زسکا مقابل لوکوموتیو کوبان آیا کراسنودار آماده ایجاد احساسات است؟

زسکا مسکو روز 15 آوریل در اولین بازی از سری نیمه نهایی لیگ یونایتد VTB 2022/23 میزبان لوکوموتیو کوبان خواهد بود. این بازی در مسکو و در سایت مجموعه ورزشی مگاسپورت آرنا برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زسکا در مقابل لوکوموتیو-کوبان

زسکا

باشگاه مجهز است و 100% بازی می کند. مردان ارتش برنده فصل عادی شدند. سپس در مرحله برندگان از خود دفاع کردند. پس از آن، آنها در مرحله اول پلی آف در سه دیدار به این رقابت ها پایان دادند. زسکا با اطمینان به جام می رود.

نیکولا میلوتینوف برای کسب عنوان MVP فصل می جنگد. صرب شماره پنج کلاسیک است. او در جایگاه خود بهترین بازیکن تورنمنت تا به امروز است. او به طور متوسط در هر بازی کمی بیش از 16 امتیاز به دست می آورد، حدود 9 ریباند و تقریباً یک و نیم بار به یک شریک کمک می کرد. ما به اجرای عالی او در پرتاب های متوسط (زیر 70٪) اشاره می کنیم. امتیاز کارایی - 28.5. در زمین، نیکولا در هر دیدار کمی بیش از 23 دقیقه بازی می کند.

الکسی شود در رقابت برای کسب عنوان MVP رقابت را به هم تیمی خود تحمیل می کند. این بازیکن روسی در طول فصل به طور میانگین در هر بازی 17 امتیاز کسب می کند. او همچنین حدود سه توپ روی سپر جمع می کند و در این مدت کمتر از هشت پاس گل می دهد. این مرد تبدیل خوبی دارد (60٪ از شوت های دو امتیازی او به سمت هدف می رود و حدود 32.5٪ در مورد شوت های از راه دور). امتیاز کارایی - 20.8. الکسی در هر مسابقه حدود 25.5 دقیقه را روی زمین می گذراند.

زسکا چنین بچه هایی دارد. آنها در موقعیت های خود بهترین هستند و جاه طلبی های شخصی آنها به ندرت با هدف مشترک تداخل می کند. رقابت با چنین "سربازان" در یک سری تا چهار پیروزی بسیار بسیار دشوار است.

لوکوموتیو-کوبان

این تیم در ابتدای فصل نبود، اما در هر مسابقه اضافه می شد. در نتیجه، این تیم موفق شد در فصل عادی به رده ششم بچسبد و سپس در مرحله برندگان یک جایگاه در جدول اضافه کرد. کراسنودار بازی های پلی آف را در جاده مقابل نیژنی نووگورود آغاز کرد که طبق قوانین مسابقات به عنوان مدعی به حساب می آمد. لوکو در سه بازی حریف را از سر راه خود خارج کرد. این حالت زمانی است که لکوموتیو برای مدت طولانی و آهسته شتاب می گیرد، اما در نهایت سرعت قدرتمندی به دست می آورد.

جیلن بارفورد یکی از مدعیان کسب عنوان MVP فصل است. او یک رهبر در مسابقه نیست، اما مرد واقعا خوب است. برای یک مسابقه در لیگ VTB یونایتد 2022/23، لژیونر کمتر از 17 امتیاز کسب می کند، 3.5 ریباند انجام می دهد و تقریباً به همان تعداد پاس موثر به شرکا می دهد. تقریباً نیمی از شلیک های او از برد متوسط به هدف می رسد و حدود یک سوم شلیک های او از پشت قوس به هدف می رسد. امتیاز عملکرد - 15. به طور متوسط، جیلن در هر بازی خود 27 دقیقه را روی زمین می گذراند. او باید شرکای خود را در نبرد با زسکا رهبری کند.

زسکا مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

در لیگ فعلی VTB یونایتد، تیم ها قبلاً چهار بار همه چیز را مرتب کرده اند. دو بار در دور اصلی مسابقات و به همان تعداد در مرحله برندگان. در تمام این نبردها موفقیت در کنار مسکووی ها بود (84:64 و 98:66 خارج از خانه و همچنین 94:80 و 94:74 در خانه). در ده دیدار آخر این زوج - 9:1 از نظر برد به نفع "قرمز-آبی".

شانس دانلود 1xbet

مردان ارتش مورد علاقه برای مسابقه هستند. آنها فصل قدرتمند و یکنواختی را پشت سر گذاشته اند و هنوز هیچ اشتباهی در پلی آف مرتکب نشده اند. شرط‌بندی‌ها فقط 1.08 برای برد خود پرداخت می‌کنند. شانس برنده شدن بازدیدکنندگان در 8 ضرب می شود. شانس کل زیر (170.5) 1.8 است. شکستن این سقف امتیاز 1.9 ارزش دارد. هندیکپ 1 (-14.5) 1.7 قیمت دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

این سری کوتاه نخواهد بود، اما با یک برد محکم برای زسکا آغاز خواهد شد. "تیم ارتش عالی بازی خواهد کرد و در نهایت با یک نقص 1 (-14.5) از دسیسه اجتناب خواهد کرد. "Loko" تا آخر راه را تک تیرانداز خواهد کرد. ما انتظار داریم اعداد ثابت در جدول امتیازات - در مجموع بیش از (170.5) باشد.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0