پیش بینی مبارزه اوگنی گونچاروف در مقابل آدام بوگاتیرور

بزرگترین رویداد سال در بین لیگ های داخلی MMA - فینال جایزه بزرگ ACA سنگین وزن - در تاریخ 16 آگوست در مسکو برگزار می شود. تورنمنت ACA 178 توسط سنگین وزنان شناخته شده رهبری می شود: قهرمان، اوگنی گونچاروف و آدام بوگاتیروف. با وجود شانس ها و چیزهای دیگر، آدام، به عنوان یک وزنه سنگین، آن یک مشت را دارد که می تواند به همه چیز پایان دهد، بنابراین ارزش دارد که شانس برنده شدن هر دو را عمیق تر ارزیابی کنیم تا موقعیت را درک کنیم. 

اوگنی گونچاروف در مقابل آدام بوگاتیرف

اوگنی گونچاروف

Evgeny Viktorovich دو بار قهرمان ACA و WFCA، قهرمان منطقه فدرال جنوبی در کشتی و مبارزات تن به تن، و برنده تعدادی از مسابقات منطقه ای در بوکس، کیک بوکسینگ و SBE MMA است. گونچاروف در یک برد بزرگ است و در حال حاضر در آستانه کسب مقام سنگین وزن ترین وزن در صعود است. 

نقاط قوت

گونچاروف در مبارزه با کشتی گیران تهاجمی که بزرگتر از او هستند کار سختی دارد. او می داند که چگونه در زمین از خود دفاع کند، اما با اعتماد به نفس و ضدحمله مداوم کار سختی دارد. وضعیت در حالت ایستاده نیز تقریباً به همین منوال است. 

نقاط ضعف

میکال 6 بار با سابمیشن شکست خورد و نتوانست با مهارت های خود در زمین شرایط را به نوعی تغییر دهد. دفاع برداشتن در حد متوسط است و جدای از گره زدن حریف در لحظات اولیه، هیچ چیز موثری ارائه نمی دهد. 

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

اوگنی در حال حاضر 38 ساله است ، او 6 پیروزی متوالی دارد که در آن نام هایی مانند آنتون ویازگین ، علیخان واخائف ، موخومات واخائف و تونی جانسون وجود دارد. علیرغم سن خود، بومی روستوف در فرم خوبی قرار دارد و تقریباً بهترین شرایط کل دوران حرفه ای خود را نشان می دهد و در عین حال تجربه زیادی در مبارزه با مبارزان نخبه رده خود دارد. اما فراموش نکنید که سن همیشه خود را احساس می کند، به خصوص در درگیری با گارد جوان. 

Fignt Prediction Evgeniy Goncharov vs. آدام بوگاتیرف، فیگنت، 16 اوت 2024، AKA 178

آدام بوگاتیرف

این مرد از سامبوی رزمی می آید ، جایی که دو بار قهرمان جهان شد و بر این اساس ، یک MSIC. قبل از آن نیز دو بار در روسیه مقام اول و همچنین نقره جام روسیه در هنرهای رزمی ترکیبی را به دست آورد. او در سال 2017 برنده جایزه بزرگ Tech-Krep FC شد و پس از آن افت شدیدی را در حرفه خود تجربه کرد، اما پس از آن شرایط را مساوی کرد. 

نقاط قوت

آدام یک مهاجم درجه یک، با پایه خوب ضربات، آنتروپومتری برجسته و توانایی انجام بازی از فاصله دور است. او در زمین تنها به عنوان یک لینک هجومی موثر است. در غیر این صورت، او به سادگی حرکت زیادی می کند، به سرعت به ضربه نزدیک می شود و به عقب حرکت می کند و به طور سیستماتیک با ضربات خود حریف را متوقف می کند. 

نقاط ضعف

مشکل اصلی بوگاتیرف کار روی زمین از پشت است. همان موسائف نشان داد که می توان بدون دریافت خسارت عظیم و به صورت دائمی آدم را کنترل کرد. علاوه بر این، هیچ کس او را در فاصله 5 دور آزمایش نکرده است. 

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

این ورزشکار 29 ساله است و رشته پیروزی او شامل 4 مبارزه است: دانیل اوملیانچوک، جرونیمو دوس سانتوس، رافائل پسوا و کریل کورنیلوف با اطمینان کامل از او عبور کردند. آدام در فرم عالی است، او زمان کافی برای بهبودی پس از آخرین مبارزه داشت و مهمتر از همه - او برای اولین بار در هنگام مبارزه با کورنیلوف از 3 راند خارج شد. احتمالاً مشکلات گذشته با شریک باید بوگاتیرف را وادار کند تا دفاع درگیری خود را تا فینال گرندپری افزایش دهد. 

تحلیل تطبیقی

Oleksiychuk از نظر قد از همتای خود پایین تر است ، اما از نظر دامنه کمی جلوتر است - فقط 2.5 سانتی متر. بار دیگر، بازی‌سازها تلاش کردند و دو مهاجم را گرد هم آوردند، بنابراین مبارزه نوید جذابی را می‌دهد، زیرا هر دو بالاترین شاخص‌های پیروزی اولیه را دارند. البته از نظر فنی، شراب الدین بسیار جالب تر به نظر می رسد، به خصوص به دلیل حرکت پا.

او مشت های برجسته تری می زند، اما دفاع با کیفیت پایین تری دارد، که به یک قطبی پربار اجازه می دهد تا با پتک هایش به او برسد و موقعیت های خطرناکی ایجاد کند (3.69). با این حال، از نظر بازی جلوتر از منحنی، ماگومدوف می تواند از او سبقت بگیرد، و در اینجا، همان لحظاتی وجود خواهد داشت که میشال به سادگی نمی تواند مقدار اطلاعاتی را که به او "پرواز" می کند، به شکل یک ترکیب ترکیبی پردازش کند. ضربات و ضربات جانبی (1.30).

اگر "هوسار" تصمیم بگیرد روی نقاط ضعف "Bullet Balls" فشار بیاورد، می تواند او را در دروازه نگه دارد و سعی کند بدون رفتن به فاصله او را خسته کند. اما از این جنبه، او آنقدر خوب نیست که در یک مبارزه کامل پیروز شود. احتمال اینکه شاهد یک سری درگیری ها در فاصله متوسط نزدیک باشیم بسیار بیشتر است و در اینجا، یک ضربه ناک اوت از هر طرف می تواند به مبارزه پایان دهد (زیر (2.5) برای راندهای تکمیل شده - 1.60). 

پیش بینی اوگنی گونچاروف در مقابل آدام بوگاتیرف

اگر زرادخانه فنی مبارزان را به طور کلی در نظر بگیریم، پس از آن مورد علاقه در اینجا گونچاروف است، و بحث با این سخت است. شما می توانید هر چقدر که دوست دارید امیدوار باشید که آدام برای او خیلی بزرگ و قوی باشد و در نتیجه او را شکست دهد و پیروز شود، اما دعوا توسط سبک ها ساخته می شود و در این جزء اوگنی نه تنها متنوع تر است، بلکه همچنین با تجربه تر و این به ما این حق را می دهد که برای پیروزی او هزینه بگیریم، یا گزینه ای را به عنوان کل راند انتخاب کنیم، زیرا در اینجا نباید انتظار یک نتیجه سریع را داشته باشید. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: مجموع بیش از (2.5) توسط راند/پیروزی اوگنی گونچاروف

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0