اژدر vs SKA. آیا تیم ارتش می تواند یک امتیاز برنده را در این مجموعه به دست آورد؟

روز چهارشنبه، 23 مارس، نیژنی نووگورود میزبان چهارمین بازی از سری مسابقات یک چهارم نهایی جام گاگارین بین تیم های محلی تورپدو و سن پترزبورگ SKA خواهد بود. امتیاز این سری 3-0 به نفع SKA است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اژدر در مقابل SKA

اژدر

Avtozavodskis همچنان با بازی خود شگفت زده می کنند، حتی در مرحله پلی آف، و از سبک هجومی خود عقب نشینی نمی کنند. برخی ترس‌ها وجود داشت که سبک هجومی در بازی‌های حذفی کارساز نباشد، زیرا بازی‌های پلی‌آف اغلب با بازی دفاعی محکم برنده می‌شوند. با این حال، باشگاه نیژنی نووگورود دور اول پلی آف را به روش معمول خود با زدن 17 گل به دینامو مسکو به پایان رساند. این واقعیت که اتوموبیلتس در سه بازی آخر خود مقابل دینامو در وقت اضافه پیروز شده بود، قابل توجه است که باز هم گویای حضور در پلی آف برای تیم ایگور لاریونوف است.

آنها سری یک چهارم نهایی را مقابل SKA سنت پترزبورگ در جاده آغاز کردند. که تاثیر خاصی روی بازی داشت. نیژنی نووگورود سبک بازی خود را بازی نکرد که بهای آن را پرداخت. آنها 1-2 شکست خوردند و گل تعیین کننده در وقت اضافه به ثمر رسید. بازی دوم بسیار سرگرم کننده تر بود و اژدرها موفق به زدن 4 گل شدند اما 5 گل را وارد دروازه خودی کردند. به نظر می رسد که انتقال سریال به نیژنی نووگورود باید به تیم Avtozavodsk تقویت بیشتری می کرد، اما اولین بازی خانگی برای بازیکنان هاکی تورپدو شکست خورد. 38 شوت گودال ها به سمت دروازه بدون گل ثابت شد، شکست 0-4 و موقعیت تیم نیژنی نووگورود تا حد زیادی پیچیده بود.

SKA

برای اولین بار در چند فصل گذشته، باشگاه سن پترزبورگ به عنوان محبوب اصلی جام گاگارین به آغاز مرحله پلی آف نزدیک می شود. همه پیش شرط ها برای این کار وجود دارد. سنت پترزبورگ در فصل عادی اول شد و آنها آنقدر با اطمینان این کار را انجام دادند که تقریباً در ژانویه سرنوشت طلا مشخص شده بود. تیم ارتش بهترین کادرفنی لیگ است، بنابراین حتی مصدومیت های احتمالی برای تیم سن پترزبورگ حیاتی نخواهد بود، فهرست این تیم بازیکنان کافی برای دو تیم دارد. دو شکست در دور اول رویارویی مقابل دینامو مینسک نباید باعث شرمساری هواداران ارتش شود، SKA به طرز محسوسی از حریف بلاروسی خود قوی تر بود و به راحتی به دور دوم رفت.

رقابت با اژدرها نیز با تسلط باشگاه ارتش آغاز شد. روی یخ خانگی، بخش های رومن روتنبرگ، هرچند در یک مبارزه تلخ، دو بار پیروز شدند و قبل از دیدار از نیژنی نووگورود، ذخیره ای عالی برای خود ایجاد کردند. برخلاف انتظار، اولین بازی خارج از خانه ساده ترین بازی این سری برای تیم ارتش بود. خط دفاعی که توسط دروازه بان نیکولایف هدایت می شد به صفر رسید و حمله چهار گل خود را به ثمر رساند. نتیجه این سری 3-0 شد، بنابراین اکنون بازیکنان هاکی SKA برای رسیدن به نیمه نهایی فقط باید یک پیروزی کسب کنند.

اژدر vs SKA

آمار

از 9 مسابقه ای که تورپدو در پلی آف فعلی انجام داده است، 4 بار به وقت اضافه رسیده است - وقت اضافه 4.3 خواهد بود. توجه به عملکرد بالا در رقابت این تیم ها در نیژنی نووگورود جلب شده است. بنابراین، در ده بازی گذشته، حریفان به طور مشترک 65 گل به ثمر رساندند، یعنی میانگین 6.5 گل در هر بازی - مجموع بیش از (5.5) 1.8. در مجموع، رقبا 62 بار در KHL به مصاف یکدیگر رفتند، تورپیدو 15 برد و SKA 27 برد.

شانس دانلود 1xbet

باشگاه سن پترزبورگ نیز وضعیت محبوبیت خود را حفظ کرده است، ضریب پیروزی او در چهارمین مسابقه این سری 2.15 است. بوک میکر شانس برنده شدن Avtozavodtsev در زمان عادی را 3.05 تخمین می زند، گزینه با تساوی در زمان معمولی را می توان 4.3 در نظر گرفت. در مورد عملکرد تیم ها، 1xbet نقل قول های زیر را ارائه می دهد: کل بیش از (4.5) - 1.55، کل کمتر (4.5) - 2.4. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

بازیکنان اژدر در موقعیت بسیار دشواری قرار دارند، هر اشتباهی معادل خروج از جام است. تا حدودی آبروی تیم در خطر است. این غیرقابل قبول است که پس از یک فصل درخشان، سریالی را جلوی هواداران خود رها کنید، بنابراین در مسابقه پیش رو باید منتظر یک بازی هجومی از سوی خودروسازان باشید. خطر خاصی در این مورد وجود دارد، تیم سنت پترزبورگ در ضدحملات عالی عمل می کند، بنابراین گل ها هم در دروازه SKA و هم در دروازه اژدر می بارد. پیش بینی ما مجموع بیش از 5.5 با شانس 1.8 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0