جیرزینیو روزنسترویک در مقابل همیلتون آلمیدا پیش بینی مبارزه

در اواسط ماه مه، UFC برای UFCFight Night 224 (در ABC 4) به کارولینای شمالی سفر خواهد کرد که توسط وزنه‌های برتر Jairzinho Rozenstruik و Zhailton Almeida رهبری خواهد شد. چنین برخوردی از نسل جدیدی از رشته ها، با آنچه قبلاً برگزار شده است، اگر در حرفه سورینامی ها قابل اجرا باشد.

برای برزیلی، این مسابقه فرصتی عالی برای جهش چند پله ای در رده بندی و ورود به ده تیم برتر است، بنابراین در 14 می آینده بچه های نخبگان این بخش در خطر است. آیا مهارت های ضربه زن Rozenstruik برای متوقف کردن ماشین پایانی آمریکای جنوبی کافی است؟

Jairzinho Rozenstruik vs Zhailton Almeida

ژایرزینیو روزنسترویک

"پسر بزرگ" سورینام بیش از 80 مبارزه کیک بوکسینگ در اختیار دارد و تعدادی عناوین معتبر از مسابقات WLF، Superkombat WGP و رویدادهای مشابه کسب کرده است. در حال حاضر او در رده نهم رتبه بندی سنگین وزن UFC قرار دارد. ژایرزینیو در شروع کار خود در لیگ های بزرگ، ترسناک به نظر می رسید، نه تنها لب های دوستداران گوشت اسب را پاره کرد، بلکه کریستال را از آرواره اورلوفسکی روی بوم تنها در 29 ثانیه پراکنده کرد. تنها پس از یک هوادرمانی کوتاه از آسیاب‌های نگانو بود که امور روزنستروک شروع به کاهش کرد.

نقاط قوت

مزیت اصلی Rozenstruik یک زرادخانه فنی خوب و توانایی ورود به موقعیت های ضربه ای و در عین حال حفظ قدرت ناک اوت در تمام طول نبرد است. او به شدت و به سرعت با پاهای خود شارژ می کند، به زوایایی ضربه می زند که در سالن های معمولی قرار نمی گیرند، و علاوه بر این، او به سرعت به مبارزه می پیوندد، به لطف آن او مجموعه ای غنی از پایان های اولیه را جمع آوری کرده است.

نقاط ضعف

از سال 2019، به محض ورود ژایرزینیو به UFC، از نظر مهارت های کشتی پیشرفتی صفر داشته است. عدم درک تقریباً کامل کار از عقب با دفاع خوب در برابر برداشتن و ترفندها کمی پوشانده می شود، اما نه در کشتی پوزیشنی و نه حتی بیشتر از آن در گراپلینگ و BJJ به هیچ وجه موفق نشد. علاوه بر این، که برای یک کیک بوکسور با چنین تجربه ای طبیعی نیست، "پسر بزرگ" مشکلات جدی با بازوهای پایین و عکس العمل دارد - او بیش از حد از دست می دهد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

35 ساله - ما متوجه نشدیم که چگونه Jairzinho از یک وزنه سنگین امیدوار کننده به یک دروازه بان بالغ تبدیل شد، با آینده ای بسیار مبهم در لیگ های بزرگ. سه شکست در پنج مبارزه ، علاوه بر این ، در درگیری با کسانی که می توانند بلیط او به TOP-5 شوند: الکساندر ولکوف ، کورتیس بلیدز و سیریل گان ، روشن کرد که او به تعداد مبارزان ممتاز سنگین وزن نفوذ نخواهد کرد. آگوستو ساکای آهسته و کریس دوکاس، پلیس MMA، توانست به تعویق بیفتد، اما عدم پیشرفت و شکستگی فک بعید است به Rozenstruik کمک کند راه‌اندازی مجدد شود و به طور مداوم برنده شود.

جیرزینیو روزنستریک مقابل همیلتون آلمیدا

ژیلتون آلمیدا

مبارز با نام مستعار "مالهادینهو" یعنی "عضلانی" در رتبه دوازدهم رتبه بندی قرار دارد. این یک ورزشکار منحصر به فرد است که در 4 وزن مختلف (از 77 تا 93+ کیلوگرم)، دارای مهارت های عالی بوکس و کمربند مشکی در BJJ است. ژیلتون در دو لیگ منطقه ای قهرمان شد و قهرمانی در سری مدعیان دانا وایت را به دست آورد و در این مرحله از دوران حرفه ای خود برای پنجمین سال متوالی شکست نخورده است.

