یونیکس مقابل زنیت مسابقه ای بدون مورد علاقه؟

آرنا "سالن سبد" در پایتخت تاتارستان در تاریخ 16 آوریل میزبان اولین بازی نیمه نهایی بین UNICS محلی و زنیت از سنت پترزبورگ خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل Zenit

UNICS

این تیم مدت‌هاست که به فینال لیگ VTB یونایتد 2022/23 مسابقه داده است و تا کنون همه چیز به این واقعیت است که کازان می‌تواند در آنجا حضور داشته باشد. UNICS فصل عادی و Winners' Stage را در جایگاه دوم به پایان رساند. او در دور اول پلی آف بدون دسیسه در سری حریف را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. حالا در افق زنیت است که نباید آن را دست کم گرفت اما این را هم باید فهمید که تیم سن پترزبورگ امسال در بهترین فرم قرار ندارد.

در مورد تیم کازان، آنها نظم کاملی در ترکیب دارند. داریل میکون در لیست مدعیان عنوان MVP قرار دارد. به طور متوسط در هر فصل، او 18 امتیاز در هر مسابقه به دست می آورد، کمی بیشتر از دو توپ روی سپر جمع می کند و تقریباً چهار بار به شرکای خود کمک می کند. همچنین به حساب لژیونر بیش از یک مهار در هر بازی. اجرای دو امتیاز - 51.6٪، سه - 45.1٪. امتیاز کارایی - 19.3. در زمین، داریل به طور متوسط 28.5 دقیقه در هر جلسه را صرف می کند.

لوئیس لابری همچنین یکی از مدعیان کسب عنوان MVP در لیگ VTB یونایتد 2022/23 است. این مرد در هر بازی بیش از 12 امتیاز به حریفان می دهد و حدود هفت ریباند می کند. او تبدیل دیوانه‌واری به شوت‌های میان‌برد (71.6 درصد) دارد و در شوت‌های از راه دور (41.1 درصد) خوب است. امتیاز کارایی - 19.1. او به طور متوسط در هر نبرد 29.5 دقیقه را در زمین می گذراند.

زنیت

سن پترزبورگ تنها تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ VTB یونایتد 2022/23 است که در آخرین دور رقابت ها در چهار بازی پیروز این سری شده است. سپس باشگاه های دیگر سه نبرد را مدیریت کردند. در عین حال زنیت قهرمان فعلی مسابقات است. به نظر می رسد که در طول سال "آبی-سفید-آبی" به طور قابل توجهی از نظر کلاس باخت. این تیم در این مدت چند بازیکن شاخص خود را از دست داد و نتوانست به طور کامل جایگزین آنها شود.

اگرچه تیم سن پترزبورگ رهبران جدیدی دارد. مثلا ارتل. این بازیکن فرانسوی کاندیدای MVP فصل است. به طور متوسط، یک بسکتبالیست در لیگ VTB یونایتد 2022/23، 13.5 امتیاز در هر بازی کسب می کند که حدود 2.5 ریباند و تقریبا 9 پاس منجر به گل می شود. علاوه بر این، توماس به طور متوسط در هر جلسه یک رهگیری انجام می دهد. این مرد فرانسوی اجرای عالی دارد (حدود 50٪ از ضربات او از فاصله متوسط به هدف می رسد، اگر برای سه امتیازی آماده شوید، در اینجا نیز اجرا در نظم کامل است (43٪). امتیاز کارایی - 16.9. روی زمین، این مرد در هر جلسه حدود 25 دقیقه را صرف می کند.

یونیکس مقابل زنیت

تاریخچه رویارویی

این تیم ها در این فصل از لیگ VTB یونایتد تاکنون چهار بار با یکدیگر برخورد کرده اند. یونیکس دو بازی را در فصل عادی انجام داد (82:79 خارج از خانه و 95:94 در خانه). دیدارهای مرحله برندگان به دارایی زنیت (80:69 در کازان و 83:78 در سن پترزبورگ) رفت. در ده نبرد آخر این زوج - 7:3 از نظر برد به نفع زنیت.

شانس دانلود 1xbet

یونیکس در این فصل نسبت به زنیت با ثبات تر است و آنها شانس بیشتری برای پیروزی دارند. بنگاه‌ها برای دیدن برد کازان 1.6 می‌پردازند. قیمت موفقیت بازدیدکنندگان 2.35 است. شرط‌های زیر برابر (162.5) ضربدر 1.9. برای شکست دادن این امتیاز، ضریب هم 1.9 است. شانس هندیکپ 1 (-5.5) 2.1 است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یک جفت بسیار جالب است. آنها در هر رویارویی خواهند جنگید، اما یونیکس بهتر از زنیت است و آنها سری را با یک برد محکم در خانه آغاز خواهند کرد - پیروزی 1 و هندیکپ 1 (5.5-). باشگاه سن پترزبورگ مبارزه خوبی با کازان خواهد داشت. منتظر اعداد بزرگ در جدول امتیازات توسط آژیر نهایی باشید - در مجموع بیشتر (162,5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0