نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو کوبان رقابت با دسیسه پر جنب و جوش

در 31 مارس، سری یک چهارم نهایی لیگ VTB یونایتد 2022/23 بین نیژنی نووگورود و کوبان لوکوموتیو آغاز می شود. این دیدار به میزبانی مجموعه ورزشی ناگورنی در نیژنی نووگورود برگزار می شود. این سالن می تواند بیش از 5500 تماشاگر را در خود جای دهد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو-کوبان

نیژنی نووگورود

این تیم فصل عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23 را در جایگاه چهارم (13/9) به پایان رساند. شاید بتوان این نتیجه را عالی نامید. موارد فوق عبارتند از: CSKA، UNICS و Zenit. آنها، به طور عینی، نیژنی نووگورود نمی توانند در مسافت طولانی تردد کنند، بنابراین شما باید از آنچه دارید خوشحال باشید. در مرحله برندگان، NN از موقعیت خود دفاع کرد (4/6)، همان رقبا در بالاترین جدول باقی ماندند.

همچنین شایان ذکر است که اخیراً نیژنی نووگورود در جام روسیه با شکست زنیت در سن پترزبورگ در فینال (84:72) جام را از آن خود کرد. این اولین موفقیت بزرگ برای باشگاه در تاریخ خود است. بله، او در حال حاضر یک برد در سوپرلیگ داشته است، اما با تمام احترام، این تورنمنت به وضوح از نظر رتبه پایین تر است.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ VTB یونایتد نیژنی نووگورود به مصاف لوکو خواهد رفت. سریال از خانه شروع می شود. این یک امتیاز مثبت است. این تیم تاکنون چهار بار "راه آهن" را در مسابقات قهرمانی فعلی شکست داده است. این هم امتیاز دیگری نسبت به حریف است. روی کاغذ همه چیز به نفع بسکتبالیست های اچ اچ است، اما اینجا نباید خیلی راحت باشید، چون حریف خیلی سخت است و می خواهد در مسابقات مدال بگیرد.

لوکوموتیو-کوبان

تابستان گذشته، تیم مجبور به بازسازی شد. این روند برای او بسیار دردناک بود، زیرا لژیونرهای مهمی رفتند. رهبران یک جایگزین پیدا کردند، اما تیم کراسنودار قبل از شروع مسابقات نتوانست بازی کند. شروع مسابقات ناموفق بود، سپس "راه آهن" به تدریج شروع به اصلاح وضعیت کرد. در نهایت، باشگاه فصل عادی را در رتبه ششم به پایان رساند (12/10). در مرحله برندگان، جنوبی ها یک پله در جدول صعود کردند (5/5). نیژنی نووگورود تنها به دلیل اختلاف امتیاز بهتر در رده بندی کلی بالاتر بود.

حیف که سریال در خاک حریف شروع می شود، اما با تمام احترامی که برای او قائل هستم، او بدترین لات برای لوکوموتیو نیست. برنامه سفر به نیژنی نووگورود چیست؟ سریال باید در 1:1 (یا 2:0 به نفع شما، در حالت ایده آل، اما این بعید است) به خانه برده شود.

نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

در لیگ فعلی VTB یونایتد، تیم ها قبلاً چهار بار روابط خود را مرتب کرده اند (دو بار در فصل عادی و به همان تعداد در مرحله برندگان). تمام این بازی ها به سود نیژنی نووگورود رفت (93:79 در خانه و 73:63 خارج از خانه در دور اول، 82:80 خارج از خانه، 75:70 در زمین خودی در مرحله دوم). در ده نبرد شدید تیم ها - 6:4 در نتایج مثبت به نفع بسکتبالیست های نیژنی نووگورود.

شانس دانلود 1xbet

این احتمالاً جالب ترین زوج در مرحله یک چهارم نهایی لیگ یونایتد 2022/23 است. بوکی‌ها در اینجا مورد علاقه مشخصی نمی‌بینند، اگرچه هنوز کمی بیشتر به نیژنی نووگورود اعتقاد دارند. آنها برای برد تیم میزبان 1.53 می پردازند. شانس برد تیم میهمان 2.5 است. اگر Total Under (156.5) را بگیرید، می توانید بانک خود را 1.85 برابر کنید. قیمت برای شکست این نقطه برش 1.85 است. هندیکپ 1 (-4.5) 1.85 هزینه دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

نیژنی نووگورود در اولین بازی این سری بهترین بازی خود را خواهد داشت. اساسا حریف با آن موافقت می کند و ذخیره خود را برای دومین بازی خارج از خانه می گذارد. تیم میزبان با برد 1 و هندیکپ 1 (4.5-) برنده بازی خواهد بود و خود بازی با مجموع کمتر از (156.6) یک بازی متوسط خواهد بود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0