آلمان مقابل صربستان پیش بینی فینال جام جهانی

بیست و سومین دوره جام جهانی بسکتبال روز 10 سپتامبر با دیدار آلمان و صربستان به پایان می رسد. برنده مسابقات در این مسابقه مشخص خواهد شد. این بازی در مال آو آسیا آرنا در شهر پسای فیلیپین برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آلمان مقابل صربستان

آلمان

این کشور در همه جهات در حال توسعه است، این در مورد ورزش به طور کلی، و بسکتبال به طور خاص صدق می کند، اما هیچ کس انتظار چنین چابکی را از تیم در جام جهانی 23 نداشت. آلمانی ها به سبک عالی به فینال رسیدند و در عین حال محبوب اصلی رقابت ها یعنی تیم آمریکا را با نتیجه 1/2 شکست دادند.

آیا آلمان اکنون مدعی برتر مدال طلاست؟ شاید امسال فینال بسیار روان و به شدت غیرقابل پیش بینی باشد. تنها چیزی که اکنون می توان با اطمینان گفت این است که تیم ملی موثرترین بسکتبال را به حریف خود تحمیل خواهد کرد.

صربستان

تیم خوب است، رهبران درخشان زیادی دارد. نیکولا جوکیچ بازیکن خاصی است که می توان گفت بهترین بازیکن حال حاضر جهان است. وقتی معلوم شد که او به جام جهانی بیست و سوم نخواهد آمد، خیلی ها عجله کردند تا صرب ها را حذف کنند، اما بیهوده.

این تیم تا فینال مسابقات خیلی راحت پیش رفت. در نیمه نهایی، کانادایی ها نابود شدند که با بازی خود به این نکته اشاره کردند که از هدف گرفتن طلا در این رقابت ها مخالف نیستند. صرب ها از هیچ کس نمی ترسند و به شدت به تنهایی کار می کنند. آنها عاشق بازی بسکتبال تهاجمی تهاجمی هستند.

آلمان مقابل صربستان

پیش بینی کل بازی

هیچ موردی در مسابقه وجود ندارد. این غیر قابل پیش بینی ترین نبرد است، اما در اینجا قطعاً می توان انتظار یک امتیاز بزرگ و دریایی از توپ های زیبا را داشت. هر دو تیم عاشق این هستند که در این سبک کار کنند که قبلاً بارها در طول مسابقات ثابت شده است. برای 1.9 باید کل (175.5) را بگیرید. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0