پیش بینی مبارزه آرتم رزنیکوف مقابل آندری کوشکین

جایزه بزرگ سبک وزن فعلی، که توسط لیگ ACA برگزار می شود، به دلایلی بسیار مشکل ساز شده است و یکی از برگزیدگان این رقابت، آرتم رزنیکوف، که از قبل در روابط پرتنش با مدیریت ارتقاء قرار داشت، در حال انتخاب یک مسابقه جدید بود. حریف برای مدت طولانی

با وجود همه موانع، او در 23 دسامبر با لیگ برتر، آندری کوشکین، در نیمه نهایی قفس مشترک خواهد داشت. در رویداد پایانی سال یعنی ACA 150، سرنوشت فینالیست مشخص خواهد شد و هر مبارز این شانس را دارد که برای کسب جایزه اصلی به مرحله بعدی برود.

آرتم رزنیکوف مقابل آندری کوشکین

آرتم رزنیکوف

نماینده قزاقستان یک کشتی گیر باتجربه است که به طور فعال از مهارت های خود در زمین استفاده می کند و در لیگ های برتر MMA روسیه صحبت می کند. او در زادگاهش عنوان قهرمانی سازمان آلش پراید را به دست آورد و پس از آن در مسابقات فایت نایتز گلوبال مبارزه کرد و پس از انتقال به ACA به سرعت یکی از مدعیان کسب کمربند شد و در مسابقات نیز با موفقیت خود را نشان داد. یک چهارم نهایی جایزه بزرگ.

نقاط قوت

آرتم موفق شد کار فوق العاده ای انجام دهد و سبک کشتی خود را با کارهای موثر در هنرهای رزمی ترکیبی تطبیق دهد. او به طور فعال از تکنیک‌های ضربه‌ای برای تصرف فضای عملیاتی در قفس استفاده می‌کند و حریفان را به دلیل اورهندهای قدرتمند و به دنبال آن انتقال، مجبور می‌کند دست‌های خود را بالا ببرند. و در طبقه همکف، حرکت مشخص او به سمت شمال به جنوب قربانیان خود را به طور فزاینده ای پیدا می کند. خط چشم برای آن متراکم ترین زمین و پوند است، همراه با کنترل عالی موقعیت ها و بهبود مداوم آنها. علاوه بر این، زمان بندی و استقامت خوب نیز وجود دارد.

نقاط ضعف

البته رزنیکوف توانایی برابری با مهاجمان مطرح روسیه را ندارد. این به وضوح در ناتوانی او در دفاع در برابر ضربات بدن و همچنین کار در یک قفسه با کسانی که محافظت انتقال خوبی دارند بیان می شود. آرتم با همان رئیسوف و خلیف ضربات زیادی خورد، اگرچه هر از گاهی ماهرانه ابتکار عمل را به دست می گرفت و با پاهایش زیر لگد می نشیند و حذف می کند. به هر حال ، او سه بار در حرفه خود دقیقاً از شکست در نبردها روی دستان خود سقوط کرد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

آرتم 30 ساله است، رشته بردهای او شامل 9 پیروزی قابل توجه است، و نه بر روی کسی که عبور می کند، بلکه بر هیولاهایی مانند یوسف رئیسوف و حسن خلیف، مبارز سابق UFC داوی راموس، خمزات آشف و دیگران. در حال حاضر، رزنیکوف حرکت خوبی به دست آورده است، فرم بدنی و مهارت های او به سطح عالی رسیده است و انگیزه کسب جایزه بزرگ از هر خواسته دیگری فراتر می رود. قزاق سرسخت است، از نظر قدرت بدنی از رقبا پیشی می گیرد و قطعاً با بهره گیری از تمام امتیازات این پست، آماده شکستن آنها در زمین است.

آرتم رزنیکوف مقابل آندری کوشکین

آندری کوشکین

روسی سالهای زیادی را به نمایش در مبارزات تن به تن و پانکراسیون اختصاص داد و در آنجا عنوان قهرمان روسیه را به دست آورد. همچنین دارای عنوان استاد ورزش و قهرمان ناحیه نظامی مرکزی در رزم تن به تن ارتش می باشد. بعداً در مسابقات جهانی شرکت کرد - دو بار در آنجا برنده شد و پس از آن به MMA رفت. در حال حاضر این ورزشکار در ردیف پنجم لیگ برتر ACA قرار دارد.

نقاط قوت

اول از همه، کوشکین یک درامر است، با این حال، بسیاری ضربات او را دست کم می گیرند. او که به صورت پانکراسیون صحبت می‌کرد، گاه و بی‌گاه مخالفان را با دامنه‌ای و با اتمام بیشتر به زمین پرتاب می‌کرد. البته، در سطح بالاتر، با کشتی گیران پایه، این کار به همان اندازه موثر نیست، با این حال، خود مهارت وجود دارد و می تواند به عنوان یک اثر شگفت انگیز عمل کند. در غیر این صورت، ضربات میانی، ضربه به سر، بازی از طرف حریف و ضدحملات به موقع به آندری اجازه می دهد تا به طور سیستماتیک دفاع حریف را بشکند و در دعواها با تصمیم گیری و پایان در راندهای پایانی پیروز شود.

