پیش بینی مبارزه رابرت ویتاکر در مقابل دریکوس دو پلسیس

رابرت "درو" ویتاکر قهرمان سابق وزن میان وزن UFC در 9 جولای وارد لاس وگاس خواهد شد تا دریکوس دو پلسیس از آفریقای جنوبی را در جمع نخبگان استقبال کند. "Stillknocks" جسور، متکبر و مغرور در حال حاضر پشت سر همتای خود نگاه می کند و از هر راه ممکن دیدار با اسرائیل آدسانیا را از بین می برد. با این حال، در UFC 290، ویتاکر یک کابوس خواهد بود، زیرا او در 10 سال ورزش حرفه ای یک بار با مبارزی با این کالیبر روبرو نشده است. آیا این به دریکوس کمک خواهد کرد که استایلبندر به دنبال او باشد و برای او آرزوی پیروزی کند؟

رابرت ویتاکر در مقابل دریکوس دو پلسیس

رابرت ویتاکر

استرالیایی "ریپر" در رتبه اول رتبه بندی قرار گرفت (پریرا چت را ترک کرد). رابرت سه کمربند مشکی در BJJ، کاراته و هاپکیدو دارد. علاوه بر این ، او به یک مبارز کاملاً مطمئن تبدیل شد ، اگرچه توانست بدون آن فصل TUF و سپس کمربند قهرمانی UFC را برنده شود. قبل از همه اینها، ویتاکر صاحب کمربند SFA بود و با سهم شیر از بازیکنان برتر زمان خود مبارزه کرد و برای سال‌های آینده به یکی از برترین بازیکنان دسته میانی تبدیل شد.

نقاط قوت

دفاع خوب در هنگام برداشتن، سرعت و کار با پا شگفت انگیز، یکی از بهترین تکنیک های مبارزه با شماره دوم و تمرینات هوازی بی پایان - راب همیشه در این مورد پایدار است. کاهش فاصله و گریزان بودن او در قفس، لگد زدن به لگن و سطح دفاعی کلی او برای سایر مبارزان مشکل ساز است. فقط تعداد کمی توانستند چنین ورزشکاری را بگیرند. اما برگ برنده اصلی ویتاکر خونسردی بود و می ماند، با پیروی واضح از دستورالعمل ها از گوشه.

نقاط ضعف

این مرد تقریبا هیچ نقطه ضعفی ندارد. فقط گاهی اوقات او با ضربات "بیدار می شود" ، همانطور که در دعوا با Adesanya و Kannonir بود. اگرچه رابرت از اردویی به اردوگاه دیگر روی اشتباهات خود کار می کند و هنوز هم می تواند بهتر شود.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

ویتاکر 32 سال سن دارد و به غیر از دو باخت به اسرائیل آدسانیا (بازی برگشت خیلی نزدیک بود)، او در دسته میانی باخت نمی شناسد. Marvin Vettori، Cannonier فوق الذکر، Gastelum و Till بچه هایی هستند که او در کلاس از آنها مراقبت می کرد. راب همیشه از نظر سرعت و طرز فکر مبارزه در سطح متفاوتی بوده است، بنابراین آمادگی او برای پیروزی در این مبارزه کاندیدا غیرقابل انکار است. علاوه بر این، با توجه به تعدادی از پارامترهای همتای آینده خود، او با اختلاف خوبی پیش است.

رابرت ویتاکر در مقابل دریکوس دو پلسیس

Drykus Du Plessis

پنجمین رتبه بندی وزن میانی از کیک بوکسینگ است، جایی که او نه تنها یک کمربند مشکی درجه دو دارد، بلکه عنوان قهرمان جهان را نیز طبق WAKO دارد. در طول 4 سال اول در MMA تحت پرچم EFC - لیگ آفریقای جنوبی، دو پلسیس بیشتر از شهر گاوتنگ سفر نکرد و به لطف آن قهرمان دو وزن 77 و 84 کیلوگرم شد. همچنین، او موفق شد پروموشن لهستان KSW را فتح کند و سپس شاهد «تق» در هشت ضلعی UFC بودیم.

نقاط قوت

به طرز متناقضی، کیک بوکسور پایه نیز مبارزه مناسبی با BJJ در آغوش خود دارد. اگرچه ، بیایید هیجان زده نشویم - او مهارت های خود را در طبقه همکف فقط با خلبانان مخالف سطح پایین یا خلبانان سرنگون شده آزمایش کرد و در لیگ های اصلی او خود در این کار با مشکلاتی روبرو شد. برگ برنده اصلی او کیک بوکسینگ با استفاده فراوان از ضربات، فشار و کار مطمئن به عنوان شماره اول است.

