زسکا مقابل لادا قهرمان حاکم در مقابل یک تازه وارد مغرور

روز یکشنبه 5 نوامبر، تیم ارتش پایتخت در خانه خود CSKA Arena پذیرای مهمانانی از Tolyatti، باشگاه هاکی لادا خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA در مقابل لادا

زسکا

با قضاوت بر اساس نتایج آخرین مسابقات، ماشین ارتش به آرامی شروع به راه اندازی می کند و بیشتر و بیشتر یادآور مدل قهرمان فصل گذشته خود می شود. شروع ضعیف مسابقات قهرمانی پشت سر ماست، بازیکنان هاکی پیشرو ارتش در حال حاضر به شرایط مطلوب خود نزدیک شده اند، بنابراین در آینده نزدیک می توان انتظار داشت زسکا در گروه رهبران کنفرانس غرب ظاهر شود. اول از همه باید به تغییرات مثبت در اقدامات دفاعی توجه کنید. ایوان فدوتوف که فصل گذشته را از دست داده بود، در نهایت جایگاه خود را در دروازه ثابت کرد و در این فصل سه بازی بر صفر انجام داده بود.

آخرین بازی مقابل هموطنان اسپارتاک از این نظر به ویژه شاخص به نظر می رسید. قرمز و سفیدها در حال حاضر پربازده ترین در مسابقات قهرمانی هستند، اما نتوانستند از فدوتوف عبور کنند. این دروازه بان 44 ضربه مهار شده داشت و حمله تیم ارتش موفق به زدن 3 گل شد. پیروزی 3-0 در دربی سومین برد متوالی تیم ارتش شد. قبل از آن آمور را 3-2 و سیبر را 6-3 در جاده شکست دادند. اکنون تیم ارتش با 30 امتیاز در رده پنجم غرب قرار دارد و هفت امتیاز کمتر از دینامو مسکو پیشرو است.

لادا

اما لادا همچنان به شگفتی خود ادامه می دهد، پس از گذشت دو ماه از قهرمانی، کشف اصلی مسابقات باقی مانده است. حتی مدیریت باشگاه، قبل از شروع قهرمانی، پس از مدت ها غیبت از KHL، با احتیاط برنامه های فصل را اعلام کرد و فصل اول را به سازگاری اختصاص داد. نتایج تیم ولگا با این واقعیت شگفت‌انگیزتر است که حتی در سطح VHL نیز این تیم درخشید و در 6 سال حتی یک عنوان را کسب نکرد. انتخاب شایسته، همراه با توانایی های مربیگری اولگ براتاش، به لادا اجازه می دهد تا نه تنها در پس زمینه تیم های KHL رقابتی باشد، بلکه حتی رهبر کنفرانس نیز باشد.

این امر پس از یک دوره درخشان اکتبر قهرمانی امکان پذیر شد که طی آن لادا 13 امتیاز از 16 امتیاز ممکن را در هشت بازی انجام داد. علاوه بر این، در این بخش مسابقات، تیم تولیاتی توانست متالورگ، آک بارس، آوانگارد، یعنی آن دسته از تیم هایی که هم از نظر مالی و هم از نظر ترکیب فهرست به طور قابل توجهی برتر از لادا هستند را شکست دهد. حالا لادا همچنان با 35 امتیاز، یک امتیاز بالاتر از متالورگ و آک بارس، جایگاه اول شرق را حفظ کرده است.

زسکا مقابل لادا

آمار

همانطور که در بالا ذکر شد، مردان ارتش اخیراً دفاع خود را بهبود بخشیده اند. این امر به ویژه در بازی های خانگی مشهود است، جایی که در پنج بازی اخیر این تیم سه بار بر صفر بازی کرده است و در یک بازی تنها یک گل دریافت کرده است. مجموع 2 زیر (1.5) 1.79 است. لادا در این فصل یک تیم خانگی معمولی است و در تولیاتی سهم بزرگی از امتیازات را به دست آورده است. به این ترتیب لادا در پنج بازی اخیر خارج از خانه تنها یک برد و چهار باخت داشته است. رقبا در ماه سپتامبر در تولیاتی به مصاف هم رفتند و در آن بازی تیم میزبان با شکست 3-1 مردان ارتش، به اندازه کافی هیجان انگیز به پیروزی رسید. رقبا 17 بار در KHL با هم روبرو شده اند که باشگاه ارتش 13 بار و لادا 4 بار پیروز شده اند.

شانس دانلود 1xbet

تیم ارتش، محبوبیت واضح بازی آینده است که برای پیروزی آنها در زمان معمولی 1xbet ضریب 1.43 را می دهد. برای مقایسه، موفقیت احتمالی لادا یک احساس تلقی می شود، همانطور که به شیوای نقل قول های پیروزی مهمان - 6.2 نشان می دهد. همچنین شانس زیادی برای دیدن وقت اضافه در این بازی وجود ندارد. یک تساوی در زمان معمول با شانس 5.2 ارائه می شود. از نظر عملکرد مورد انتظار، همه چیز کاملاً قابل پیش بینی است: کل بیش از (4.5) – 1.8، کل زیر (4.5) – 1.98. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

تیم ارتش در حال چرخش است، به عنوان گواه با پیروزی محکم مقابل اسپارتاک، تیمی که بیشترین امتیاز را در لیگ در ابتدا کسب کرده است. بازی دفاعی تقریباً عالی آنها هیچ شانسی برای حریفشان باقی نمی گذارد و حمله ستاره آنها مطمئناً چند گل به ثمر می رساند. هاکی عملی مردان ارتش یک بار دیگر برای آنها موفقیت به ارمغان می آورد، بنابراین ما در حال حاضر فقط می توانیم با حمله لادا همدردی کنیم. پیش بینی ما برد زسکا + مجموع زیر 5.5 با ضریب 2.15 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0