آمریکا مقابل آلمان پیش بینی بازی نیمه نهایی جام جهانی 23

از 8 سپتامبر، دیدار نیمه نهایی جام جهانی 23 بین تیم های آمریکا و آلمان آغاز می شود. این بازی در زمین مجموعه ورزشی «مال آو آسیا آرنا» (پسای) برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد ایالات متحده آمریکا در مقابل آلمان

آمريكا

تيم ملي بدون دسيسه مرحله مقدماتي را پشت سر گذاشت و از سه بازي در آنجا سه برد را به دست آورد. سپس مونته نگروها در دور گروهی شکست خوردند. پس از آن، آمریکایی ها آرامش زیادی داشتند و به لیتوانیایی ها باختند. در نتیجه آنها از مقام دوم به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند و در آنجا به ایتالیایی ها برخورد کردند. بسکتبالیست های آمریکا نتیجه گیری های درستی انجام دادند و حریف را با اضافه وزن 37 امتیازی شکست دادند. حالا نباید از استار و راه راه انتظار سستی در نیمه نهایی داشته باشید. آنها در آتش هستند و به مدال های باکیفیت نیاز دارند.

آلمان

این تیم به روش درستی در حال توسعه است، اما افراد کمی انتظار داشتند که در این مسابقات قهرمانی خاص سیاره شلیک کند. به هر حال، اما آلمانی ها در نیمه نهایی مسابقات هستند، جایی که قبلاً شش دیدار انجام داده اند و در همان زمان شکست نخورده اند. آنها در نبرد با آمریکایی ها مورد علاقه نیستند، اما همچنان مدعی کسب مدال هستند. آلمانی ها قطعا تمام توان خود را در نیمه نهایی خواهند گذاشت. آنها تا آخرین ثانیه اینجا خواهند جنگید.

آمریکا مقابل آلمان

پیش بینی کل بازی

آمریکایی ها محبوبیت کل تورنمنت هستند و هیچ چیز از این نظر تغییر نکرده است، حتی با شکست لیتوانیایی ها. کلاس طرف آنهاست و از برگ برنده های حریف شاید فقط اعتماد به نفس را بتوان جدا کرد. به علاوه، ما در اینجا یک روز استراحت اضافی برای ایالات متحده آمریکا قبل از نیمه نهایی در مورد آلمانی ها اضافه می کنیم و وضعیت با برنده کاملاً روشن می شود. هر چه بود، مسابقه جذاب و سازنده خواهد بود. آلمانی ها آمریکایی ها را در بسکتبال هجومی خواهند کشت. ارزش کل (183.5) را برای 2.35 دارد. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0