نقاط ضعف

همانطور که آخرین مبارزه دریکوس نشان داد، او بهترین شاخص های استقامتی را ندارد و پس از یک دور مبارزه فشرده قادر به حفظ سرعت ثابت نیست، سرعت خود را از دست می دهد و اصلاً نیازی به صحبت در مورد ویژگی های دفاعی نیست. بله، و با کنترل موقعیت ها، آن مرد با مشکلاتی روبرو می شود، بدون در نظر گرفتن این واقعیت که او پس از یک سری جلسات با محو شدن نزدیک به قفس، به سراغ قاتل واقعی در قفس می رود.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

دو پلسیس، 29 ساله، در حال رفتن به یک سری از 7 پیروزی است که به نظر می رسد یک دانشجوی سال اول بیش از حد مطمئن در این بخش باشد. با این حال، با نگاهی به سوابق این آفریقایی، سؤالاتی مطرح می شود. او درک برانسون را که تقریباً در هر مبارزه بازی‌های بقا انجام می‌دهد، دارن تیل، که هرگز نتوانست انگیزه‌ای برای «قوی‌تر بازگشت» پیدا کند، و همچنین براد تاوارس و تروین گیلز را شکست داد. و حریفانی که ممکن است نشان دهنده آمادگی دریکوس برای مبارزه با قهرمان باشد در کجای این لیست قرار دارند؟ اگر قدرت بدنی و تکنیک او هیچ شکی در آن ایجاد نمی کند، پس کاردیو، همراه با عدم تجربه او در مقابل تاپ ها، وضعیت را وارونه می کند.

تحلیل تطبیقی

Drykus از نظر دسترسی (6 سانتی متر) و ارتفاع (2 سانتی متر) یک مزیت جزئی خواهد داشت. اما اگر این شکاف بزرگتر بود، با این حال، رابرت با حرکات و تحرکش آن را یکسان می کرد. برای Du Plessis، مهم است که حلقه اصلی در حملات باقی بماند، و برای Whittaker، اقدام از جانب دشمن تقریباً یک صف آرایی ایده آل برای مبارزه است. در ابتدا، هر دو ضربات زیادی خواهند داشت، و برای آفریقای جنوبی مهم است که به تدریج نزدیکتر شود و سعی کند اولین ضربه های سنگین را وارد کند و با این کار او کاملاً خوب است.

از بسیاری جهات، او شبیه همان Vettori است - حرکت به جلو، میل به درهم شکستن دشمن، محروم کردن او از فضا. و همه چیز عالی خواهد بود، اما Drykus آنچنان حاشیه دوام و استقامتی ندارد که "Reaper" را سر و صدا کند و با ضربات خود برخورد کند. علاوه بر این ، "تق" از سریعترین جنگنده دور است ، بنابراین قهرمان سابق با هر دور جدید بیشتر و بیشتر موفق خواهد شد. ضربات به سمت جلو، با علامت 2-3 مشت بر روی نزدیک شدن، خط حمله را ترک می کند - ما راب سابق را خواهیم دید که سبکش به طور معمول برای Du Plessis نامطلوب است.

تام به یک حریف دست و پا چلفتی نیاز دارد که آماده ایستادن و تبادل ضربات باشد، در غیر این صورت احتمال تکه تکه شدن او وجود دارد. در راند سوم، ضربه زدن برای او سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد، بنابراین معقول‌ترین تصمیم او فقط می‌تواند تاکید بر ناک اوت در 5-7 دقیقه اول باشد، زیرا فک ویتاکر ممکن است با یک چاه از کار بیفتد. ضربه قرار داده شده

رابرت ویتاکر در مقابل درایکوس دو پلسیس پیش بینی

با مقایسه مخالفان شکست خورده و موفقیت های کلی بچه ها در سال های اخیر، این تصور فریبنده ایجاد می شود که دریکوس تقریبا ضعیف ترین حریف رابرت در چند سال گذشته است. او آماده رقابت با قهرمان سابق در زمین نیست و در یک چشم به هم زدن خطر از دست دادن قدرت خود را می گیرد و بعید است که سرعت تعیین شده توسط Reaper را حفظ کند. با این حال، ما نمی توانیم به طور کامل پایان را در اجرای او کنار بگذاریم: او به طرز ماهرانه ای چوک ها و ناک اوت ها را ترسیم می کند. اما برای این کار، Du Plessis باید به سطح متفاوتی برسد، اما باورش سخت است. بنابراین، عاقلانه تر است که در این مبارزه انتظار یک فاصله کامل را داشته باشیم، جایی که ویتاکر پس از استوای رویارویی بسیار بهتر به نظر می رسد. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی:رابرت ویتاکر برنده شد

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0