قیصر vs یلیمای آیا میهمانان به تساوی ادامه می دهند؟

در 13 جولای در چارچوب چهاردهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه گانی موراتبایف آرنا (کیزیلوردا) دو باشگاه قیصر و یلیمای به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد قیصر در مقابل یلیمای

قیصر

قیصر با موفقیت های متفاوتی اجرا می کند، در یک بخش 10 مسابقه ای، این تیم چهار برد و چهار تساوی کسب کرد و دو شکست را متحمل شد. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی قزاقستان، شاگردان ویکتور کومیکوف با گلزنی نادرست، در خانه با نتیجه 1 بر 2 مغلوب اورداباسی شدند. نویسنده تک گل ترکیب میهمان ژاکسیلیکوف بود. قیصر با کسب 16 امتیاز پس از 12 دیدار با تفاضل گل 11 بر 14 در رده هشتم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان برای گرگ های استپ، یودنکوف با 3 گل پیشتاز است.

این باشگاه در مسابقات قهرمانی 6 بازی در خانه انجام داد که در آن دو برد و تساوی به دست آورد و دو شکست نیز متحمل شد. 

یلیمای

یلیمای به طور کلی خود را خوب نشان می دهد، در 10 دیدار گذشته باشگاه چهار برد و پنج تساوی کسب کرد و یک شکست را متحمل شد. در آخرین بازی کوئینزپارک کیو پی آر، بچه های آندری کارپوویچ امتیاز حساب نکردند، این باشگاه در خانه مقابل ژتیسو به تساوی یک بر یک رسید. سویریدوف یک گل برای میزبان به ثمر رساند. یلیمایی با کسب 19 امتیاز پس از 12 دیدار با تفاضل گل 16 بر 14 در رده پنجم جدول مسابقات قرار دارد. در مسابقه گلزنان، سبز و سفیدها توسط کورزون هدایت می شوند که دو گل به ثمر رساند.

در راه، این باشگاه پنج بازی در لیگ انجام داد که در آن دو برد و تساوی کسب کرد و یک شکست را متحمل شد. 

قیصر vs یلیمای

حقایق قیصر در مقابل یلیمای

  • هر دو تیم در 4 بازی از 5 بازی اخیر قیصر در این فصل گلزنی کرده اند.
  • یلیمای در 15 بازی از 16 بازی اخیر این فصل شکست نخورده است.
  • یلیمایی در 5 بازی اخیر مسابقات قهرمانی قزاقستان به تساوی رسیده است. 

 پیش بینی کل بازی

قیصر با موفقیت های متفاوتی اجرا می کند تا زمانی که باشگاه بتواند سرپا بماند. یلیمایی حتی بهتر از این هم عمل می کند، این تیم به گروه اول نزدیک است و این یک تازه وارد به نخبگان است. حریفان تقریباً در یک سطح هستند، بنابراین من یک مورد علاقه در این زوج نمی بینم. با توجه به آرامش میهمانان در مسابقات قهرمانی فعلی، فکر می کنم تیم ها امتیازات را بین خود تقسیم کنند: یک تساوی.  1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0