MBA مقابل فنرباغچه پیش بینی بازی یک چهارم نهایی سوپرکاپ لیگ VTB United

MBA و فنرباغچه سوپرجام لیگ VTB یونایتد 2023 را در 21 سپتامبر با یک بازی رو در رو افتتاح خواهند کرد. این بازی در زمین بسکتبال مجموعه ورزشی VTB Arena در پایتخت روسیه برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد MBA در مقابل فنرباغچه

MBA

فصل گذشته تیم به سطح جدیدی رسید. او شروع به اجرا در لیگ VTB United کرد و در آنجا ضرر نکرد. بچه های MBA به پلی آف راه پیدا کردند که خیلی جالب است. در آنجا بیشتر کار نکرد، اما این یک تجربه است و فصل جدیدی از مسابقات نزدیک است، جایی که می توان روی بهبود نتایج کار کرد. حالا باید به فرم خوب برسیم.

یک پیش فصل دیگر اخیراً به پایان رسیده است - جام کوندراشین و بلوف. MBA در آنجا چیزی نشان نداد (شکست به زنیت (66:81) و اتودور 64:70). هنوز ضعیفه به خصوص آزاردهنده امتیاز گرفتن است.

فنرباغچه

این تیم فصل گذشته در مسابقات قهرمانی کشور به نیمه نهایی و در یورولیگ به مرحله یک چهارم نهایی رسید. این سطح امروز اوست. این بدان معنا نیست که این نتایج خیلی عالی هستند، اما سخت است که آنها را ضعیف بدانیم.

در تابستان، بسکتبالیست های فنرباغچه چهار بازی دوستانه انجام دادند. آنها ابتدا هموطنان خود از کاپاکلی اسپور تکیرداگ را شکست دادند (84:81). سپس زنیت سن پترزبورگ شکست (75:60). در ادامه این تیم برابر مکابی با نتیجه ۷۸ بر ۸۲ شکست خورد. سپس در نبرد با پاناتینایکوس یک برد (79:66) رقم خورد. ترک ها در نظم عالی هستند.

MBA مقابل فنرباغچه

پیش بینی کل بازی

MBA یک تیم جالب و سرگرم کننده است. او تقریبا همه چیز دارد، اما تا اینجای کار تیم فاقد تجربه است. او قطعا نمی تواند در یک مسابقه بین المللی مقابل یک حریف قدرتمند شرکت کند. ترک ها با اعتماد به نفس در این دیدار پیروز خواهند شد. یک پیروزی معمولی در یک کلاس بدون دسیسه. برای هندیکپ 2 (-15) در 1xbet 2.01 می دهند. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0