لوکوموتیو کوبان vs یونیکس آیا قهرمان فعلی دیگر مورد علاقه این زوج نیست؟

در 13 می، کراسنودار میزبان چهارمین مسابقه نیمه نهایی لیگ VTB یونایتد 2023/24 است که در آن لوکوموتیو-کوبان و یونیکس روابط بسکتبال خود را مرتب خواهند کرد. این رویارویی زیر گنبد عرصه سبد هال برگزار می شود. امتیاز این سری 2 بر 1 به نفع جنوبی هاست.

پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو کوبان مقابل یونیکس

لوکوموتیو-کوبان

این سری با شکست در کازان برای این تیم آغاز شد. این یک واقعیت غم انگیز است، اما در آن مسابقه "راه آهن ها" خود را باور کردند و تقریباً در پایان بازی را به پایان بردند. من کمی بدشانس بودم، اما این باختی است که من را خیلی ناراحت نمی کند.

در دومین نبرد در کازان، تیم کراسنودار با اطمینان پیروز شد. آنها کاملاً در همه چیز از حریف خود بهتر بودند و 100% شایسته پیروزی بودند. حریف از امتیاز کفپوش خود محروم شد و سری با تساوی به کوبان رفت. حداقل کار انجام شده است.

در سومین بازی نیمه نهایی تیم ها، لوکوموتیوها در خاک خود با نتیجه 89 بر 83 به موفقیت دست یافتند. این بسکتبال واقعی بود، جایی که طرفین سعی در کسب امتیاز داشتند و واقعاً در این تلاش با یکدیگر تداخل نداشتند. لوکو این را دوست دارد و این را در عمل ثابت کرد. در این نبرد جنوبی ها عالی کار کردند: اوکارو وایت (20 امتیاز)، دوون آکون پرسل (16 امتیاز در حمله)، پاتریک میلر (15 امتیاز در حمله و 8 پاس گل) و جیلن برفورد (11 امتیاز).

یونیکس

قهرمان حاکم، سری نیمه نهایی مسابقات فعلی را در خانه آغاز کرد. او در اولین مسابقه پیروز شد، اما بسکتبال مطمئن بازی نکرد. سپس حریف موفق شد انتقام قدرتمندی بگیرد. UNICS از مزیت طبقه خود محروم شد. این یک واقعیت ناگوار برای ساکنان کازان است.

اولین نبرد این زوج در کراسنودار شکست خورد (83:89). حریف به تیم بسکتبال هجومی کازان پیشنهاد داد. آنها این چالش را پذیرفتند و این از جانب آنها اشتباه بود. تکرار چنین اشتباهی فایده ای ندارد. ما باید از دفاع سخت کار کنیم. "کارگران راه آهن" شجاع به سادگی بدون عیب و نقص در اطراف حلقه های خانه خود پرواز می کنند.

اگر به دنبال چیز مثبتی در این باخت هستیم، در ترکیب یونیکس باید برجسته کنیم: جالن رینولدز (24 امتیاز و شش ریباند)، نناد دیمیتریویچ (19 امتیاز در سبد حریف و همچنین 8 پاس گل) و اریک گرین ( 12 امتیاز افزودن به سبد خرید).

لوکوموتیو کوبان مقابل یونیکس

تاریخچه رویارویی

امتیاز در سری فعلی 2:1 است. جنوبی ها جلوترند. اولین بازی در نیمه نهایی به یونیکس (78:75 در خانه) رسید، سپس تیم "راه آهن" قوی تر شد (84:71 خارج از خانه). در سومین مسابقه این جفت، شانس روی "لوکوموتیوها" لبخند زد (89:83 در کراسنودار). پیش از این، در لیگ فعلی VTB، تیم ها چهار بار دیگر به رقابت پرداختند. در این دیدارها از نظر موفقیت 2 بر 2 بود. پیش از این دو تیم در آخرین فینال مسابقات به مصاف هم رفتند. کازان در آن زمان (4 بر 1) قهرمان شد.

شانس دانلود 1xbet

بوک سازان 1xbet برنده 1 را با 1.56 تخمین می زنند. ضریب برد 2 2.42 است. شرط‌های کل کمتر (163.5) در 1.93 ضرب می‌شوند. برای عبور از این سقف امتیاز 1.87 می دهند. اگر معلول 1 (-5.5) هستید، می توانید دقیقاً پول خود را دو برابر کنید. قیمت هندیکپ 2 (-1.5) 2.7 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

UNICS نتیجه گیری درست خواهد کرد. تیم کازان به سبک باز با "کارگران راه آهن" مبارزه نخواهد کرد. میهمانان به شدت دفاع خواهند کرد و به حریفان اجازه کسب امتیاز نمی دهند. این یک واقعیت نیست که این تاکتیک درست است، اما قطعاً روی امتیاز کلی تأثیر می گذارد و آن را نسبتاً متوسط می کند. ما روی مجموع کمتر (163.5) برای 1.93 شرط می بندیم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0