MBA مقابل زسکا دربی مسکو در لیگ VTB یونایتد

در تاریخ 23 دسامبر، در بازی مرکزی هجدهمین دوره لیگ VTB یونایتد 2022/23، IBA میزبان زسکا خواهد بود. دربی پایتخت در زمین ورزشگاه کریلاتسکویه در شهر اصلی روسیه برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد MBA در مقابل CSKA

MBA

با تراز 12/5، این تیم اکنون در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد. زنیت، سوم شدن، به مسکووی‌ها امید می‌دهد که از آن دور شوند، اما همه چیز اینجا واضح نیست. در هر صورت هیچ کس انتظار چنین عملکرد قدرتمندی را از MBA در مسابقات قهرمانی نداشت. این تیم با توجه به نتایج خود قطعا افتتاحیه مسابقات خواهد بود.

تیموفی یاکوشین در آخرین دیدار مقابل مینسک درخشان به نظر می رسید. در این نبرد، او 16 امتیاز به دست آورد، هفت گل روی سپر جمع کرد و هفت بار با پاس گل شریک پیدا کرد. به خاطر این دستاوردها به او جانشینی در تیم منتخب هفته اهدا شد.

مبارزه با زسکا سخت خواهد بود. حریف برای بردن دربی دست به هر کاری خواهد زد و نظم کاملی با کلاس اجرا دارد. بسکتبالیست های MBA، به طور عینی، تقریباً چیزی برای گرفتن در این دیدار ندارند. کمی بی ادبانه و تا حد امکان بدبینانه به نظر می رسد، اما این حقیقت است.

زسکا

تا اینجا، چیزی برای شکایت وجود ندارد. پس از 17 بازی در لیگ VTB یونایتد 2022/23 و در آنها "سربازان" 17 بار پیروز شدند. نتیجه 100% و کاملاً قابل پیش بینی با خط اول پروتکل نهایی مسابقه مطابقت دارد. سوئدی و میلوتینوف ستاره های اصلی زسکا فعلی هستند. آنها در دو بازی متوالی بازی نکرده اند. اطلاعاتی وجود دارد که آنها آسیب هایی دارند. در حال حاضر هیچ فایده ای برای به خطر انداختن سلامتی آنها وجود ندارد، زیرا مسکووی ها با یک تیم نیمه ذخیره با رقبا کنار می آیند. آیا این افراد برای مبارزه با MBA ظاهر می شوند؟ هنوز مشخص نیست، اما این لحظه قطعا کلید تقابل آینده نیست.

زسکا بهترین خط حمله لیگ VTB یونایتد 2022/23 را دارد. باشگاه به طور میانگین 93 امتیاز به رقبای خود می دهد و در عین حال زیاد هم نمی دهد. از نظر دفاعی نیز سرخ آبی ها با از دست دادن حدود 73 امتیاز در هر بازی در رده دوم مسابقات قرار دارند. بیایید همچنین بگوییم که پایتخت ها بهترین اختلاف امتیاز مورد انتظار (+409) را در VTB فعلی دارند.

لیویو ژان چارلز در آخرین بازی مقابل لوکو قهرمان شد. او 25 امتیاز، 10 ریباند، 4 پاس منجر به گل و 2 بلاک داشت. این بهترین بازی او برای زسکا بود. لژیونر پس از مسابقه وارد جمع پنج نمادین برتر تور شد. شایسته است

MBA مقابل زسکا

تاریخچه رویارویی

در سال 2017، این تیم ها از طریق یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند. این بازی با برتری 80:56 زسکا به پایان رسید. در سال 2020، این باشگاه ها در نیمه نهایی جام گومل به هم رسیدند. "زسکا" بار دیگر دیدار را از دست داد (106:59). در اواسط اکتبر سال جاری، تیم ها در اولین دور لیگ فعلی VTB United نبرد کردند. سرخابی ها بدون مشکل پیروز شدند (110:78). تا اینجای کار، این ها همه جنگ های جفتی هستند.

شانس دانلود 1xbet

زسکا که در این فصل شکست نخورده است، محبوبیت واضحی برای دیدار آینده است. از طرف دیگر برای موفقیت IBA شانس کیهانی 9.9 داده می شود. اگر توتال کمتر از 171.5 بگیرید، می توانید بانک خود را 1.89 برابر کنید. برای فراتر از این سقف امتیاز، پرداخت نیز 1.89 است. شرط‌های هندیکپ 2 (15-) در 1.7 ضرب می‌شوند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هیچ احساسی در افق وجود ندارد. زسکا سعی خواهد کرد فصل عادی را بدون لغزش پشت سر بگذارد. میهمانان به طور قابل پیش بینی برنده بزرگی خواهند شد - پیروزی 2 و هندیکپ 2 (-15). آنها به حریف خود کمی اتاق تنفس می دهند، اما در جلو نیز کار شایسته ای انجام خواهند داد. این باعث می شود که امتیاز کل مسابقه نسبتاً بالا باشد - مجموع بیشتر (171.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0