نقاط قوت

آلمیدا از کسانی نیست که دوست دارد آزمایش کند. در جایگاه، او فقط به سر ضربه می زند، به ندرت به طبقات دیگر می رود، و تمایل دارد مخالفان را در طبقه صفر، جایی که او بهترین است، از بین ببرد. به محض اینکه برزیلی بر روی حریف صعود می کند، زمین و پوند او و به دنبال آن چوک عقب (تاج جنگنده) هیچ فرصتی برای مانور برای حملات تلافی جویانه حریف باقی نمی گذارد. به هر حال، تمام 18 پیروزی در دوران حرفه ای ژیلتون زود است.

نقاط ضعف

آلمیدا برای تطابق با همنوعان خود، دفاع جداکننده خوبی ندارد و تاکنون فقط ورزشکاران نزدیک به بالا او را روی دستانش آزمایش کرده اند. این برزیلی آشکارا و جسورانه عمل می کند، اما در هر صورت، به محض مواجهه با همتای باتجربه تر، نقاط ضعف او را آشکار می کند.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

ژیلتون 31 ساله است و اکنون 13 برد پیروز شده است، همانطور که در بالا ذکر شد - همه زودتر. در کارنامه "عضلانی" نام هایی مانند شمیل عبدالحیموف، پارکر پورتر، آنتون ترکاژ و دانیلو مارکز وجود دارد. با وجود فرم چشمگیر و سرعت رشد او، این مبارزه پیش رو است که برای آلمیدا تعیین کننده خواهد بود. بنابراین، یک بار او قبلاً در 16 ثانیه ناک اوت شد، که در دستان روزنسترویک بازی می کند. اما دلیلی برای شک در وضعیت جسمانی و انگیزه این ورزشکار وجود ندارد.

تحلیل تطبیقی

در این جفت، Zhailton از نظر آنتروپومتری جالب تر به نظر می رسد - قد 5 سانتی متر و تنها 2 سانتی متر بازو با وزن او تکمیل می شود. واقعیت این است که یک برزیلی 105-106 کیلوگرمی چندین برابر بهتر از یک سورینامی 118 کیلوگرمی به نظر می رسد (مخصوصاً از نظر توده عضلانی مؤثر) بنابراین از نظر تحرک و سرعت قطعاً از پسر بزرگ پیشی خواهد گرفت. در جایگاه باید به ژایرزینیو اولویت داده شود، به هر حال، سال‌های سپری شده در رینگ و اشتیاق به ناک اوت‌های سریع باید بیشتر از چیزی باشد که آلمیدا روی آن شرط‌بندی می‌کند، روی دست‌هایش کار می‌کند، مشت‌های قابل پیش‌بینی به سرش می‌کوبد، و نه بیشتر.

اما در غرفه ها، وضعیت برعکس است - در اینجا، در هر یک از جنبه ها، نماینده آمریکای جنوبی بهتر به نظر می رسد. با این حال، جنگنده سورینامی 3/4 از تیک داون های خود را متوقف می کند، بنابراین قبل از نزدیک شدن به او و ضربه زدن به او، ژیلتون باید مراقب باشد که دچار ضدحمله نشود. در واقع، ما می توانیم ببینیم که چگونه یک ناک اوت به دست Rozenstruik KO 3.66 و پایان روی زمین توسط Almeida Submission 1.26 انجام شده است، و در اینجا فقط یک چیز مشخص است - 5 راند 5 دقیقه ای برای آنها خیلی زیاد است. البته شانس برد برای یک برزیلی جوان تر و نه شکسته بیشتر است، اما نمی توان یک مهاجم باتجربه را نادیده گرفت.

Jairzinho Rozenstruik vs Zhailton Almeida Prediction

در طول دوران حرفه ای خود، Jairzinho فقط سه بار در مبارزات خود به تصمیم داور رسید (2 بار در بازی های باخته)، و Zhailton - یک بار، همچنین زمانی که به حریف باخت. در تمام موارد دیگر، هر دو مخالف را به هر وسیله ای که در دسترس بود برای مشورت به مورفیوس فرستادند. به همین دلیل است که در برخورد چنین تمام کننده های خطرناکی، انتخاب یک پیروز مشخص ریسک بزرگی است.

در این صورت، شرط‌بندی روی مجموع راندها ایده‌آل خواهد بود، و اشتباه کردن حتی در انتخاب گزینه زیر (1.5) توسط راندها دشوار خواهد بود، بدون ذکر موقعیت‌های Under (2.5) و 4.5. همچنین می توانید هر گزینه ای را برای تکمیل زودهنگام جلسه توسط هر یک از مبارزان در نظر بگیرید. و تنها در آخرین مکان، من برنده مورد علاقه را تعیین می کنم - آلمیدا، که به دلیل سطح بالای طبقه همکف قادر به بردن Rozenstruik است. را نصب کنید 1xbet app برنامه و شرط بندی بر روی مورد علاقه!

پیش بینی: کمتر از (1.5) در راندها و بالاتر / برنده ژیلتون آلمیدا

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0