زنیت مقابل MBA پایان داستان بسکتبال تازه کار؟

زنیت در سن پترزبورگ میزبان مسابقات MBA در زمین مجموعه ورزشی سیبور آرنا خواهد بود. این بازی در تاریخ 1 آوریل برگزار خواهد شد. این دیدار آغازین تیم های مرحله یک چهارم نهایی تا سه نتیجه مثبت است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زنیت در مقابل MBA

زنیت

قهرمان فعلی لیگ VTB یونایتد مسابقات قهرمانی عادی فعلی مسابقات را در جایگاه سوم (16/6) به پایان رساند. او در مرحله برندگان در پروتکل نهایی (7/3) به جایی نرسید. زنیت در مرحله یک چهارم نهایی با بدترین تیم گروه A دیدار می کند و این سری را با دو بازی خانگی آغاز می کند. چشم انداز آبی-سفید-آبی بسیار خوب است. آنها قطعا در کلاس از رقبای خود بهتر عمل می کنند. لیست آنها در شرایط عالی قرار دارد. ارتل با شروع پلی آف 100 درصد بهبود یافت.

شما باید مسکووی ها را در اولین بازی سری شکست دهید تا روحیه آنها را بشکنید. بعد، باید جلسه دوم را در کلاس انتخاب کنید و به سرعت پرونده را در جاده تکمیل کنید. ارزش کشیدن نداره در نیمه نهایی تا حد امکان دشوار خواهد بود، شما باید این را درک کنید و انرژی را برای آن جنگ ها ذخیره کنید. با کلاس اجرا، تیم سواحل نوا در نظم کامل است، به این معنی که این طرح ممکن است به خوبی کار کند.

MBA

دهقانان میانی آخرین فصل سوپرلیگ در این فصل در دسته جدید غوغایی به پا کردند. مسکووی ها در فصل عادی مسابقات بسکتبال نخبگان کشور در رده پنجم (13/9) به پایان رساندند و تنها با عوامل اضافی در جدول به نیژنی نووگورود باختند. در مرحله برندگان، MBA موفق نشد (2/8) و او به آخرین خط در گروه A برگشت. خوب، اکنون باید به آنچه به دست آورده ایم راضی باشیم. سریال مقابل زنیت یک آزمون فوق العاده بزرگ است.

برنامه سفر به سن پترزبورگ چیست؟ در حالت ایده آل، انتقال این سری به مسکو، حداقل با نتیجه 1:1 خواهد بود. کاملا مشخص است که حریف در نبرد اول با قدرت شلیک می کند. شاید بتوان صرفه جویی در انرژی را در آن صرفه جویی کرد و فقط با تعیین مبارزه، مثلاً با کار تک تیراندازهایی که قطعاً در ترکیب حضور دارند، صرفه جویی کرد و سپس تمام ذخایر خود را در نبرد دوم در سن پترزبورگ پرتاب کرد. برای همه واضح است که بسکتبالیست های MBA قطعا آنقدر قوی نیستند که در هر دو نبرد در جاده مقابل زنیت قرار بگیرند.

زنیت مقابل MBA

تاریخچه رویارویی

این تیم ها تاکنون پنج بار در این فصل به میدان رفته اند. در اولین نبرد فصل عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23، سن پترزبورگ بدون هیچ مشکلی با نتیجه 87:62 در خاک خود به نتیجه مثبت رسید. در پاسخ، مسکووی ها حریف را به وقت اضافه کشاندند و فشار را روی او گذاشتند (76:75 بعد از 67:67). سپس زنیت دو بازی در مرحله برنده (73:71 در خانه و 90:62 خارج از خانه) انجام داد. به علاوه، "آبی-سفید-آبی ها" در نیمه نهایی جام حذفی روسیه (87:77 در سن پترزبورگ) برابر MBA پیروز شدند.

شانس دانلود 1xbet

برای شرط‌بندی‌ها، تیم میزبان مشخصاً مورد علاقه است. قیمت برد آنها 1.04 است، در حالی که برد بازدیدکنندگان با شانس 11 قیمت گذاری شده است. شرط‌ها روی مجموع کمتر (155.5) در 1.9 ضرب می‌شوند. غلبه بر این علامت عملکرد نیز 1.9 ارزش دارد. اگر یک معلول 1 (-19.5) بگیرید، می توانید پول خود را 1.96 برابر افزایش دهید. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

این سری احتمالاً در سه بازی به طول می‌انجامد، اما قطعاً با پیروزی قاطع زنیت و با غرش تماشاگران خانگی آغاز خواهد شد - برد 1 و هندیکپ 1 (-19.5). پسران IBA در نبرد خیلی راحت نخواهند بود و مطمئن خواهند شد که امتیاز کل مسابقه نسبتاً بالا است - کل بیش از (155.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0