پیش بینی مبارزه ابوباکار نورماگومدوف و الیزئو زالسکی دوس سانتوس

ابوبکر نورماگومدوف وزنه‌بردار روس، آنقدر به ندرت در هشت‌ضلعی UFC ظاهر شده است که بسیاری وجود او را در فهرست لیگ فراموش کرده‌اند. با ورود به مسیر پیروزی ، ظاهراً او به تدریج در حال شتاب گرفتن است و قبلاً در 4 ژوئن در مسابقات UFC در ESPN 46 با پانچر برزیلی الیزئو زالسکی دوس سانتوس درگیر می شود. این دیدار با توجه به سبک مبارزان که به آنها شانس تقریبا مساوی برای پیروزی می دهد قول می دهد بسیار جالب باشد. اما آیا واقعا اینطور است؟

ابوباکار نورماگومدوف مقابل السیو زالسکی دوس سانتوس

ابوبکر نورماگومدوف

این ورزشکار تنها وارد مبارزه چهارم در UFC می شود (2-1)، قبل از اینکه حرفه خود را در ارتقاء محبوب WSOF انجام دهد. ابوباکار عنوان قهرمان روسیه در سامبوی رزمی را در اختیار داشت و در مسابقات جهانی نیز به جمع سه تیم برتر راه یافت. علاوه بر این، در سال 2018، نورماگومدوف در مسابقات جایزه بزرگ PFL شرکت کرد، اما یک مصدومیت مانع از صعود او به مرحله یک چهارم نهایی شد.

نقاط قوت

ابوبکر بیشتر سود سهام را در فاصله نزدیک و روی زمین استخراج می کند. او به طرز ماهرانه ای با حریفان هجومی با پاس های متقابل به بدن برخورد می کند، در مقابل برداشتن ها به خوبی دفاع می کند و همچنین خود را در زمین و پوند به خوبی نشان می دهد. این یک واگن ارزشمند است که اخیراً پیشرفت هایی را نشان می دهد که مدت ها از او انتظار می رفت.

نقاط ضعف

نورماگومدوف با وجود سنش هنوز نمی تواند به مبارزه با حریفان برتر ببالد و فقدان چنین تجربه ای به وضوح در اشتباهاتی که مرتکب می شود منعکس می شود. سوراخ های قابل توجه در موضع، گام های اشتباه در مبارزه با شرکای مهارت، و همچنین حذفیات در آماده سازی - به طور تصادفی افتادگی کاردیو، بارها او را به موقعیت های بسیار خطرناک سوق داد. اما او فعالانه روی همه اینها کار می کند.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

ابوبکر 33 ساله است و در بازی های اخیر با 3-1-1 رکورد 2 برد را پشت سر می گذارد. داوید زاوادا تنها کسی بود که در 5 سال گذشته آن را در ورزش به پایان رساند و با بویان ولیکوویچ مبارزه را به تساوی کشاند. پیروزی دوباره بر جاناتام وستین، جرد گودن و گادجی عمرگاجیف، تنها این واقعیت را تأیید می کند که نورماگومدوف در ارتقاء خود از طریق رتبه بندی ها بسیار تاخیر داشت. با این حال، حدود 7 ماه ریکاوری و آماده سازی باید به نفع او باشد، در مبارزه با همتای مسن تر، پس از یک استراحت.

ابوباکار نورماگومدوف مقابل السیو زالسکی دوس سانتوس

السیو زالسکی دوس سانتوس

علیرغم اینکه الیزئو شناخته شده ترین نیست، هشت سال است که تحت نظارت UFC اجرا می کند و 12 مبارزه پشت سر خود داشته است. این برزیلی قهرمان پروموشن خانگی Jungle Fight شد، فینالیست مسابقات Smash Fight شد و همچنین دارای کمربند مشکی در BJJ و capoeira است. با این حال، دوس سانتوس از بوکس تایلندی به عنوان پایه استفاده می کند، به همین دلیل او بارها و بارها پیروزی های زیبایی را با پایان به دست آورد.

نقاط قوت

الیزئو در فاصله وسط نزدیک در کار شماره اول بسیار خوب است. او از رفتن به مبادلات، فشار دادن به حریف، شکستن در کلینچ ها و همچنین ظاهرسازی دریغ نمی کند. زانوهای پرش، میزهای گردان و دیگر شگفتی ها در عملکرد او غیر معمول نیستند. این برزیلی در زمین نیز به خوبی با حریفان شکست خورده برخورد می کند، زیرا BJJ او در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

نقاط ضعف

مشکل کلاسیک جنجال‌ها، ازدواج بزرگ در حذف است که زالسکی دوس سانتوس را نیز آزار می‌دهد. طبق آمار، تنها 15٪ از تمام تلاش ها برای از بین بردن همتایان موفقیت آمیز است. بله و از نظر دفاعی هم سوالاتی برای او وجود دارد، هرچند تا حد زیادی ضربات از دست رفته را در گرماگرم حمله می پذیرد و با دستان پایین دشمن را تعقیب می کند.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

