زسکا مقابل لوکوموتیو آیا راه‌آهن‌ها در این سریال امتیاز خواهند گرفت؟

سرنوشت برای سومین فصل متوالی زسکا و لوکوموتیو را به پلی آف می آورد. دومین بازی از سری مسابقات یک چهارم نهایی جاری در تاریخ 19 مارس در مسکو و روی یخ ورزشگاه زسکا آرنا برگزار خواهد شد. امتیاز این سری 1-0 به سود زسکا است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زسکا در مقابل لوکوموتیو

زسکا

علیرغم این واقعیت که تیم ارتش دارنده فعلی جام گاگارین است، دشوار است که زسکا را محبوب اصلی در قرعه کشی فعلی بدانیم. این به دلیل عملکرد ناهموار در طول فصل عادی است، برای مدت طولانی بخش های سرگئی فدوروف در نیمه دوم جدول رده بندی قرار داشتند و تنها پایان شوک به آنها اجازه داد تا در مکان دوم کنفرانس غرب به پایان برسند. دور اول پلی آف خوش بینی زیادی به هواداران ارتش اضافه نکرد. سری بازی مقابل چرپووتس اورستال تا جایی که ممکن بود به طول انجامید و در هفتمین دیدار سرنوشت ساز، تیم ارتش در آستانه سقوط قرار گرفت و در اولین دوره با نتیجه 0-2 شکست خورد. در نتیجه همه چیز برای پایتخت نشینان با نتیجه 5-3 در مسابقه و 4-3 در سری به پایان رسید.

در مرحله یک چهارم نهایی، تیم ارتش با یاروسلاول لوکوموتیو روبرو شد که اکنون سرمربی سابق زسکا، ایگور نیکیتین، هدایت آن را بر عهده دارد. هاکی باز از این رویارویی انتظار نمی رفت و بازی اول فقط این موضوع را تایید کرد. دو نوبت ابتدایی بدون گل گذشت و تنها در بیست دقیقه پایانی تیم ارتش موفق به برتری شد. دیبلنکو در دقیقه 46 و کارناخوف در 50 اولین پیروزی این سری را برای باشگاه پایتخت به ارمغان آوردند.

لوکوموتیو

راه آهن در فصل عادی در غرب به مقام سوم دست یافت که نسبت به فصل گذشته موفقیتی بدون شک است. سبک مربیگری ایگور نیکیتین بیشتر و بیشتر قابل توجه است ، لوکوموتیو به هاکی سرپوشیده عملی متکی است ، که اگرچه مورد پسند بسیاری از طرفداران نیست ، اما به طور مداوم نتیجه می دهد. لوکوموتیو در 68 بازی فصل عادی 122 گل خورده دارد که بهترین نتیجه در لیگ است. برای مقایسه همین تیم پایتخت 162 گل خورد.

لوکوموتیو در دور اول پلی آف خود را تغییر نداد، جایی که ویتاز از منطقه مسکو رقیب شد. بازی دفاعی سختگیرانه، تنها 6 گل از دست رفته در پنج مسابقه - همه اینها کلید پیروزی نهایی بود. با وجود اینکه لوکوموتیو این سری را با شکست خانگی 0-1 آغاز کرد، اما در آینده کارگران راه آهن تنها با نتایج 6-2، 4-0، 3-2 و 2-1 پیروز شدند. تا حدودی تاریخ در تقابل یک چهارم نهایی با تیم ارتش تکرار می شود. باز هم شکست در بازی اول، بار دیگر راه آهن نتوانست حتی یک پوک را به ثمر برساند. در همان زمان، از نظر تعداد شوت ها به سمت دروازه، لوکوموتیو از حریف خود پیشی گرفت - 35 بر 13، اما اثربخشی این ضربات صفر شد.

زسکا مقابل لوکوموتیو

آمار

زسکا و لوکوموتیو برای چهارمین بار در مرحله پلی آف جام گاگارین به مصاف هم می روند. یک بار لوکوموتیو جلوتر رفت و سری را با نتیجه 4-2 برد. در فصول 20/21 و 21/22 شانس از قبل با تیم ارتش همراه بود که به ترتیب 4-3 و 4-0 پیروز شدند. در پنج بازی اخیر این تیم ها در مسکو، لوکوموتیو سه بار نتوانست بیش از یک پوک در برابر تیم ارتش به ثمر برساند - مجموع انفرادی 2 زیر (1.5) - 2.05. در این فصل، رقبا 7 بار به مصاف یکدیگر رفته اند - 4 پیروزی مقابل زسکا، 3 پیروزی مقابل لوکوموتیو. محبوب ترین امتیاز اخیر 2-1 به نفع زسکا -11.0 است.

شانس دانلود 1xbet

و برای دومین مسابقه از این سری، باشگاه ارتش، به گفته 1xbet، به عنوان یک مورد علاقه ظاهر می شود. پیروزی زسکا در زمان عادی را می توان 2.1، تساوی - 3.6، پیروزی لوکوموتیو - 3.4 در نظر گرفت. مسابقه اول فقط ترس شکاکان را در مورد روند بی اثر این سری تأیید کرد، برای بازی دوم نقل قول های زیر از عملکرد کل تیم ها ارائه شد: کل زیر (4.5) - 1.6، کل بیش از (4.5) - 2.29. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

اولین بازی این حریفان همانطور که انتظار می رفت با تاکید آشکار بر اقدامات تدافعی چندان دیدنی نبود. در همان زمان، علیرغم گل های صفر، کارگران راه آهن در حمله کاملاً فعال بازی کردند و 35 شوت به سمت دروازه تیم ارتش زدند. در مقطعی باید کمیت به کیفیت تبدیل شود، بنابراین در بازی دوم از لوکوموتیو انتظار گل داریم. پیش بینی ما مجموع انفرادی لوکوموتیو بیش از 1.5 با ضریب 1.76 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0