یونیکس مقابل لوکوموتیو کوبان پایان بهترین سری مسابقات

یونیکس در تاریخ 22 می در کازان میزبان لوکوموتیو-کوبان در دیدار سرنوشت ساز سری بهترین های چهار در مرحله نیمه نهایی لیگ VTB یونایتد 2023/24 خواهد بود. این نبرد در زیر گنبد مرکز ورزشی تالار بسکت برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل لوکوموتیو-کوبان

UNICS

این باشگاه قهرمان فعلی مسابقات است. او فصل قدرتمندی داشت و با اطمینان بسیار به نیمه نهایی لیگ VTB رسید، اما پس از آن مشکلات شروع شد. تیم کازان دو بار در این سری برتری داشت، اما نمی توانند روحیه تیم کراسنودار را که از نظر روحی بسیار قوی هستند، بشکنند.

این تیم در آخرین بازی این سری با 30 امتیاز شکست خورد. این غم انگیز است و همه چیز در مورد این قضیه بود. مردم کازان تلاش کردند، اما شکست خوردند. تیم هیچ چیز تهاجمی نشان نداد. او بارها توپ را از دست داد. ظاهراً همه اینها باعث عصبانیت بازیکنان بسکتبال UNICS شد که شروع به بازی کثیف و اغلب خطا کردند. حریف از فرصت های خود استفاده کرد و با خوشحالی بچه های تاتارستان را به خاطر همه اشتباهاتشان مجازات کرد.

اگر به دنبال چیز خوبی در عملکرد تیم کازان در این مسابقه هستید، پس حتما باید به بسکتبالیست های زیر توجه کنید: دیمیتری کولاگین (18 امتیاز در حمله)، نناد دیمیتریویچ (12 امتیاز، هفت ریباند و 5 پاس منجر به گل)، جالن. رینولدز (11 امتیاز جلوتر و 5 توپ جمع آوری شده روی تخته پشتی).

لوکوموتیو-کوبان

این تیم شخصیت دارد. همه ما از مدتها قبل این را می دانستیم. به علاوه، لوکو در سری فعلی همه چیز را در عمل ثابت کرد. این بچه ها خودشان را باور دارند و آماده اند تا این فاصله را تا آخر پیش ببرند. به علاوه، شایان ذکر است که "مردان راه آهن" از نظر بازگشت بهترین ها در مسابقات هستند. آنها مرگبارترین مسابقات را بیرون می کشند و این کار را نه فقط یک بار، بلکه به طور مداوم انجام می دهند. سفر به کازان پیاده روی آسانی نخواهد بود. "لوکوموتیوهای بخار" این را می دانند، اما اصلاً آنها را آزار نمی دهد.

در آخرین دیدار این سری تیم کراسنودار با آژیر 30 امتیاز را برای حریف به ارمغان آورد. باحال بود. دفاع ایده آل و حمله مولد. در آن نبرد دوون آکون پرسل (24 امتیاز)، پاتریک میلر (16 امتیاز در سبد حریف) و جیلن برفورد (ده امتیاز در حمله) عالی کار کردند.

لوکوموتیو در تلاش است تا در این سری مقابل یونیکس گل های زیادی کسب کند. همیشه جواب نمی دهد، اما چنین تمایلی قابل مشاهده است و دلیلی وجود دارد که باور کنیم این روند در 22 می ادامه خواهد داشت.

یونیکس مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

امتیاز سریال 3:3 است. همه چیز از اینجا با پیروزی خانگی تیم کازان (78:75) آغاز شد. سپس لوکو بازی خارج از خانه را برد (84:71). سپس "کارگران راه آهن" در خانه قوی تر بودند (89:83). بعداً یونیکس در کراسنودار (85:68) پیروز شد. سپس بچه های تاتارستان در خاک خود به نتیجه مثبت رسیدند (81:78). در آخرین دیدار این سری، لوکوموتیو در کراسنودار بهتر بود (98:68). پیش از این، این باشگاه ها چهار بار در دور اصلی لیگ VTB یونایتد 2023/24 به مصاف هم رفتند. در آن نبردها آنها ضریب موفقیت 2:2 داشتند.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان کازان را در فینال می بینند. شرکت 1xbet برای پیروزی تیم میزبان 1.53 پرداخت می کند. موفقیت مثبت مهمانان در اینجا 2.5 ارزیابی می شود. ضریب کل کمتر (158.5) 1.9 است. شکستن این نوار نقطه نیز پول شما را در 1.9 ضرب می کند. قیمت معلول 1 (-5.5) 1.96 است. هزینه معلولیت 2 (-1.5) 2.8 است. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

دیمیتریویچ رهبر کازان است و به زودی این باشگاه را ترک خواهد کرد. این پسر واقعاً در تمام فصل تیم را حمل می کرد، اما اکنون به آینده خود فکر می کند. این روی بازی او تاثیر می گذارد. نناد همچنان سرسخت است، اما با معیارهای خودش شکست خورده است. مهمانان شجاع با هم می توانند از او پیشی بگیرند و به طور هیجان انگیزی به فینال راه پیدا کنند. ما روی هندیکپ 2 (-1.5) برای 2.8 شرط می بندیم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0