یونیکس مقابل زسکا آغاز تقابل اصلی بسکتبال در لیگ VTB.

UNICS در تاریخ 26 مه میزبان زسکا پایتخت در کازان خواهد بود. این اولین دیدار از سری اصلی لیگ یونایتد VTB در فصل 2023/24 است. این نبرد در زمین مرکز تفریحی و ورزشی تالار بسکت برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل CSKA

UNICS

این تیم در آخرین لیگ VTB موفق به کسب مدال طلا شد. حالا او می خواهد پیروزی خود را تکرار کند. این تیم در این فصل برای اولین بار در تاریخ خود از مقام اول وارد مرحله پلی آف شد. باید اعتراف کنیم که UNICS شانس قهرمانی دارد.

تقابل با زسکا نوید می دهد که بسیار هیجان انگیز باشد. حریف ماهر و با تجربه است. "مردان ارتش" پر لقب ترین باشگاه در روسیه است. علامت جالبی است، اما باید درک کنید که پروژه ای که در یورولیگ سر و صدا کرد و "قرمز-آبی" فعلی دو تیم کاملاً متفاوت هستند. در عین حال UNICS که در فصل 2022/23 قهرمان لیگ VTB United شد، از نظر ترکیب تغییر چندانی نکرده است.

هفتمین بازی نیمه نهایی مقابل لوکو را به یاد بیاوریم. در آن، نناد دیمیتریویچ (31 امتیاز، 6 ریباند و 6 پاس منجر به گل)، اریک گرین (17 امتیاز در سبد حریف) و مارکوس نایت (12 امتیاز در حمله و 7 گل روی تخته) پیروزی را برای کازان به ارمغان آوردند. .

بعداً نناد دیمیتریویچ وارد پنج نیمه نهایی نمادین مسابقات شد. او در سری بازی مقابل لوکو میانگین تقریبا 19 امتیاز، بیش از 4 ریباند، حدود 7 و نیم پاس گل به دست آورد و حدود 23 امتیاز کارآمدی روی زمین نشان داد. جالن رینولدز در اینجا با او همراهی کرد (15 امتیاز در حمله، بیش از شش و نیم توپ جمع آوری شده روی تخته، تقریبا یک و نیم پاس و 18.5 امتیاز کاربردی).

زسکا

در لیگ VTB دوره قبل، بسکتبالیست های پایتخت مدال های برنز را به گردن آویختند. طبیعی به نظر می رسد، اما جاه طلبی های تیم به حدی است که تقریباً یک شکست است. در تابستان، تیم ارتش نتیجه گیری کرد. اکنون آنها در فینال هستند، یعنی قطعا برای بهبود عملکرد خود در این فصل تلاش خواهند کرد.

به هر حال، مسکووی ها نخبگان بسکتبال روسیه هستند. این لحظه هم به تیم روحیه می دهد و هم از نظر اخلاقی به آن فشار می آورد. حالا همه می فهمند که زسکا فعلی تیمی نیست که بتواند برای اهداف بزرگ در یورولیگ بجنگد. "مردان ارتش" امروز به طرز فجیعی به فینال لیگ VTB یونایتد رسیده اند و در اینجا آنها به طور عینی مورد علاقه نیستند.

در بازی تعیین کننده هفتم نیمه نهایی مقابل زنیت سن پترزبورگ، زسکا برجسته شد: کاسپر ور (31 امتیاز در رینگ حریف)، آمات ام بای (16 امتیاز در حمله)، آنتون استاپکوویچ (12، به اضافه 6 پاس). پس از این سری با آبی-سفید-آبی، ملو تریمبل در تیم دور مسابقه قرار گرفت. در اینجا او میانگین 12 امتیاز در هر بازی به دست آورد، تقریباً 4 ریباند جمع آوری کرد، سه پاس گل داد و حدود 15 امتیاز برای کارایی در زمین نشان داد.

یونیکس مقابل زسکا

تاریخچه رویارویی

این باشگاه ها چهار دیدار از لیگ فعلی VTB دارند. در این دیدارها - 3:1 نتایج مثبت به نفع تیم کازان. یونیکس در اینجا یک بار در زمین خود بهتر بود (88:78) و دو بار حریف خود را در جاده ناراحت کرد (84:78 و 83:73). زسکا در اینجا یک برد خارج از خانه دارد (79:66). در ده نبرد اخیر تیم ها برابری قدرت (5:5 از نظر برد) وجود دارد.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان به ساکنان کازان اعتقاد دارند. در 1xbet آنها فقط 1.48 برای موفقیت صاحبان سایت می پردازند. شرط های پیروزی مهمان در 2.65 ضرب می شود. ضریب توتال کمتر (163.5) 1.82 است قیمت توتال بیش از (163.5) 1.88 است. برای معلول 1 (-5.5) آنها 1.95 می دهند. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

تیم کازان این سری را با پیروزی مطمئن آغاز خواهد کرد اما این به هیچ وجه به این معنا نیست که در فینال فقط چهار دیدار را شاهد باشیم. در اینجا هندیکیپ 1 (5.5-) را برای 1.95 می گیریم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0