دینامو مینسک - آرسنال دزرژینسک آیا دینامو به روند شکست ناپذیری خود در قهرمانی ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 1 ژوئن در یازدهمین دوره لیگ برتر بلاروس در ورزشگاه دینامو (مینسک) تیم های دینامو مینسک و آرسنال دزرژینسک به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد دینامو مینسک مقابل آرسنال دزرژینسک

دینامو مینسک

دینامو مینسک فصل را با سرعت عالی سپری می کند. این تیم در 10 مسابقه به 5 برد و 4 تساوی دست یافت و تنها یک شکست را متحمل شد. در آخرین دیدار قهرمانی بلاروس، پسران وادیم اسکریپچنکو نتوانستند بهترین عملکرد خود را نشان دهند. این باشگاه در خانه مقابل اسلاویا موزیر به تساوی یک بر یک دست یافت. دمچنکو یک گل برای پایتخت به ثمر رساند. دینامو با کسب 20 امتیاز با نسبت گل 16 بر 6 در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. آدئولا پیشتاز مسابقه گلزنان آبی و سفید است. نیجریه ای 4 گل به ثمر رساند.

دینامو در خاک خود 5 بازی در جام قهرمانی انجام داد که 2 پیروزی به دست آورد و سه بار با حریفان امتیاز تقسیم کرد.

آرسنال دزرژینسک

آرسنال با درجات مختلف موفقیت عمل می کند. این تیم در یک دوره پنج بازی دو پیروزی و سه شکست به دست آورد. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی کشور، شاگردان ویاچسلاو واشکویچ توانستند روحیه خود را بهبود بخشند و با نتیجه 2 بر صفر باته را در دیوار خود شکست دادند. گودیایف و لوتس برای دزرژینسک گلزنی کردند. آرسنال با کسب 14 امتیاز با نسبت گل 8 به 8 در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان توپچی ها، رادیکوفسکی با 4 گل و یک پاس گل پیشتاز است.

این تیم در جاده‌ها 4 بازی در لیگ انجام داد که یک پیروزی و یک تساوی به دست آورد و دو باخت به حریف خود رسید.

دینامو مینسک - آرسنال دزرژینسک

حقایق دینامو مینسک و آرسنال دزرژینسک

  • دینامو مینسک در 14 بازی اخیر قهرمانی بلاروس شکست نخورده است.
  • مجموع گل های زده شده کمتر از 2.5 در 8 بازی از 9 بازی اخیر دینامو مینسک؛
  • مجموع گل های زده شده در 9 بازی از 10 بازی اخیر آرسنال در مسابقات قهرمانی بلاروس کمتر از 2.5 بوده است.

پیش بینی کل بازی

دینامو تنها تیمی در لیگ است که هرگز در جام قهرمانی شکست نخورده است. ساکنان مینسک قصد دارند وضعیت خود را به عنوان بهترین تیم کشور تأیید کنند. توپچی ها در بین نخبگان عملکرد خوبی دارند و بازی دفاعی قابل اعتمادی از خود نشان می دهند و به همین دلیل توانستند در میانه جدول جای پای خود را به دست آورند. هر دو تیم دفاع عالی بازی می کنند و به طور میانگین کمتر از 1 گل در هر بازی دریافت می کنند. فکر می‌کنم تیم‌ها در دیدار رودررو هم بازی موثری نخواهند داشت، مهمان‌ها پشت سرشان بسته می‌شوند و اجازه نمی‌دهند قهرمان با آرامش به حمله برود: مجموع کمتر از 2.5 است. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0