اکسو مقابل اورداباسی چه کسی در نبرد مورد علاقه های گروه قوی تر خواهد بود؟

24 ژوئن در دیدار رفت سیزدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان تیم های آکسو و اورداباسی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار به میزبانی ورزشگاه مرکزی (پاولودار) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Aksu در مقابل Ordabasy

آکسو

آکسو باز هم ناکام ماند و این بار تیم میهمان با نتیجه 0 بر 1 با نتیجه حداقلی مغلوب آستانه شد. بخشداران وحید مسعوداف با حرکت تیم پایتخت هماهنگ نبودند و به همین دلیل مهمانان مدت بیشتری در خط دفاعی بودند. حتی در اواسط نیمه اول "قرمز آبی ها" اشتباه کردند و اجازه دادند زردآبی ها پیش بیفتند. در بقیه زمان ها تیم پاولودار برای سرعت بخشیدن تلاش کرد اما حریف برای آنها سخت بود.

آکسو با 7 امتیاز با نسبت گل 11:24 در آخرین پله قهرمانی قرار دارد.

اورداباسی

اورداباسی در هشت دیدار متوالی در لیگ برتر شکست نخورده است. در آخرین دور، این باشگاه در خانه آتیراو را 2 بر 1 شکست داد. بخش های الکساندر سدنف زمان لازم برای ساختن نداشتند، تیم بلافاصله به جلو رفت و حتی قبل از استراحت دو گل به ثمر رساند. در نیمه دوم، "آبی-سفیدها" نیز حمله کردند، اما حریف موفق به ضربه زدن شد، هر چند که این تاثیر خاصی بر توازن قوا نداشت. با ضربات دقیق ابوخالیکوف و مالی، میزبان را به پیروزی رساند.

اردوباسی با 29 امتیاز با تفاضل گل 26 بر 10 در پله دوم جدول رده بندی قرار دارد.

اکسو مقابل اورداباسی

حقایق آکسو در مقابل اورداباسی

  • آکسو در 8 بازی از 10 بازی اخیر فصل شکست خورده است.
  • اورداباسی در 8 بازی از 9 بازی آخر فصل شکست نخورده است.
  • در 4 بازی از 5 بازی اخیر اورداباسی در این فصل زیر 2.5 گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

اکسو نتایج بسیار ضعیفی نشان می دهد و به همین دلیل این تیم خطر باقی ماندن در انتهای جدول را دارد. Ordabasy با اطمینان به جلو حرکت می کند، این تیم می تواند برای یک موقعیت برتر در مسابقات قهرمانی رقابت کند. در حال حاضر تفاوت در رده تیم ها خوب است، فکر می کنم میزبان شانسی برای امتیاز ندارند. من مشتاقانه منتظر ادامه بردهای پسران سدنو در قهرمانی هستم، "آبی-سفیدها" حتی در جاده هم موفق خواهند شد: برد اورداباسی. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0