لوکوموتیو مقابل زسکا آیا کارگران راه آهن فتنه را در مرحله یک چهارم نهایی زنده خواهند کرد؟

یاروسلاول "آرنا 2000 - لوکوموتیو" در 21 مارس محل برگزاری بازی بعدی سری یک چهارم نهایی جام گاگارین بین لوکوموتیو محلی و زسکا مسکو خواهد بود. در حال حاضر تیم ارتش با نتیجه 2 بر صفر در صدر جدول قرار دارد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو در مقابل زسکا

لوکوموتیو

برای سومین فصل متوالی، یاروسلاول لوکوموتیو در خطر تکمیل رقابت های جام حذفی خود در زسکا پایتخت قرار دارد. دور اول هیچ شگفتی ناخوشایندی برای تیم یاروسلاول به همراه نداشت. Vityaz از منطقه مسکو به طور قابل توجهی در کلاس پایین تر از کارگران راه آهن بود ، بنابراین پیروزی در پنج مسابقه کاملاً قابل پیش بینی بود. نکته کلیدی، در رویارویی با ویتاز، بازی دفاعی عالی لوکوموتیو بود، تنها 6 گل از دست رفته در پنج بازی انجام شده.

در رقابت با زسکا هنوز نمی توان چنین سطح بالایی را حفظ کرد. تیم ارتش در حمله بازیکنان بهتری را جمع آوری کرده است، بنابراین لازم نیست در این رقابت فقط به دفاع تکیه کرد. در حمله، لوکوموتیو قبل از هر چیز در اجرا با مشکلات جدی مواجه است. 77 شوت روی دروازه های ارتش هدف در دو مسابقه و تنها دو واشر رها شده، شکست دادن تیم ارتش با چنین کارایی دشوار خواهد بود. برای مقایسه، در همان دو مسابقه، تیم ارتش تنها 30 بار لوکوموتیو را به سمت هدف پرتاب کرد، اما موفق شد پنج بار به گل برسد. بنابراین، لوکوموتیو این سری را با دو شکست خارج از خانه 0-2 و 2-3 آغاز می کند و چشم انداز آینده جام حذفی آنها را به شدت پیچیده می کند.

زسکا

تیم ارتش بیشتر و بیشتر یادآور مدل سال گذشته است، زمانی که این تیم قبلاً در مرحله پلی آف اضافه شد و در نهایت جام گاگارین را به دست آورد. و اکنون، علیرغم اینکه درخشان‌ترین فصل عادی نیست، تیم ارتش به تدریج در حال صعود است و از یک مسابقه به مسابقه دیگر اضافه می‌کند. دور اول پلی آف برای تیم ارتش کاملاً ناهموار بود. در چند بازی مقابل Severstal ، بازیکنان هاکی پایتخت صراحتاً شکست خوردند ، در درجه اول با بازی بی دقت در دفاع. با این وجود، این حس اتفاق نیفتاد، کلاس بالاتر بازیکنان هاکی ارتش در نهایت تحت تاثیر قرار گرفت و CSKA سری جام حذفی دور اول را به پیروزی رساند.

لوکوموتیو یک تحریک کننده کاملاً متفاوت است و اولین بازی های مرحله یک چهارم نهایی فقط این را تأیید کرد. در هر دو بازی در مسکو، تیم ارتش بسیار جمع و جور بازی کرد و از اشتباهات غیرقابل اجباری در دفاع اجتناب کرد. آدام رایدبورن دروازه بان سوئدی تیم ارتش در این دیدارها عالی بازی کرد و 75 شوت از 77. مبارزه را دفع کرد.

لوکوموتیو مقابل زسکا

آمار

فصل گذشته، سری جام بین زسکا و لوکوموتیو نیز با دو پیروزی خانگی برای تیم ارتش آغاز شد. انتقال به یاروسلاول کمکی به لوکوموتیو نکرد، دو شکست دیگر به جاه طلبی های جام راه آهن پایان داد - برنده سری 1 5.52. همانطور که تمرین نشان می دهد، یخ خانگی مزیت زیادی به بازیکنان هاکی لوکوموتیو نمی دهد، در طول پنج سال گذشته، رقبا 16 بار در یاروسلاول با هم روبرو شده اند و میزبانان در هفت بازی پیروز شده اند، در حالی که تیم ارتش 9 پیروزی کسب کرده است. در مجموع، در KHL، رقبا 61 بار با یکدیگر دیدار کردند، لوکوموتیو 24 برد، زسکا 37 برد.

شانس دانلود 1xbet

انتقال این سری به یاروسلاول، به گفته این بوک میکر، شانس موفقیت هر یک از تیم ها را برابر می کند. 1xbet نقل قول های زیر را برای نتیجه زمان قانونی مسابقه ارائه می دهد: برد لوکوموتیو - 2.41، تساوی - 3.55، برد زسکا - 2.85. به طور پیش‌بینی‌شده، بنگاه‌کننده انتظار عملکرد بالایی از این رقابت ندارد: کل بیش از (4.5) - 2.29، کل زیر (4.5) - 1.6. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

لوکوموتیو، در واقع، اکنون در گوشه ای قرار گرفته است. سومین شکست متوالی شانس کارگران راه آهن برای ادامه رقابت های جام حذفی را تقریباً به صفر می رساند. هیچ گزینه ای وجود ندارد، شما باید شادی خود را در دروازه دیگران جستجو کنید و از تاکتیک های دفاعی معمول منحرف شوید. ما مشتاقانه منتظر هاکی بازتر در بازی سوم هستیم که باید تأثیر مثبتی بر عملکرد داشته باشد. پیش بینی ما Total Over 4.5 با شانس 2.29 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0