پیش بینی مبارزه مکس هالووی علیه چن سونگ جونگ

اولین سوپراستار کره ای در UFC، "زامبی کره ای" به نام چن سونگ جونگ، شوت قهرمانی خود را از دست داد، اما همچنان یک مدعی ارزنده برای بخش نخبگان پر وزن است. در UFC Fight Night 225 در سنگاپور در 26 آگوست در استادیوم سرپوشیده، او با مکس هالووی قهرمان پیشین مسلط روبرو خواهد شد. چنین دوئتی قطعاً منظره ای فراموش نشدنی را برای مردم محلی به ارمغان می آورد، اما آیا چن می تواند با یکی از خطرناک ترین بوکسورهای لیگ رقابت کند یا دوباره باید معجزه های استقامتی را به نمایش بگذارد؟

مکس هالووی در مقابل چن سونگ جونگ

مکس هالووی

قله ابدی در 66 کیلوگرم - حداکثر، ردیف اول جدول رتبه بندی را اشغال می کند. این هاوایی دارای ده ها جایزه و جایزه، رکوردهای UFC برای تعداد ضربات در هر مبارزه، راند و در تاریخ تبلیغات است. و این به حساب نمی آید که "مبارک" دو سال مخالفان را نابود کرد ، سه بار از عنوان قهرمانی لیگ برتر دفاع کرد ، قهرمان موقت شد و همچنین برای همان کمربند در دسته سبک وزن جنگید. علاوه بر این، هالووی قهرمان مسابقات X-1 قهرمانی شد و تاکنون بیش از 30 مبارزه حرفه ای داشته است.

نقاط قوت

بوکس مکس افسانه ای است و فقط به خود تکنیک مربوط نمی شود. او آن را با حرکات، واکنش عالی، کار ترکیبی، بالاترین سرعت و قدرت فک تکمیل می کند. با هر راند، قهرمان سابق مشت های بیشتری پرتاب می کند و در طول سال ها، هر چقدر هم که آسیب ببیند، آماده مبارزه برای 5 راند است. بدن و سر حریفان او در پایان جلسه شبیه یک کاسه تازه است. به عنوان یک امتیاز، هالووی دفاع در برابر برداشتن عالی دارد.

نقاط ضعف

دو کریپتونیت که "Blessed" هنوز نمی تواند با آنها کنار بیاید، مبارزه را تقویت می کنند، اگرچه او یک کمربند قهوه ای در BJJ و Volkanovski دارد، اما این در حال حاضر یک موضوع سبک است. در طبقه همکف، در دفاع، مکس خوب است، اما درک او از بازی در زمین متوسط است. در واقع، و همچنین اقدامات تحت فشار، که به وضوح توسط الکس فوق الذکر نشان داده شد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

هالووی تنها 31 سال سن دارد و قبلاً در جنگ های بی شماری در هشت ضلعی شرکت کرده است. وی در 6 مبارزه اخیر تنها توسط وولکانوفسکی (سه بار) شکست خورد، در حالی که به شیوه ای کلاسیک از کالوین کاتار، یایر رودریگز و آرنولد آلن پیشی گرفت. هاوایی هنوز سریع، متحرک و بادوام است، دستان او به طرز ماهرانه ای هر دفاعی را می شکنند، و مکس نشان می دهد که با کسب تجربه فوق العاده، قصد ندارد فقط روی او "سواری" کند - فیزیک و وضعیت عمومی او در نظم کامل است.

مکس هالووی در مقابل چن سونگ جونگ

چن سونگ جونگ

مورد علاقه مخاطبان MMA، خط هشتم رتبه را اشغال می کند. این نماینده درخشان مدارس رزمی مانند تکواندو و هاپکیدو، جودو رقیق شده و BJJ است. چن صاحب 8 جایزه کسب شده در UFC، برنده مسابقات کره اف سی، قهرمان پانکراس کره و دو بار مدعی کمربند قهرمان برتر ارتقاء جهان است. زامبی کره ای مدت زیادی است که در این بازی بزرگ حضور داشته است و در برابر افرادی مانند داستین پویریر و لئوناردو گارسیا که برای اولین بار در تاریخ UFC آنها را با Twister شکست داده است، پیروز شده است.

