یونیکس مقابل زنیت آیا قهرمان حاکم شکست خواهد خورد؟

در 18 آوریل، کازان میزبان دومین دیدار نیمه نهایی لیگ VTB یونایتد 2022/23 بین UNICS محلی و زنیت از سن پترزبورگ خواهد بود. او توسط سالن بسکت هال میزبانی خواهد شد. امتیاز در سری تا چهار پیروزی یک بر صفر به سود تیم تاتارستان است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل Zenit

UNICS

باشگاه در هر دو فصل معمولی فصل 2022/23 و مرحله برندگان دوم شد. در مرحله یک چهارم نهایی، کازان در سه بازی پارما را از سر راه خود پاک کرد. مدت زیادی است که یونیکس به فینال مقابل زسکا علاقه مند شده است. تا اینجا چنین گفتگوهایی را می توان کاملا واقع بینانه نامید.

در بازی اول مقابل زنیت، باشگاه خوب بود. 94:67. این یک شکست واقعی است. کازان تمام بخش های بازی را در این مسابقه گرفت. جالن رینولدز با 16 امتیاز و 5 ریباند در صدر یونیکس قرار گرفت، لوئیس لابری 15 امتیاز، مارکوس نایت و ویاچسلاو زایتسف هر کدام 12 امتیاز و داریل ماکون هفت امتیاز و به همین تعداد پاس گل به حریف خود اضافه کردند. درصد بازیکنان کازان در این مسابقه از 62 درصد گذشت.

زنیت

فصل گذشته لیگ VTB یونایتد این باشگاه اولین جام خود را در تاریخ به دست آورد. در سال بازی فعلی، از نظر عینی، سن پترزبورگ یکسان نیست. باشگاه خیلی تغییر کرده است و این احساس وجود دارد که قبلا خیلی بهتر بود. در فصل جاری، زنیت سوم شد. در مرحله برندگان، تیم در هیچ جای جدول حرکت نکرد. آبی-سفید-آبی ها در دور اول پلی آف بدون مشکل از MBA گذشتند (3 بر 1).

اولین دیدار نیمه نهایی مقابل کازان شکست خورد. بهترین دفاع تورنمنت شکست خورد، و در عین حال یک دفاع جدی. حمله حریف خیلی ساده بود. پس از این، خط دفاعی آبی-سفید-آبی ممکن است نیاز به کمک روانی داشته باشد.

یافتن شخصیت های درخشان در میان بازنده ها سخت است، اما کالب هومزلی (25 امتیاز) و آدرین مورمن (ده امتیاز تا رینگ حریف) قطعاً شایسته تحسین هستند. توجه داشته باشید که هر دو ورزشکار از روی نیمکت به این مسابقه پیوستند. قرار بود توماس ارتل در دیدار مقابل کازان مهره اصلی زمین باشد اما این بازیکن فرانسوی خودش را نشان نداد.

پاسکوال در مصاحبه بعد از بازی تیمش را مورد سرزنش قرار داد. او گفت که بخش های او به سادگی شکست خورده و ضعیف هستند. مربی اسپانیایی بدتر از مسابقات دوران حرفه ای خود را نمی تواند بلافاصله به یاد بیاورد. این یک بیانیه جسورانه است.

یونیکس مقابل زنیت

تاریخچه رویارویی

امتیاز این سری 1:0 به نفع UNICS است. پیش از این، تیم ها دو بازی در فصل عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23 (نتایج مثبت برای کازان) و به همان تعداد در مرحله برندگان (برد برای سنت پترزبورگ) انجام دادند. در ده نبرد اخیر، این زوج - 6:4 از نظر موفقیت به نفع "آبی-سفید-آبی".

شانس دانلود 1xbet

کازان در این فصل نسبت به زنیت با ثبات تر است و آنها یکی از مدعیان پیروزی هستند. بوک سازها مایلند برای پیروزی 1 1.56 بپردازند. یک برد برای بازدیدکنندگان 2.42 هزینه دارد. شانس کل زیر (162.2) 1.9 است. تفکیک این امتیاز نیز 1.9 قیمت گذاری شده است. شرط‌های هندیکپ 1 (5.5-) در 2.03 ضرب می‌شوند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

کازان در مقابل تیم سنت پترزبورگ عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها راهی برای نزدیک شدن به حریف خود پیدا کرده اند و تاکتیک های آنها کارساز است. یونیکس یک بار دیگر در زمین خانگی خود و بدون فتنه زیاد پیروز خواهد شد - پیروزی 1 و هندیکپ 1 (5.5-) در حالی که زنیت کارهای جدی روی اشتباهات خود انجام خواهد داد. ما انتظار داریم امتیاز نسبتاً متوسطی در آژیر نهایی کسب کنیم - در مجموع کمتر از (162.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0