کانادا مقابل اسلوونی ما با ضریب 1.9 شرط می بندیم

در تاریخ 15 شهریور ماه در پارکت مرکز ورزشی مال آو آسیا آرنا در شهر پاسای، مسابقه یک چهارم نهایی بسکتبال قهرمانی جهان برگزار می شود که کانادایی ها و اسلوونیایی ها برای کسب بلیت 1/2 به مصاف هم می روند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد کانادا در مقابل اسلوونی

کانادا

تیم ملی ترکیب جالبی را به جام جهانی 23 آورد. ستاره های NBA واقعاً برای پرچم ملی خود در اینجا می جنگند. کانادایی‌ها دور مقدماتی رقابت‌ها را بدون مشکل پشت سر گذاشتند، هر سه مسابقه را در آن انجام دادند، رقبای خود را از هم پاشیدند و فعالانه روی حمله کار کردند. سپس به طور غیرمنتظره ای در یک نبرد بی نتیجه مغلوب برزیلی ها شدند و اسپانیایی های سازش ناپذیر را شکستند. کانادا بسیار خوب است، اگرچه گاهی اوقات کامل نیست. قطعا همه باید از او در جام جهانی بترسند 23.

اسلوونی

تیم خوب است. دونچیچ به جام جهانی 23 آمد و این خبر بسیار مثبتی برای هواداران تیم ملی اسلوونی است. لوکا خیلی خوبه او بسکتبال جالبی را نشان می دهد که آن مرد به بازی در NBA عادت کرده است. در مرحله مقدماتی این تیم در هر سه بازی پیروز شد. سپس استرالیای سازش ناپذیر را محاصره کرد، اما به آلمانی ها باخت.

کانادا مقابل اسلوونی

پیش بینی کل بازی

دونچیچ خوب است، اما در برابر باند کانادایی NBA، آن مرد چیزی برای گرفتن ندارد. البته او آمار شخصی بسیار خوبی را نشان خواهد داد، اما این مسابقه دوام نخواهد آورد. آمریکایی های شمالی کار خود را با اطمینان بسیار انجام می دهند و حداقل سه حمله را زیر آژیر به حریف می آورند. سهام هندیکپ 1(-9) در 1xbet در 1.9 ضرب می شود. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0