نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو کوبان نبرد برای مقام چهارم

در 12 مارس، نیژنی نووگورود و لوکوموتیو کوبان در یکی از بازی های مرحله 2022/23 لیگ برندگان لیگ یونایتد VTB به مصاف هم خواهند رفت. این مبارزه در زیر گنبد ورزشگاه ناگورنی آرنا برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو-کوبان

نیژنی نووگورود

این تیم جزو تیم های دست کم گرفته شده است. جامعه بسکتبال کشور در فصل 2022/23 MBA را تحسین کرد و متوجه نیژنی نووگورود نشد. تیم نیژنی نووگورود در آخرین دور از رقابت های فصل جاری، مقتدرانه با نتیجه 88:55 مسکووی ها را شکست داد و آنها را از رده چهارم جدول لیگ VTB یونایتد دور کرد. علاوه بر این، این باشگاه در شش دیدار مرحله برندگان سه نتیجه مثبت گرفت و یونیکس را از جام حذفی حذف کرد. نیژنی نووگورود قوی هستند و کاملاً همه باید با آنها حساب کنند.

در مرحله برندگان، بسکتبالیست های NN موفق شدند لوکو را که به طور سنتی نخبه روسیه محسوب می شود، زنیت (قهرمان فعلی) و یونیکس که اکنون در رده دوم گروه A قرار دارد، شکست دهند. پیروزی برابر کازان در دور آخر اتفاق افتاد. تا حدی، تاریخی است، زیرا پیش از این تیم نیژنی نووگورود چهار سال متوالی نتوانست بچه های تاتارستان را شکست دهد. در این نبرد جرمین لاو رکورد جدید عملکرد خود را در لیگ VTB United به ثبت رساند. او در 17 تلاش برای 28 امتیاز 9 گل زد. این امکان وجود دارد که آمریکایی در نبرد با "کارگران راه آهن" رهبر تیم شود.

لوکوموتیو-کوبان

این تیم فصل را سخت شروع کرد، اما به تدریج شتاب گرفت. لوکو از رتبه ششم به مرحله برندگان راه یافت. در اینجا تیم قبلاً هفت دیدار انجام داده است. آنها چهار نتیجه مثبت ایجاد کردند. از جنبه مثبت، پیروزی بر یونیکس و زنیت است. جالب است، اما کازان و سن پترزبورگ در حال حاضر شرایط خوبی ندارند، بنابراین نباید این نتایج را دست بالا ارزیابی کنید. در هر صورت کوبایی ها خوب کار می کنند. آنها توانستند خود را تا رده پنجم جدول رده بندی کلی بالا ببرند و در صورت شکست تیم نیژنی نووگورود می توانند به رتبه چهارم برسند.

اهمیت دیدار آتی برای لوکوموتیو به سختی قابل ارزیابی است. پس از نبرد با NN کراسنودار رقابت هایی با یونیکس و زسکا خواهد داشت. به نظر می رسد که برنده شدن در آنجا تقریبا غیرممکن خواهد بود، بنابراین باید در 12 مارس تمام تلاش خود را انجام دهید و سپس مطابق با شرایط کار کنید.

نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

این تیم ها تاکنون سه بار در لیگ VTB یونایتد 2022/23 به رقابت پرداخته اند. در تمام این بازی ها نیژنی نووگورود قوی تر بود. آنها ابتدا دو مسابقه در فصل عادی (93:79 در خانه و 73:63 خارج از خانه) و یک بازی در مرحله برندگان (82:80 در کراسنودار) انجام دادند. در ده نبرد آخر جفت، برابری کامل نیروها وجود دارد (پنج نتیجه مثبت برای هر طرف).

شانس دانلود 1xbet

کتاب‌سازان مورد علاقه آشکار این جلسه را نمی‌بینند، اما، با این وجود، کمی بیشتر به نیژنی نووگورود اعتقاد دارند. برای پیروزی میهمانان 2.45 بدهید. برنده برای صاحبان پارکت 1.55 ارزش دارد. ضریب روی کل کمتر از (160.5) برابر با 1.7 است. شکستن این نوار عملکرد 2.08 برآورد شده است. شرط های هندیکپ 1 (-2.5) در 1.72 ضرب می شود. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

نیژنی نووگورود در این فصل جسورانه عمل می کند، اما لوکوموتیو در طول قهرمانی نیز موفق شد به فرم خوبی برسد. هر چه بود، اما در کنار کلاس مهمان. این واقعیت یک مزیت است ، اما روی کاغذ است ، اما در واقع نیژنی نووگورود سه بار در فصل "کارگران راه آهن" را ناراحت کرد و دوباره این کار را انجام خواهد داد (پیروزی 1). بازی مساوی خواهد بود و همه چیز در پایان مشخص می شود - هندیکپ 1 (2.5). جنوبی‌ها تا زمانی که آژیر به صدا در می‌آیند، می‌جنگند و با کمال میل وارد حملات می‌شوند - کل به پایان رسیده است (160.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0