الیزئو یک ورزشکار قدیمی است، او در حال حاضر 36 سال دارد و در 19 ماه گذشته او در هشت ضلعی ظاهر نشده است. چنین وقفه ای قطعاً روی وضعیت او تأثیر می گذارد، حتی اگر در 5 بازی اخیر، امتیاز مثبت 3-2 داشته باشد. او نسبت به دهقانان متوسط مطمئن مانند لی جینگلیانگ و مسلم سالیخوف پایین تر بود، اما توانست با تصمیمات و حتی ترفندها بر کرتیس میلندر، الکسی کونچنکو و بنوا سنت دنیس غلبه کند. با این حال، میزان مخالفت او و همچنین کمبود اطلاعات در مورد وضعیت فعلی سلامت او، امید چندانی به بازگشت او ایجاد نمی کند.

تحلیل تطبیقی

در آنتروپومتری، جنگنده ها برابری کامل دارند - قد 180 سانتی متر و بازو 185 سانتی متر برای هر دو. اما، افسوس، ما نمی توانیم در مورد همان برابری در مهارت ها صحبت کنیم. پایه الیزو تکنیک های ضربه ای است و در جایگاه چند قدم بهتر از ابوباکار است و علاوه بر این، با استفاده از گسترده ترین طیف از انواع تکنیک ها، بسیار تهاجمی تر عمل می کند. قابل توجه است که او فقط 61٪ از کل ضربات را به سر می زند، بنابراین روس زمان بسیار دشواری خواهد داشت و حواسش به دفاع از همه طبقات، به ویژه در هنگام نزدیک شدن، پرت می شود. پاسخ شایسته به همه اینها، کنترل در زمین است و نورماگومدوف گزینه هایی در مورد اینکه چگونه برزیلی را به طبقه همکف بکشاند، دارد.

دوس سانتوس اغلب بدون اینکه به دفاع فکر کند به سمت دشمن می رود و پاها و بدن باز هدف اصلی ابوباکار است. او فوراً لایه حمله را تغییر می دهد، به سمت حذف می رود، پس از آن موفقیت کسب می کند، موقعیت خود را بهبود می بخشد و شروع به شکستن دشمن می کند. کنترل BJJ Elizeu برای او آسان نخواهد بود، اما بسیار بهتر از تلاش برای رقابت با او در اعتصاب است. این احتمال وجود دارد که این نقاط قوت متقابل انحصاری مبارزان، دیدار را طولانی کند و به دور سوم وقت اضافه (2.5) 1.45 می رود که در آن ساده ترین زالسکی و عملکرد شایسته نورماگومدوف نقش اصلی را ایفا می کنند. بنابراین، اگر ابوبکر تصمیم به بازی مهاجم نداشته باشد، شانس بسیار بیشتری برای کاهش سرعت دارد و سپس حریف را در سگمنت های 2 و 3 برچیده و داوران را به نفع خود هدایت می کند.

پیش بینی ابوباکار نورماگومدوف در مقابل السیو زالسکی دوس سانتوس

با تماشای حرفه یک ورزشکار برزیلی، می توان یک الگو را تشخیص داد: با افزایش سطح مخالفت، احتمال کمتری داشت که زودتر از موعد برنده شود. از سوی دیگر، نورماگومدوف در سال 2016 این پیروزی را با پایان (TKO) به دست آورد. با بازگشت به زمان از کار افتادن الیزئو برای سومین بار، می توانیم به این واقعیت توجه کنیم که پس از یک سری حملات قدرتمند از سوی او، سرعت این نشست به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت و بخش های بعدی چشم انداز خوبی را برای ابوبکر باز خواهد کرد.

من انتظار پیروزی زودهنگام یکی از طرفین را ندارم، زیرا هر دو مبارز فقط در آن مبارزاتی که اشتباهات فاحشی مرتکب شدند، پیگیر هستند و شکست خورده اند. در همان زمان، نورماگومدوف این فرصت را پیدا می کند که 3 برد متوالی را به دست آورد و شروع به نگاه کردن به TOP-15 کند و زالسکی دوس سانتوس - تا با یک پیروزی بلند بازگردد، بنابراین، نه یکی و نه دیگری برای رفتن به همه عجله نخواهند کرد. -in، تلاش برای پاره کردن سر حریف. نتیجه بسیار محتمل تر: تصمیم داور یا پیروزی یکی از طرفین در پایان جلسه و این ابوبکر است که شانس بسیار بیشتری برای این کار دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: مجموع بیش از (2.5) توسط راند / پیروزی ابوبکر نورماگومدوف

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0