SKA در مقابل لادا آیا باشگاه سن پترزبورگ گام دیگری به سوی قهرمانی خواهد برد؟

جدیدترین SKA Arena میزبان مسابقه بعدی مسابقات قهرمانی عادی KHL در 13 فوریه خواهد بود. سن پترزبورگ SKA که برای قهرمانی تلاش می کند، با تولیاتی لادا، تازه وارد لیگ، روی یخ خانگی بازی خواهد کرد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد SKA در مقابل لادا

SKA

باشگاه سن پترزبورگ شانس بسیار خوبی برای تکرار دستاوردهای فصل گذشته دارد، زمانی که این تیم در مسابقات قهرمانی عادی بهترین شد و سومین جام قاره ای را در تاریخ خود به دست آورد. با گذراندن نیمه اول قهرمانی نسبتاً متوسط ، در مقطعی باشگاه سن پترزبورگ حتی خارج از جام هشتم بود، تیم ارتش در نوامبر پیشرفت های جدی انجام داد و به راحتی نقص امتیاز را از گروه پیشرو حذف کرد. بازیکنان هاکی مصدوم به بازی بازگشتند، تازه واردان در بازی تیمی قرار گرفتند و در حال حاضر این باشگاه سن پترزبورگ است که به نظر می رسد محبوب اصلی در مبارزه برای قهرمانی است.

فرم بازی عالی باشگاه سن پترزبورگ به خوبی گواه این واقعیت است که تیم رومن روتنبرگ در ده بازی اخیر تنها دو بار شکست خورده است. شکست در اومسک دردناک بود، جایی که حریفان آوانگارد، یکی از رقبای اصلی باشگاه سن پترزبورگ در مبارزه برای جام قاره ای بود. رقبا هاکی باز بازی کردند و 14 گل به هواداران دادند. در این ضربات گلزنی اومسک قدرتمندتر ظاهر شد و با نتیجه 9 بر 5 پیروز شد. اکنون SKA 85 امتیاز دارد که به تیم اجازه می دهد در غرب پیشتاز شود. در جدول رده بندی خلاصه KHL، تیم سن پترزبورگ همچنان سوم است و یک امتیاز را به دو تیم برتر کنفرانس شرق - متالورگ و آوانگارد از دست داده است.

لادا

تیم تولیاتی می تواند از این فصل با تهیه بلیط پلی آف مدت ها قبل از پایان فصل عادی استفاده کند. پس از شش سال غیبت از نخبگان هاکی داخلی ، لادا بدون تردید وارد کار شد و قبلاً در شروع فصل چندین پیروزی قابل توجه کسب کرده بود. در مقطعی، تیم تولیاتی حتی در شرق پیشتاز شد، پیش از غول هایی مانند متالورگ، آوانگارد و آک بارس.

با حل مسئله ورود به مرحله جام ، لادا تا حدودی کند شد و اخیراً بیشتر از کسب امتیاز شکست می خورد. تیم تولیاتی 4 بازی آخر خود در جام قهرمانی را باخت و تنها یک امتیاز از بازی خارج از خانه مقابل نفتخیمیک گرفت که در نهایت در وقت اضافه مغلوب شد. بعید است لادا به زیر رتبه هفتم سقوط کند. فاصله بین نفتخیمیک در رده هشتم ده امتیاز است، اما تیم تولیاتی هنوز هم می تواند بالاتر رود. تنها دو امتیاز لادا را از رتبه چهارم جدا می کند، بنابراین هنوز چیزی برای مبارزه در مسابقات باقی مانده وجود دارد.

SKA در مقابل لادا

آمار

یک بار در KHL باشگاه تولیاتی بیش از یک گل به SKA روی یخ سن پترزبورگ زده است. مجموع انفرادی 2 زیر (1.5) 2.07. در دو بازی اخیر رودررو، لادا بدون گل از یخ خارج شد و 0-5 و 0-3 شکست خورد. آمارهای رودررو برای هواداران لادا وحشتناک به نظر می رسد، زیرا باشگاه تولیاتی در 12 بازی رو در رو خود شکست خورده است و بیشترین دستاوردی که به دست آورده، دو بازی اضافه است. بر این اساس، اختلاف پوک نیز به نفع باشگاه سن پترزبورگ است - 39 بر 10.

شانس دانلود 1xbet

هیچ شگفتی در نقل قول ها برای نتیجه نهایی بازی وجود نداشت - باشگاه سن پترزبورگ محبوبیت واضح بازی آینده است، شانس پیروزی میزبان در زمان معمول 1.55 است. گزینه با برنده شدن لادا را می توان با 4.9 انتخاب کرد، ضریب مشابه برای تساوی در زمان قانونی 4.7 است. از نظر عملکرد مورد انتظار، تعصب قابل توجهی به نفع تعداد زیادی گل زده شده وجود دارد: مجموع بیش از (4.5) – 1.67، کل زیر (4.5) – 2.12. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

با قضاوت بر اساس نتایج آخرین بازی ها، لادا در حال اتمام فصل عادی است و شروع به آماده سازی هدفمند برای پلی آف کرده است. شرایط برای تیم ارتش فرق می کند، این تیم به طور جدی روی قهرمانی مجدد جام قاره ای حساب می کند و برای این کار باید از از دست دادن امتیاز جلوگیری کرد. یک بازی خانگی در یک عرصه جدید یک فرصت عالی نه تنها برای پیروزی، بلکه برای انجام آن کاملاً متقاعد کننده است. پیش بینی ما پیروزی SKA + Total Over 5.5 با ضریب 3.15 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0