لوکوموتیو کوبان - زنیت آیا ساکنان کراسنودار تمام شده اند؟

لوکوموتیو-کوبان در 30 می میزبان زنیت خواهد بود تا در چارچوب رقابت برای کسب مدال برنز لیگ VTB یونایتد در فصل 2023/24. این سومین دیدار این زوج در یک سری بهترین از سه است. دو تقابل ابتدایی این رقابت به سود تیم سن پترزبورگ بود. این دیدار در زیر گنبد ورزشگاه بسکت هال کراسنودار برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو-کوبان در مقابل زنیت

Lokomotiv-Kuban

The Railwaymen فینالیست های آخرین لیگ VTB United بودند. در این فصل آنها برنامه ریزی کردند که عملکرد بدتری نداشته باشند. آنها در مرحله نیمه نهایی، مدافع عنوان قهرمانی (یونیکس) را به دیدار هفتم کشاندند اما نتیجه ای نداشت. بعد، لازم بود برنامه ها را تنظیم کنید. جنوبی ها اکنون به برنز نیاز دارند. شروع این سری در سن پترزبورگ با شکست مواجه شد (دو شکست در دو مسابقه). این سری که تا سه نتیجه مثبت به طول می انجامد، به کراسنودار منتقل می شود، اما "لوکوموتیوهای بخار" دیگر حق اشتباه ندارند.

چرا لوکو در سریال با زنیت پرواز می کند؟ انرژی زیادی صرف رقابت با UNICS شد. این امکان وجود دارد که تقریباً تمام انرژی در آنجا باقی مانده باشد. به علاوه، نبردهای فعلی با سنت پترزبورگ تا سوت پایان جذاب است. این امکان وجود دارد که در اینجا حتی یک فقدان شانس وجود داشته باشد. در خانه باید کمی راحت تر باشد. در اینجا تماشاچی وجود دارد، حلقه های هدفمند و درک این موضوع که شکست بعدی تمام برنامه های تیم را به هم می زند.

در دومین بازی سری مقابل سن پترزبورگ، بازیکنان زیر در تیم کراسنودار قابل توجه هستند: پاتریک میلر (22 امتیاز و 7 پاس گل)، دیمیتری اوزینسکی (15 امتیاز در حمله و شش ریباند)، جیلن برفورد (15 امتیاز). در حمله و چهار قطع توپ)، آندری مارتیوک و کریل الاتونتسف (هر دو 12 امتیاز، به علاوه دومین امتیاز پنج گل جمع آوری شده روی تخته) و همچنین دوون آکون-پورسل (هشت امتیاز در سبد حریف، شش ریباند و سه توپ ربایی). ).

زنیت

در آخرین لیگ VTB، ساکنان سن پترزبورگ بدون مدال ماندند. این فصل آنها می خواستند قهرمان شوند، اما زسکا در نیمه نهایی بهتر شد (4:2). سپس زنیت شروع به مبارزه برای مدال های برنز کرد و سری در برابر تیم "راه آهن" کاملاً شروع شد. ما در خانه دو بازی از دو بازی را بردیم. همه چیز در اینجا ظریف بود و گاهی اوقات شانس زیادی در میان بود، اما همه فقط نتایج را به خاطر خواهند داشت.

ترکیب تیم سن پترزبورگ هیچ سوالی ایجاد نمی کند، اگرچه حریف داستان مشابهی دارد. از سوی دیگر، "آبی-سفید-آسمان آبی" در یک قدمی پیروزی در این سری هستند، شاید این بدان معنی است که آنها حداقل کمی بهتر از حریفان خود هستند، زیرا کسانی که خوش شانس هستند خوش شانس هستند.

بر اساس آخرین مسابقه این سری، تیم ساحلی نوا ارزش برجسته کردن دارد: توماس ارتل (23 امتیاز و هفت پاس منجر به گل)، ترنت فریزر (20/6)، وینس هانتر (18 امتیاز در حمله و پنج ریباند) ، سرگئی کاراسف (16 امتیاز در حمله) و سرگئی توروپوف (10 امتیاز).

لوکوموتیو کوبان - زنیت

تاریخچه رویارویی

امتیاز در سری فعلی 2 بر 0 به نفع "آبی-سفید-آبی" است. در اینجا آنها دو برابر بهتر از خانه بودند (79:77 و 99:96). پیش از این، این تیم ها چهار بار در دور اصلی لیگ فعلی VTB United به مصاف هم رفتند. در این پیکارها برابری قدرت (2 بر 2 در پیروزی) به ثبت رسید.

شانس دانلود 1xbet

بوک سازها عجله ای برای حذف جنوبی ها ندارند. 1xbet "کارگران راه آهن" را برگزیدگان نبرد آینده می داند. برای برد 1 اینجا 1.77 می دهند. Win 2 هزینه 2.05 دارد. اگر توتال (168.5) را تصاحب کنید، می توانید پول شما را در 1.88 ضرب کنید. مجموع کمتر (168.5) 1.82 برآورد شده است. ضریب معلولیت 1 (-2.5) 1.95 است. قیمت هندیکپ 2 (-2.5) 2.5 است. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

اینکه لوکوموتیو در این سری پیروز می شود یک واقعیت نیست، اما قطعا امتیاز آن را بهبود می بخشد. در دیدار پیش رو تیم کراسنودار تمام تلاش خود را می کند و نتیجه مثبتی را کسب می کند و از پایان بسیار داغ جلوگیری می کند. با اندکی تور ایمنی، هندیکیپ 1 (-2.5) را در اینجا برای 1.88 می گیریم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0