آمریکا مقابل کانادا مسابقه مقام سوم

در تاریخ 10 سپتامبر، تیم‌های ملی آمریکا و کانادا در فینال تسلی بخش جام جهانی بسکتبال 2023 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی مال آو آسیا آرنا (پاسای) برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد ایالات متحده آمریکا در مقابل کانادا

ایالات متحده آمریکا

این تیم بهترین ترکیب خود را برای مسابقات وارد نکرد، اما همچنان روی کاغذ شماره یک جام جهانی 23 بود. تا دیدار با لیتوانیایی ها همه چیز خوب پیش می رفت. کشورهای بالتیک به تمام دنیا ثابت کردند که این آمریکایی ها را می توان در بسکتبال شکست داد. این در مرحله گروهی بود. سپس پلی آف شروع شد و به نظر می رسید که بسکتبالیست های ایالات متحده باید نتیجه بگیرند، اما افسوس. در نیمه نهایی آنها توسط آلمانی های سخت کوش شکست خوردند. حالا ستاره ها و راه راه ها حداقل به مدال برنز نیاز دارند وگرنه ممکن است در سرزمین خود درک نشوند.

کانادا

این تیم یک ترکیب عالی به مسابقات آورد، به علاوه بسیار پر جنب و جوش بود. بسکتبالیست های کانادایی با چشمانی درخشان بازی کردند. در برخی مواقع به نظر می رسید که آنها می توانند در اینجا مدال طلا بگیرند، اما ابتدا این تیم در دور گروهی مقابل قدرتمندترین برزیلی ها شکست خورد و این زنگ خطری بود. سپس صرب ها آن را در نیمه نهایی نابود کردند. خوب، برنز نیز برای کانادایی ها نتیجه بسیار خوبی خواهد بود، اما هنوز باید به دست آید.

آمریکا مقابل کانادا

پیش بینی کل بازی

نبردی غیرقابل پیش بینی در انتظار ماست. این یک بازی کلاسیک NBA است. هر دو تیم همانطور که دوست دارند بازی خواهند کرد، یعنی بدون دفاع، با تاکید باورنکردنی بر حمله. کسی که همه چیز را درست انجام دهد برنده خواهد شد، اما امتیاز در این بازی باید بسیار بالا باشد. ما در 1xbet روی total over (194.5) برای 2.35 شرط می‌بندیم. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0