از خود است. به طور عینی، CSKA، UNICS و Zenit عملکرد بهتری از MBA در کلاس دارند. رقابت طولانی این تیم با آنها غیرواقعی است، اما بالاتر از سایر رقبا در جام قهرمانی کاملاً ممکن است. MBA دوست دارد در سبک هجومی بازی کند. گاهی اوقات خط دفاعی باشگاه از این موضوع کمی لطمه می زند، اما در کل اوضاع از این نظر تحت کنترل است (تفاوت امتیاز: 83+).

توجه داشته باشید که بسکتبالیست های MBA قطعا در پلی آف بازی خواهند کرد. آنها برای خود جای خود را در آنجا تضمین کردند، اکنون فقط باید روی موقعیت های جدول کار کنند تا در دور اول حریف راحت داشته باشند. رقابت با UNICS در شرایط مساوی دشوار خواهد بود، اما مسکووی ها یک سلاح مخفی به شکل Kasatkin دارند. دنیل می داند که چگونه امتیازات درست را کسب کند.

UNICS در مقابل MBA

تاریخچه رویارویی

در 28 اکتبر 2022، این باشگاه ها قبلاً در لیگ VTB یونایتد جلسه فعلی با هم تلاقی کردند. این اولین بازی مشترک دو تیم بود. در مسکو برگزار شد و با برتری میهمان با نتیجه 97 بر 81 به پایان رسید. در آن نبرد، یونیکس تنها یک کوارتر به حریف داد (22:19؛ 23:19؛ 22:26 و 30:17).

شانس دانلود 1xbet

تقریباً در تمام بازی‌های لیگ VTB یونایتد، به استثنای نبرد با زسکا، توسط بنگاه‌داران UNICS به عنوان یک بازی مورد علاقه در نظر گرفته می‌شود. در این مورد، آنها فقط 1.07 برای برد کازان می پردازند. یک برد IBA 9.1 ارزش دارد. شانس هندیکپ 1 (15-) 1.7 است. Total Under 164.5 1.89 پرداخت می کند. غلبه بر این نقطه برش 1.87 ارزش دارد. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

UNICS مانند ابتدای فصل خطرناک است، اما بازی IBA نشانه هایی از افت را نشان می دهد که ممکن است موقتی و مرتبط با خستگی باشد، زیرا بازیکنان برای اولین بار در لیگ VTB United بازی می کنند. کازان با خوشحالی از شانس خود برای رویارویی با مسکووی ها استفاده خواهد کرد - برد 1 و هندیکپ 1 (15-) در حالی که همچنان با گل های زیبای فراوانی هواداران خود را سرگرم می کند. حریف آنها نیز می تواند گلزنی کند و تا آخرین زنگ - Total Over (164.5) با شکست مخالفت کند.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0