نقاط قوت

بسیاری از مردم چن را به عنوان خطرناک ترین مهاجم، با مشت سنگین، پایه خوب ضربات و قوی ترین سر می شناسند. اما پشت تمام مهارت های او و همچنین رویکرد خلاقانه برای ایجاد ارتباطات و ترکیب، یک جیو جیتسو خوب نیز وجود دارد. درست است، سون جونگ به ندرت برای حذف می رود، اگرچه این می تواند به او کمک کند تا در جایی که تکنیک ضربه زدن دیگر جواب نمی دهد، چند پیروزی به دست آورد.

نقاط ضعف

سن و از کار افتادن مکرر، زیرا او بیش از یک بار در سال یا حتی کمتر در دعوا می کند، بر رفلکس های زامبی تأثیر می گذارد. قبلاً خیلی چیزها را از دست می داد، اما الان بیشتر از اینکه خودش را پرتاب کند، مشت می خورد. او در کار با پا مشکل دارد و استقامت او به طرز محسوسی کمتر از دو سال پیش است. به زبان ساده، این ورزشکار کره ای دوران "پیری مبارزه" را سپری می کند و به زودی در خطر تبدیل شدن به دروازه بان در مسیر چشم انداز های امیدوار کننده قرار دارد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

چن 36 سال سن دارد و در 5 سال گذشته دقیقاً 5 بار اجرا کرده است - دو بار به اورتگا و ولکانوفسکی باخت، اما رناتو "مویکانو"، فرانکی ادگار و دن ایگه را شکست داد. این مبارز از آوریل سال گذشته بیکار بوده است که نوید موفقیت بزرگی را در مبارزه با تمپو به او نمی دهد. بله، و به دلیل سن، بسیار عالی خواهد بود اگر "زامبی کره ای" حداقل شرایط سابق خود را حفظ کند، نه به نوعی پیشرفت. با این وجود، روح جنگجو در او شکسته نمی شود و شکی نیست که جان تا انتها پیش خواهد رفت و آماده است تا زندگی خود را در هشت ضلعی ترک کند.

تحلیل تطبیقی

چن تقریبا 10 سانتی متر از حریف پایین تر است، اما در عین حال 7.5 سانتی متر در بازو برنده می شود. آیا نقشی خواهد داشت؟ در شروع مبارزه - قطعاً، از آنجایی که مکس به آرامی شروع می کند، و با استفاده از یک ضد ضربه و یک خط مستقیم به حرکت تکیه می کند، بنابراین در اینجا "زامبی" شانس خاصی برای نشان دادن خود دارد. اما با هر دور، با توجه به اینکه او 2 برابر کمتر مشت های لهجه پرتاب می کند، دستاوردهای او بیشتر و بیشتر محو به نظر می رسد. و در اینجا نیازی به صحبت در مورد پارتر نیست.

اگر ولکانوفسکی نتوانست مکس را به طور دائم در آنجا نگه دارد، پس دیگران اصلاً نباید به آن فکر کنند. جالب‌ترین چیز در طول برخوردها اتفاق می‌افتد و در اینجا رفلکس‌های طبیعی مبارک کار خود را انجام می‌دهند - باید منتظر جاخالی‌ها و نگاه‌های ماهرانه بر روی شانه‌های طرف مقابل در هنگام حملات باشید. در نهایت، ما برتری مطلق قهرمان سابق را در جایگاه داریم که با هر دور جدید بیشتر و بیشتر مشخص می شود و برای چن یک راه برای برنده شدن وجود دارد - ناک اوت، علاوه بر این، اولین راه در مکس شغل، اگر این اصلا واقعی باشد.

پیش بینی مکس هالووی در مقابل چن سونگ جونگ

از کار افتادگی، سن، میزان کار، باخت به تمام افراد برتر - این لیست ناقصی از معایب "زامبی کره ای" است که ما را متقاعد می کند که مبارزه آینده فصل جدیدی در حرفه او باز نخواهد کرد. به احتمال زیاد در راندهای 4-5، تسلط هالووی آنقدر آشکار خواهد شد که بتوانیم TKO ها را ببینیم، زیرا سر چن سونگ جونگ قبلاً لحظات سخت زیادی را پشت سر گذاشته است. با این حال، سهم شیر از پیروزی های مکس با تصمیم گیری به دست آمد، بنابراین اگر شانس پیروزی او را نمی توان جذاب نامید، گزینه های جایگزین (مجموع دور) کمی جالب تر به نظر می رسند. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: ماکس هالووی / پیروزی کل (3.5-4.5) بر اساس راند

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0