متالورگ - اسپارتاک آیا مالکان می توانند بر موفقیت خود بنا کنند؟

دومین دیدار از سری مسابقات یک چهارم نهایی بین متالورگ و اسپارتاک بار دیگر در مگنیتوگورسک برگزار می شود. این بازی روز سه شنبه 19 مارس در یخ Magnitogorsk Arena Metallurg برگزار می شود. در حال حاضر امتیاز این سری 1-0 به سود متالورگ است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد متالورگ و اسپارتاک

متالورگ

فصل گذشته، متالورگ در دور دوم رقابت‌های جام حذفی را به پایان رساند و در رویارویی با اومسک آوانگارد نتوانست در یک مسابقه پیروز شود. چنین شکستی به قیمت جای ایلیا وروبیوف تمام شد و جاه طلب آندری رازین جایگزین او شد که طی سال ها کار در Severstal برای خود نامی دست و پا کرد. در طول فصل تابستان، متالورگ دستخوش تغییرات بسیار جدی در کادر فنی شد، بنابراین انتظار زیادی از تیم اورال در این فصل وجود نداشت. با این حال، متالورگ به دنبال نتایج فصل عادی، بهترین در شرق شد و در یک مبارزه ناامیدانه با اومسک آوانگارد مقام اول را به دست آورد.

حریف متالورگ در دور اول پلی آف خاباروفسک آمور بود که در رده هشتم ایستاد. برای بازیکنان هاکی متالورگ سواری آسانی نبود. تیم خاباروفسک با کسب دو پیروزی موفق شد یک مبارزه جدی را به مورد علاقه تحمیل کند. جدی بودن مقاومت را این واقعیت نشان می دهد که متالورگ سه بازی را با اختلاف یک گل برد و تنها یک بار برتری اورال ها دو گل بود. شگفت آورتر نتیجه اولین بازی یک چهارم نهایی است که در آن متالورگ با اطمینان در خانه اسپارتاک را شکست داد. متالورگ با افزایش روشی فشار در هر دوره موفق به گلزنی شد و با نتیجه 4-0 به پیروزی بزرگی دست یافت.

اسپارتاک

قرمز و سفید به کشف واقعی فصل جاری تبدیل شده اند، در درجه اول از نظر عملکرد بازیکنان هاکی اسپارتاک. اسپارتاک در 68 بازی فصل عادی توانست 233 گل به ثمر برساند، در حالی که نزدیکترین تعقیب کننده، اسکا سن پترزبورگ، 13 گل از قرمز و سفیدها عقب بود. در عین حال، اسپارتاک در دفاع ظاهری زیبا نداشت و از نظر تعداد گل خورده بدترین تیم از 16 شرکت کننده در پلی آف فعلی شد. مشکلات در دفاع اجازه نمی داد اسپارتاک برای کسب جوایز رقابت کند، بنابراین این تیم در غرب چهارم شد.

کادر مربیگری اسپارتاک در دور اول پلی آف که رقبای باشگاه پایتخت چرپووتس اورستال بود از اصول بازی خود عدول نکرد. در پنج مسابقه این سری، بازیکنان هاکی اسپارتاک موفق به زدن 21 گل شدند. برای مقایسه، متالورگ در یک سری 6 بازی مقابل آمور تنها 15 گل به ثمر رساند. اسپارتاک با پشت سر گذاشتن سورستال پس از 5 بازی، چند روز دیگر قبل از دیدار با متالورگ استراحت کرد، اما در نهایت این کمکی به سرخپوشان نکرد. خط حمله باشگاه پایتخت با 34 شوت به سمت دروازه و صفر گل به طور غیر منتظره ضعیف بازی کرد. میزبان خوش شانس تر بود و توانست 4 گل به ثمر برساند.

متالورگ - اسپارتاک

آمار

با توجه به آمار، دفاع اسپارتاک برای مهاجمان متالورگ یک چیز واقعی است. در 10 بازی خانگی اخیر، تیم اورال 8 بار در هر بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. مجموع انفرادی 1 بیش از (2.5) 1.73. سفر به Magnitogorsk در حال حاضر به طور سنتی برای اسپارتاک ناخوشایند است، برای کل وجود KHL، قرمز و سفید تنها یک پیروزی مهمان بر متالورگ دارند، که در فصل 2021/22 به دست آمد. رقبا در این فصل سه بار به مصاف هم رفته اند و متالورگ در هر یک از آن بازی ها تیم قوی تری بود. آنها دو بار در طول فصل عادی 3-1 و 6-2 و در مرحله پلی آف 4-0 بودند.

شانس دانلود 1xbet

پیروزی در بازی اول فقط متالورگ را به عنوان یک محبوب در این رویارویی تایید کرد، بنابراین در بازی دوم میزبان شانس بیشتری برای موفقیت دارد: برد متالورگ در وقت قانونی 2.03، برد اسپارتاک در وقت قانونی 3.1 است. یک گزینه با نتیجه مساوی را می توان با شانس 4.1 انتخاب کرد. در مورد عملکرد کل تیم ها، 1xbet قیمت های زیر را ارائه می دهد: مجموع بیش از (4.5) – 1.61، مجموع زیر (4.5) – 2.27. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

در بازی اول متالورگ حتی فرصت های حداقلی را به اسپارتاک نداد و با شایستگی مهاجمان سریع تیم پایتخت را خنثی کرد. به نوبه خود، اسپارتاک به طور سنتی در دفاع متوسط بازی می کند، بنابراین متالورگ اگر می خواست می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند. اکنون متالورگ شانس بسیار خوبی برای تثبیت موفقیت خود در این سری دارد، زیرا اسپارتاک از عملکرد خود در اولین مسابقه کاملاً تحت تأثیر قرار نگرفت. پیش بینی ما پیروزی متالورگ در وقت قانونی با ضریب 2.03 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0