نقاط ضعف

مانند هر طرفدار دیگری از دوئل های ایستاده، کوشکین در زمین مشکل دارد. او در دفاع از خود در برابر پاس‌ها به پاها عالی است و همچنین مهاجم را کاملاً می‌بافد و مانع از کار کردن او می‌شود. با این حال ، خود آندری در این لحظات کاملاً منفعل است ، زیرا مهارت کافی در نبردهای موضعی ندارد و علاوه بر این ، او همیشه لحظاتی را که حریف وارد ترفندها می شود نمی بیند. یک امتیاز ناخوشایند در اینجا نیز استارت های آهسته او است، زیرا با تکیه بر افزایش سرعت پس از استوای نبرد، شروع را رها می کند و همیشه وقت ندارد که حریف را از قدرت بگیرد تا پایان را بگیرد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

کوشکین 32 ساله است ، ناگهان برای بسیاری این او بود که به عنوان شرکت کننده در جایزه بزرگ انتخاب شد ، علیرغم این واقعیت که در 5 مبارزه اخیر ورزشکار نووکوزنتسک دو بار شکست خورد. او پس از باخت به Ustarmagomed Gadzhidaudov و Ali Bagov ، به سختی از مراد عبداللهف گذشت و با آلتین بک ماماشف پیروزی های مطمئن تری را بر الکساندر بوتنکو بدست آورد. به بیان ساده، فقدان یک سبک جهانی در عملکردهای آندری در ACA، جایی که سهم شیر کشتی گیران در آن با سایر تبلیغات مقایسه می شود، اثر خود را بر جای می گذارد. با این حال، او همیشه عملکرد قلبی خوبی از خود نشان می دهد و در استفاده از نقاط قوت خود در مبارزات با مخالفت برابر برتری می یابد.

تحلیل تطبیقی

در این جفت کوشکین در آنتروپومتری برتری جزئی دارد که 3 سانتی متر بالاتر و در دهانه بازو 4 سانتی متر از همتای خود جلوتر است. با این حال ، رزنیکوف به دلیل فیزیک خود بدون تردید این را مرتب می کند ، زیرا توده عضلانی که به هیچ وجه استقامت او را هدر نمی دهد ، بارها به او اجازه داد حریفان بسیار بزرگتر از آندری را نابود کند. اگر جنبه های فنی را تحلیل کنیم، همه چیز در اینجا مشخص است: کوشکین حریف آرتیوم در زمین نیست و بعید است که او را با پیشرفت های مهاجم خود تحت تأثیر قرار دهد. تنها مشکل روسی این است که رزنیکوف در صورت شکست در موقعیت ایستاده، یک گزینه دارد - مبارزه، اما در مورد کوشکین، او برنامه "B" نخواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که حملات اولیه قزاقستان به دلیل دفاع برداشتن و دفاع با کیفیت در زمین مساوی شود. علاوه بر این ، آندری با پاهای خود عالی است ، که همیشه آرتم را در اقدامات تهاجمی مهار می کرد. اما رزنیکوف در طول جلسه سرعت خود را کاهش نمی دهد و ارزش این را ندارد که روی این واقعیت حساب کنیم که کوشکین در دورهای بعدی از کار به عنوان شماره دوم به متجاوز تغییر خواهد کرد. او در مبادلات مشکل ایجاد می کند، حرکت زیادی خواهد کرد اما نماینده آلماتی دیر یا زود کارش را انجام می دهد. جالب تر از آن، این است که به طور فزاینده ای به همان شمال-جنوب می رود و چه کسی می داند، شاید نیمه نهایی گرندپری به این شکل با پیروزی مزین شود.

پیش بینی آرتم رزنیکوف در مقابل آندری کوشکین

در این مسابقه چیزهای زیادی در خطر است که هیچ یک از بچه ها آماده نشوند تا تمام راه را طی کنند. هر دو می توانند 25 دقیقه را در قفس بگذرانند، البته نه با سرعت بالا، و هر کدام نقاط قوت خود را دارند. با این حال، برتری آشکار رزنیکوف نه تنها در کشتی تمیز، بلکه در گریپلینگ، با توانایی او در نزدیک شدن، انجام پاس های یک و دو پا و قدرت بدنی، شانس پیروزی کوشکین را به خوبی نشان نمی دهد. توانایی او در باز کردن و خشمگین کردن ضربات متقابل و خشک کردن بدن با پاهایش تنها میل آرتم را برای نزدیک‌تر شدن و ارسال هرزنامه به او افزایش می‌دهد، بنابراین این رویارویی قول می‌دهد که در ابتدا سخت باشد و سپس رزنیکوف به سمت اقدامات بیشتر از جمله آرنج حرکت می‌کند. و حذف های گاه به گاه در هر دور. همانطور که در بالا ذکر شد، بعید نیست که تلاش هایی برای ارسال از قزاقستان انجام شود. بعد از اینکه سر حریفش را با مشت زد. سناریویی که در آن کوشکین دست بالا را بدست می آورد، فقط می تواند در نظر گرفته شود، اما تنها در صورتی که آرتم اشتباهات فاحشی انجام دهد، که بعید است. را نصب کنید 1xbet app برنامه و شرط بندی بر روی مورد علاقه!

پیش بینی: پیروزی برای آرتم رزنیکوف.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0