مینسک - اژدر بلاز آیا میهمان به روند شکست ناپذیری خود در مسابقات قهرمانی ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 1 ژوئیه، به عنوان بخشی از چهاردهمین دور لیگ اصلی بلاروس، در ورزشگاه تورپیدو آرنا (مینسک)، تیم های مینسک و تورپدو-بلاز قدرت خود را می سنجند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد مینسک در مقابل اژدر بلاز

مینسک

مینسک با کسب دو پیروزی متوالی جایگاه خود را در عرصه داخلی به طور قابل توجهی تقویت کرده است. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی بلاروس، بخش های سرگئی یارومکو در جاده ها با نتیجه 2 بر 1 از بلشینا قوی تر بودند. پیروزی ضربات دقیق دوشفسکی و چرنوک را برای "شهروندان" به ارمغان آورد. مینسک با کسب 14 امتیاز با تفاضل گل 12 بر 12 به رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

در قلمرو خود، "شهروندان" با کسب 2 پیروزی و 3 تساوی پس از 6 بازی، نتیجه خوبی از خود نشان می دهند.

Torpedo-BelAZ

Torpedo-BelAZ تنها تیم در لیگ بلاروس است که هنوز شکستی را ندیده است. اوتوزاودسف 7 پیروزی و 5 تساوی کسب کرده است. در آخرین مسابقه قهرمانی، بچه های دیمیتری مولوش نیز عملکرد خوبی داشتند و در خاک خود با Energetik-BGU 1:1 مساوی کردند. مشخص شد که ژلزنی نویسنده تنها گل تیم ژدینو بوده است. اژدر بلاز با کسب 26 امتیاز با موازنه توپ 19 بر 6 در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

در جاده ، Avtozavodtsy متقاعد کننده عمل می کند و پس از 6 دیدار 4 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده است.

مینسک - اژدر بلاز

حقایق مینسک در مقابل اژدر-بلاز

  • مینسک در 5 بازی از 6 بازی خانگی فصل شکست نخورده است.
  • اژدر بلاز در 17 بازی اخیر فصل شکست نخورده است.

پیش بینی کل بازی

قبل از توقف بازی های تیم های ملی، مینسک دو پیروزی به دست آورد و رده بندی خود را اصلاح کرد. Torpedo-BelAZ با سرعت تمام به جلو می شتابد که به تیم اجازه می دهد در 3 تیم برتر مسابقات باقی بماند و تنها باشگاهی در مسابقات باقی بماند که شکست نخورده است. با وجود موفقیت های اخیر "شهروندان" و آمار خوب آنها در خانه، فکر می کنم بچه های مولوش این سری را بدون شکست ادامه دهند: Torpedo-BelAZ شکست نخواهد خورد - هندیکپ 2 (0). 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0