آوانگارد مقابل لادا دیدار تازه وارد لیگ از محبوب قهرمانی

شنبه، 6 ژانویه، Omsk "G – Drive Arena" میزبان بازی بعدی مسابقات قهرمانی عادی KHL خواهد بود. یک تازه وارد جسور به لیگ، Tolyatti Lada، برای بازدید از آوانگارد محلی خواهد آمد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آوانگارد در مقابل لادا

آوانگارد

باشگاه اومسک سال 2024 را با شکست آغاز کرد و در خانه مقابل صلوات یولایف از اوفا شکست خورد. اگر آنها پیروز می شدند، آوانگارد تقریباً به ماگنیتوگورسک متالورگ، رهبر شرق نزدیک می شد، اما یک اشتباه تهاجمی در خانه، تیم میخائیل کراوتس را در جایگاه دوم متوسط قرار داد. بازی مقابل صلوات از همان ابتدا خوب پیش نرفت که در نتیجه هاکی بازان آوانگارد با نتیجه 0-2 به وقت استراحت رفتند. 20 دقیقه دوم پربارترین بازی بود. میهمانان به دو گل تیم اومسک با دو گل خود پاسخ دادند. نتیجه 2-4 نهایی باقی ماند.

تا حدودی می توان ناکامی آوانگارد را به عدم حضور ولادیمیر تکاچف نسبت داد. بهترین گلزن این تیم و تکاچف از قبل 57 امتیاز (42+15) در 24 دسامبر در دیدار خانگی مقابل متالورگ مگنیتوگورسک مصدوم شد. بدون تکاچف، تروئیکا اعتصابی حمله اومسک از هم پاشید که علاوه بر خودش شامل اسپونر و بوچر نیز بود. ستاره های تازه وارد تیم، و به معنای واقعی کلمه در آخرین روزهای سالی که پروخورکین، ژافیاروف و یورچو قرارداد امضا کردند، تازه به طرح های بازی آوانگارد عادت کرده اند و نمی توانند به طور کامل جایگزین تکاچف شوند.

لادا

اگر آوانگارد یک باخت در ترکیب خود داشته باشد، بیمارستان باشگاه تولیاتی کاملاً پر می شود. چهار بازیکن از ترکیب اصلی مدت زیادی است که نمی توانند به تیم خود کمک کنند و هر چهار بازیکن خط حمله هستند. این مهاجم کانادایی اسکات کوسماچوک و همچنین بازیکنان هاکی روسی دانیلا مویزف ، الکسی اوژگیخین ، نیکیتا پوپوگاف است. علیرغم تلفات بسیار جدی پرسنل، لادا همچنان به حفظ سرعت تعیین شده از شروع مسابقات ادامه می دهد و همچنان به جایگاه خود در گروه پیشرو کنفرانس شرق چسبیده است.

به خواست تقویم، قبل از عزیمت به تعطیلات سال نو، تیم تولیاتی 8 بازی خانگی پشت سر هم انجام داد. نتیجه را باید موفق تلقی کرد - 9 امتیاز از 16 امتیاز ممکن، 4 پیروزی، از جمله بر رهبر کنفرانس شرق مگنیتوگورسک متالورگ 5-1 و دینامو مسکو 4-0. چنین نتایجی به لادا اجازه می دهد تا با کسب 57 امتیاز، به معنای واقعی کلمه یک قدم با مقام سوم شرق فاصله داشته باشد و تنها دو امتیاز کمتر از سالوات یولایف از اوفا، که در رده سوم قرار دارد، باشد.

آوانگارد مقابل لادا

آمار

با از دست دادن تکاچف، پتانسیل تهاجمی آوانگارد به طرز محسوسی کاهش یافته و این تیم در پنج بازی اخیر در وقت قانونی بیش از دو گل به ثمر رسانده است. مجموع انفرادی 1 زیر (2.5) 2.29. همان دو گلی که در 30 دسامبر، زمانی که رقبا در تولیاتی بازی می کردند، به لادا زدند. آوانگارد آن بازی را 2-1 برد و انتقام شکست 5-3 این تیم در تولیاتی در ماه اکتبر را گرفت. تاریخچه آوانگارد و لادا در KHL در حال حاضر 16 بازی است که 10 بازی توسط باشگاه اومسک و 6 بار توسط تولیاتی به پیروزی رسیده است. نکته قابل توجه تنها یک نتیجه مساوی است که در 15 مسابقه برنده با نتایج زمان اصلی مشخص شد.

شانس دانلود 1xbet

باشگاه اومسک با ضریب پیروزی در زمان قانونی 1.54، مورد علاقه آشکار بازی آینده است. برای مقایسه، برد احتمالی لادا در زمان قانونی توسط 1xbet با ضریب 4.9 ارائه می شود، در حالی که ضریب مشابه 4.8 برای تساوی ارائه می شود. علیرغم مشکلات خاصی در حمله، بنک‌ساز معتقد است که مسابقه آینده ممکن است سازنده باشد: مجموع بیشتر (4.5) - 1.72، مجموع کمتر (4.5) - 2.05. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

آوانگارد با وجود شکست مقابل صلوات یولایف، همچنان یکی از مدعیان اصلی کسب مقام اول نهایی شرق است. در آینده نزدیک، Tkachev به بازی بازخواهد گشت، تازه کارها مراحل انطباق را طی خواهند کرد و حمله Omsk با رنگ های جدیدی خواهد درخشید. در این بین، آوانگارد باید لادا را شکست دهد که در خارج از خانه بسیار ضعیف تر از خانه بازی می کند. مهارت فردی بالاتر بازیکنان هاکی آوانگارد حتی اگر درخشان نباشد تاثیرگذار خواهد بود اما تیم اومسک دو امتیاز خود را خواهد گرفت. پیش بینی ما - برد آوانگارد + مجموع زیر 5.5 با ضریب 2.42.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0