اوتودور ساراتوف مقابل زسکا مسکو آیا سریال به پایان خود نزدیک می شود؟

در 5 آوریل، اوتودور و زسکا در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ VTB یونایتد 2022/23 به مصاف هم خواهند رفت. این سری با نتیجه 2 بر 0 به سود مسکویی ها به ساراتوف می رود. این بازی در زمین مجموعه ورزشی "کریستال" برگزار می شود. اشتباه در این جلسه برای صاحبان پارکت به منزله سقوط خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Avtodor Saratov vs CSKA Moscow

آوتودور ساراتوف

ساراتوف با رتبه دوم در مرحله بازنده ها به پلی آف راه یافت. این از یک طرف لذت و یک جمله است، اگر فکرش را بکنید. این همسویی باعث شد Avtodor به زسکا برود. مسکووی ها را می توان در بسکتبال دیوانه وار از روی شانس محض شکست داد، اما نه در یک سری تا سه پیروزی. ضمناً حریف قبلاً از دو مسابقه دو مسابقه را گرفته است. او مصمم است به این رویارویی پایان دهد.

Avtodor چگونه باید عمل کند؟ گفتنش سخته "CSKA" در همه اجزا بهتر است. کادر مربیگری سراتاو چیزی برای فکر کردن دارد. در هر صورت شانس کم است. این امکان وجود دارد که تنها چیزی که باید از آن مراقبت کنید این است که تسلیم یک شکست در قلمرو خود نشوید. بیماران همه چیز را می فهمند. آنها شکست اتودور را در مبارزه خواهند بخشید، اما قطعا بی اراده را محکوم خواهند کرد. تیم گاهی اوقات در حمله خوب کار می کند. شاید ارزش بازی بسکتبال موثر مقابل زسکا در ساراتوف را داشته باشد.

زسکا مسکو

مردان ارتش کامل هستند. آنها در سری فعلی دو بازی از دو بازی را در قلمرو خود بردند و آماده هستند تا به رقابت با آوتودور پایان دهند. همه چیز سرجای خودش است کلاس طرف ها غیر قابل مقایسه است. دسیسه در این جفت از قبل مرده بود. به نظر می رسد حتی سرسخت ترین هواداران تیم ساراتوف نیز چشم انداز غم انگیز تیم خود را درک کرده اند.

آیا زسکا حریف خود را در نبرد آینده شکست خواهد داد؟ او نیازی به سناریوهای معتبر ندارد. شما باید کار خود را با نهایت اطمینان انجام دهید. فاصله امتیازات تا پایان جلسه باید قابل توجه باشد.

به نظر می رسد که مسکووی ها تمام تلاش خود را در طول نبرد نخواهند داد، اما می توانند برای مدتی روشن شوند. آنها قطعاً در ابتدا و سپس اگر شرایط این کار را بخواهد این کار را انجام خواهند داد. سرخ‌آبی‌ها به حریف اجازه بسکتبال می‌دهند، اما خودشان در این کار موفق خواهند شد.

اوتودور ساراتوف مقابل زسکا مسکو

تاریخچه رویارویی

دو بازی ابتدایی این سری که در مسکو برگزار شد به سود "تیم ارتش" (103:68 و 111:85) رفت. پیش از این، تیم ها چند نبرد دیگر در مسابقات قهرمانی فصل جاری لیگ VTB یونایتد انجام دادند. در این دیدارها بسکتبالیست های پایتخت بار دیگر قدرتمندتر شدند (103:76 در خانه و 102:75 خارج از خانه). زسکا در یک سری 17 برد متوالی زوج می شود. Avtodor برای آخرین بار در آوریل 2015 در اینجا به موفقیت دست یافت.

شانس دانلود 1xbet

زسکا مورد علاقه این مسابقه است زیرا در فصل پایدار و عالی است. هیچ سوالی در مورد برنده نبرد وجود ندارد، زیرا همه چیز بسیار واضح است. شانس کمتر از کل (174.5) 1.9 است. شکستن این سقف امتیاز نیز 1.9 ارزش دارد. هندیکپ 1 (-19.5) 1.59 پرداخت می کند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

در جفت 1-8 لیگ یونایتد VTB نمی توان هیچ فتنه ای وجود داشت. زسکا با هندیکپ 1(-19.5) مسابقه را به پایان می رساند و امتیاز کل را 174.5 می کند و بی سر و صدا به دور بعدی پلی آف گام می گذارد. ساراتوف تا صدای آژیر تسلیم نخواهد شد، اما مطمئناً در حال حاضر با مردان ارتش همخوانی ندارند، بنابراین نتیجه ای نخواهد داشت.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0