اژدر vs SKA. آیا یخ خانگی به دست خودروسازان بازی می‌کند؟

سری یک چهارم نهایی بین تورپیدو و اسکا به نیژنی نووگورود منتقل می شود. سومین مسابقه این سری در 20 مارس در یخ مجموعه ورزشی نیژنی نووگورود "ناگورنی" برگزار می شود. در حال حاضر امتیاز این سری 2-0 به سود SKA است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اژدر در مقابل SKA

اژدر

مهم نیست که بازی یک چهارم نهایی مقابل باشگاه سن پترزبورگ چگونه به پایان می رسد، خودروسازان اکنون می توانند فصل جاری را در دارایی خود استفاده کنند. پس از نهم شدن در فصل 2021/22، تیم نیژنی نووگورود با بازی هاکی با امتیاز بالا در صفوف رهبران KHL نفوذ کرد. میانگین عملکرد اژدرها در پایان فصل عادی 3 گل در هر بازی است که پس از دو تیم ارتش، سومین نتیجه لیگ است.

ترس از اینکه خودروسازان با احتیاط بیشتری در بازی های حذفی بازی کنند تایید نشد. در یک سری شش بازی مقابل دیناموی پایتخت، تورپدو 17 گل به ثمر رساند، یعنی تقریباً همه همان سه گل در هر بازی. در مرحله یک چهارم نهایی، تیم نیژنی نووگورود به SKA سنت پترزبورگ، بهترین تیم KHL در فصل عادی راه یافت. بخش های ایگور لاریونوف در هر دو بازی خارج از خانه شکست خوردند، در حالی که در هر یک از مسابقات توانستند مقاومت مناسبی از خود نشان دهند. سرنوشت بازی اول با یک گل از دست رفته در وقت اضافه رقم خورد و در بازی دوم تیم کارخانه ماشین سازی موفق شد چهار گل به اسکا بزند اما پنج گل دریافت کرد. حالا تورپدو دو بازی خانگی خواهد داشت که حمایت سکوها می تواند عامل کلیدی باشد.

SKA

تیم ارتش سن پترزبورگ کمی اعصاب هواداران خود را به هم ریخت و به دینامو مینسک اجازه داد تا دو بازی در سری دور اول را برگزار کند. در نهایت، باشگاه سن پترزبورگ، کاملاً قابل انتظار، فتنه این سری را از بین برد و با اطمینان در مسابقات پنجم و ششم پیروز شد، اما هواداران همچنان نگرانی های خاصی داشتند. دفاع SKA بهترین به نظر نمی رسید و به مینسکرز اجازه داد در شش مسابقه هفده گل به ثمر برسانند. تا اینجای کار، همه چیز با بازی عالی خط حمله باشگاه سن پترزبورگ جبران شده است، جایی که یاشکین، گوسف، خیرولین تک نوازان معمولی هستند.

شگفت آورتر نتیجه اولین بازی یک چهارم نهایی با تورپدو است که در آن هر دو حریف به طور غیرمنتظره ای با اتکا به دفاع هاکی محتاطانه بازی کردند. وقت اصلی بازی اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید و پیروزی پتروگرادها با پرتاب دقیق دیمیتری یاشکین در دقیقه 6 وقت اضافه به دست آمد. بازی دوم تفاوت اساسی با بازی اول داشت و دو تیم 9 گل به ثمر رساندند. پیترزبورگ ها موفق تر بودند که 5 بار خود را متمایز کردند (واشرهای رها شده به دلیل گلوتوف، وروبیوف، کمالوف، گوسف و گالیموف). پیروزی تیم سن پترزبورگ تحت الشعاع مصدومیت کاپیتان خود دیمیتری یاشکین قرار گرفت که به دلیل مصدومیت نتوانست این دیدار را به پایان برساند.

اژدر vs SKA

آمار

از دسامبر 2015، برای ده بازی متوالی، در نیژنی نووگورود، تورپدو و اس‌کا بازی‌های پرگل برگزار می‌کنند و مرتباً حداقل پنج گل در هر بازی به ثمر می‌رسانند - مجموع بیش از (4.5) 1.6. این تیم ها در این فصل 6 بار، 4 بار در فصل عادی و 2 بار در سری جام فعلی به مصاف یکدیگر رفته اند. باشگاه ارتش پنج برد دارد در حالی که کارخانه خودروسازی فقط یک بار برد. آمار کلی در طول وجود KHL نیز در کنار بازیکنان هاکی SKA است، باشگاه سنت پترزبورگ 26 پیروزی به دست آورد، بازیکنان هاکی اژدر 15 بازی بردند.

شانس دانلود 1xbet

حرکت این سری به نیژنی نووگورود تأثیر چندانی بر نظر شرط‌بند نداشت، تیم ارتش همچنان مورد علاقه است، شانس SKA برای برنده شدن در زمان عادی 1.9 است. شانس موفقیت اژدر بسیار کمتر تخمین زده می شود - 3.75، شانس مشابه برای تساوی - 3.85. اما در مورد عملکرد کلی تیم ها، همه چیز در اینجا ابتدا از تعداد زیادی گل زده صحبت می کند: کل بیش از (4.5) - 1.6، کل زیر (4.5) - 2.3. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

برای اژدر، یک نوع X ساعت در راه است. شما نمی توانید ببازید، 0-3 احتمالی در این سری، حکم تیم اصلی نیژنی نووگورود خواهد بود. غرفه های خانگی، حمایت از 6000 هوادار - همه اینها یک انگیزه اضافی برای بازیکنان هاکی Torpedo خواهد بود، که کاملاً قادر به ارائه یک حس با شکست دادن تیم ارتش بر روی یخ بومی خود هستند. پیش بینی ما برد اژدر با احتساب وقت اضافه با ضریب 2.4 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0