ایتالیا مقابل آمریکا پیش بینی بازی یک چهارم نهایی جام جهانی 23

در تاریخ 5 سپتامبر، دیدار یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی کره زمین آغاز می شود که در آن تیم های ایتالیا و آمریکا رابطه خود را مشخص می کنند. این نبرد در مال آف آسیا آرنا در پاسای برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد ایتالیا در مقابل ایالات متحده آمریکا

ایتالیا

این تیم در مرحله مقدماتی تورنمنت در جایگاه دوم چهارگانه خود به پایان رسید و در آنجا جمهوری دومینیکن را از دست داد. در ادامه، ایتالیایی ها صرب ها و پورتوریکویی ها را در دور گروهی شکست دادند. پس از آن از رده اول به پلی آف راه پیدا کردند. قطعا ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی با حریف شانسی نداشت اما باید تلاش کنیم. تیم ملی در این مسابقات سعی می کند از دفاع فشرده بازی کند. همیشه نتیجه نمی دهد، اما سبک او قابل مشاهده است.

ایالات متحده آمریکا

آمریکایی ها یک تیم ملی را به این مسابقات آوردند که از بازیکنان NBA تشکیل شده بود که بسیار منطقی است. ترکیب بسیار جنگنده است و تیم کاملاً قابل انتظار بود که دور مقدماتی جام جهانی 23 را بدون شکست پشت سر گذاشت، جایی که آنها اصلاً مشکلی نداشتند. بسکتبالیست های آمریکا در ادامه مرحله گروهی مونته نگرویی ها را شکستند و مقابل لیتوانیایی ها شکست خوردند. این شکست را می توان حس اصلی رقابت دانست. آمریکایی ها گروه خود را در رده دوم به پایان رساندند و به بالتیک ها اجازه دادند پیش بیایند.

ایتالیا مقابل آمریکا

پیش بینی کل بازی

آمریکایی‌ها به‌عنوان محبوبیت اصلی این مسابقه هستند. آنها اخیرا یک سیلی واقعی بسکتبالی به صورتشان خوردند. اکنون آنها از نظر ورزشی عصبانی هستند و تا حد امکان انگیزه دارند. علاوه بر این، شما نمی توانید اشتباه کنید. در نبرد با ایتالیایی ها باید انتظار بسکتبال چسبناک و امتیاز کلی نسبتاً کمی داشت. تیم ها با اجتناب از خطرات، حملات را به دقیق ترین ضربات وارد می کنند. برآوردهای 1xbet در مجموع کمتر از (177.5) در 1.9 است. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0