یونیکس مقابل زنیت اعصاب کی قوی تره؟

آرنا "سالن سبد" در کازان میزبان هفتمین مسابقه از سری نیمه نهایی بین تیم های محلی UNICS و زنیت از سن پترزبورگ خواهد بود. این بازی در تاریخ دوم اردیبهشت برگزار می شود. امتیاز در سری تا چهار پیروزی 3 بر 3 است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل Zenit

UNICS

این تیم از زمان شروع لیگ VTB یونایتد 2022/23 در نظم عالی است. او در فصل عادی کاملاً خوب بود. در مرحله پلی آف، تیم حتی اضافه کرد. در سری با زنیت، کازان بهتر از حریف خود است، اما در نبردهای خارج از خانه خوش شانس نبودند. خوب، بازی تعیین کننده در خانه انجام می شود، در اینجا باید یک نقطه گلوله قرار دهید. ما باید از همان ابتدای جلسه دست به کار شویم. لازم است حریف را درهم بشکند و او را مجبور به عجله و اشتباه کند. زنیت خیلی پایدار نیست، بنابراین باید کار کند.

با مهارت های عملکرد UNICS، همه چیز خوب است. لژیونرها باید در لحظات مناسب خود را نشان دهند. همچنین بازی فشرده در دفاع و تلاش برای خطای کمتر مطلوب است. به طور جداگانه، باید به نناد دیمیتریویچ اشاره کرد. این مرد در مقابل زنیت فوق العاده مفید است. اگرچه جالن رینولدز و لوئیس لابری را نیز نباید فراموش کرد. اگر لازم است یکی از روس‌های UNICS را در سری بازی‌های مقابل سن پترزبورگ مشخص کنید، آن گئورگی ژبانوف و آندری ورونتسویچ خواهند بود.

زنیت

این تیم سطح مناسبی از بسکتبال را نشان می دهد. در فصل ایده آل نیست، اما تصادفی نبود که تیم سنت پترزبورگ به نیمه نهایی لیگ VTB یونایتد 2022/23 نیز راه یافت. به باشگاه یک سری سخت با یونیکس داده می شود. پترزبورگ ها در خانه بسیار خوب هستند، اما هنوز در نبردهای خارج از خانه مشکل دارند. مشکل اصلی این است که بازی سرنوشت ساز در کازان برگزار می شود.

سرگئی کاراسف مصدوم است و این یک باخت قابل توجه برای زنیت است. توماس ارتل که رهبر باشگاه است، در هر مسابقه اضافه می کند، اما هنوز هم بهترین بسکتبال خود را نشان نمی دهد. سرگئی توروپوف بسیار مفید است. ایگور ولخین را می توان افتتاحیه نیمه نهایی نامید. روس در نبرد ششم مقابل یونیکس بسیار سازنده بود. کالب هومزلی و آدرین مورمن نیز شایسته سخنان تملق آمیز هستند.

بسکتبال کلاسیک زنیت در کازان کار نخواهد کرد. پاسکوال باید همه را غافلگیر کند. او یک مربی با استعداد است. سرمربی اسپانیایی باید در این زمینه ایده هایی داشته باشد، اما UNICS نیز توسط یک مربی باتجربه هدایت می شود. ولیمیر پراسوویچ همچنین می داند که چگونه شگفتی ساز کند. نه تنها رقابت بسکتبالیست ها مورد انتظار است، بلکه دوئل مربیان آنها نیز قابل انتظار است.

یونیکس مقابل زنیت

تاریخچه رویارویی

در سریال - 3:3. این بازی با دو برد خانگی یونیکس (94:67 و 68:59) آغاز شد، سپس زنیت در سن پترزبورگ (83:71 و 104:77) برگشت. سپس کازان دوباره جلو آمد و بازی را در زمین خود برد (78:63). سپس آبی-سفید-آبی ها با شکست حریف خود در سن پترزبورگ (82:80) برابری را به دست آوردند. این تیم ها همچنین چهار نبرد از دور اصلی لیگ فعلی VTB United دارند. در آن پیکارها نیز تیم ها به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان به UNICS اعتقاد دارند. آنها آماده ارائه 1.53 برای پیروزی او هستند. برد زنیت 2.5 ارزش دارد. شرط‌های کل زیر (158.5) در 1.8 ضرب می‌شوند. برای فراتر از این علامت، امتیاز 1.8 داده می شود. ضریب معلول 1 (-5.5) 1.96 است. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

Pitertsy در خانه بسیار خوب هستند، اما در جاده ها نمی درخشند. اینجا هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. بازیکنان کازان پایدار هستند و بدون هیچ فتنه ای در مسابقه پیروز می شوند و به فینال می روند - برد 1 و هندیکپ 1 (-5.5). زنیت تا انتها مقاومت خواهد کرد. ما منتظر یک امتیاز ثابت در جدول امتیاز هستیم - کل بیش از (158.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0