زسکا مقابل دینامو مسکو دربی دیگر پایتخت روی یخ زسکا آرنا.

در روز پنجشنبه، 11 ژانویه، دو باشگاه پایتخت - زسکا و دینامو در زمین خانگی تیم ارتش به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زسکا در مقابل دینامو مسکو

زسکا

تیم ارتش سال 2023 را به طرز وحشتناکی به پایان رساند و موفق شد در پنج بازی متوالی شکست بخورد. این یک نوع "رکورد" برای تیم است. زسکا بیش از ده سال است که چنین سری طولانی مدت نداشته است. جلسه ای که تیم ارتش در 30 دسامبر برگزار کرد تا حدودی این برداشت ها را هموار کرد. در خانه، Cherepovets Severstal با نتیجه 3-1 مغلوب شد، بنابراین به طور رسمی، در تعطیلات سال نو، تیم ارتش به عنوان برنده ترک شد. در همان زمان مشخص بود که تیم سرگئی فدوروف به سختی می تواند اولین قسمت از فصل عادی را به عنوان یک دارایی حساب کند. جایگاهی در میانه جدول رده بندی، با فاصله زیاد از رهبران، مطلقاً نتیجه ای نیست که برنده فعلی جام گاگارین باید روی آن حساب کند.

پیروزی مقابل سورستال انگیزه لازم را به تیم داد و تیم ارتش ژانویه را با دو پیروزی آغاز کرد. و اگر موفقیت در بازی با کونلون چینی کاملاً قابل پیش بینی بود، پس بسیاری از هواداران ارتش با کمی اضطراب انتظار رویارویی اساسی بعدی را با هموطنان خود از اسپارتاک داشتند. ترس ها بی اساس بود، تیم ارتش با اطمینان بازی را کنترل کرد و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید. با وجود سه پیروزی متوالی، تیم ارتش همچنان با 54 امتیاز کسب شده تنها ششم غرب است و 14 امتیاز کمتر از یاروسلاول لوکوموتیو پیشرو است.

دینامو مسکو

یکی از تیم هایی که در جدول رده بندی کنفرانس غرب بالاتر از باشگاه ارتش قرار دارد، دیناموی پایتخت است. الکسی کوداشف در نهایت توانست به همزیستی مطلوب جوانی و تجربه دست یابد، بنابراین حالا آبی و سفیدها به حق مدعی جدی جام گاگارین هستند. یکی دیگر از نقاط قوت دینامو فعلی، سه مهاجم خارجی عالی متشکل از اریک اودل، سدریک پاکت و جردن ول است که در حال حاضر 112 اقدام موثر دارند که از این تعداد 49 گل هستند.

این اودل و پاکت بودند که در آخرین بازی آبی و سفیدها که این تیم مقابل هموطنان خود از اسپارتاک به میدان رفت، به شخصیت های اصلی تبدیل شدند. دینامو پیش از این در مسابقات قهرمانی جاری دو بار در وقت اضافه مغلوب قرمز و سفید شد و نزدیک بود این کار را برای سومین بار تکرار کند. وقت اصلی بازی باز هم با تساوی دو بر دو به پایان رسید اما در سومین دقیقه وقت اضافه سدریک پاکت از اشتباه دروازه بان اسپارتاک استفاده کرد و امتیاز برد این دیدار را به دست آورد. . این پیروزی دینامو را به مقام سوم جدول رده بندی رساند، در حالی که فاصله با لوکوموتیو پیشرو حداقل و به دو امتیاز می رسد.

زسکا مقابل دینامو مسکو

آمار

دینامو در سه دیدار اخیر رودرروی این تیم ها به طور مداوم 4 گل به مردان ارتش زده است. مجموع انفرادی 2 بر (3.5) 3.65. در مسابقات قهرمانی جاری، دینامو هر دو بازی را با نتیجه یکسان 4-1 برد. در مجموع در رقابت KHL بین زسکا و دینامو در حال حاضر بیش از صد بازی انجام شده است، زسکا در حال حاضر 54 برد دارد، در حالی که دینامو 48 برد دارد.

شانس دانلود 1xbet

علیرغم دو پیروزی دینامو در دوره قهرمانی فعلی، باشگاه ارتش مورد علاقه بازی آتی است: پیروزی زسکا در زمان قانونی - 2.28، تساوی - 4.1، پیروزی دینامو در زمان قانونی - 2.65. در مورد عملکرد مورد انتظار، این بار کارشناسان 1xbet نقل قول های زیر را ارائه می دهند: مجموع بیشتر (4.5) - 1.64، مجموع کمتر (4.5) - 2.17. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

تیم ارتش در مسابقات اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و بار دیگر به هاکی عملگرایانه معمول خود با تأکید بر دفاع بازگشته است. بازی مقابل اسپارتاک به خوبی در این مورد صحبت می کند، جایی که بهترین حمله لیگ فقط یک بار توانست دروازه تیم ارتش را بزند. دینامو بی ثبات است، آنها کاملاً قادر به ارائه چندین بازی برجسته هستند، اما آنها به همان اندازه قادر به شکست در یک بازی هستند. پیش بینی ما پیروزی زسکا در وقت قانونی با ضریب 2.28 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0