اسلوتسک - دینامو مینسک آیا دینامو به روند شکست ناپذیری خود ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 15 ژوئن در دیدار دوازدهمین دوره لیگ برتر بلاروس، تیم های اسلوتسک و دینامو مینسک به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار به میزبانی استادیوم شهر (Slutsk) برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اسلوتسک در مقابل دینامو مینسک

Slutsk

Slutsk نمی تواند به یک بازی قابل اعتماد ببالد. این تیم در یک دوره 10 مسابقه ای تنها سه پیروزی به دست آورد و 7 شکست را متحمل شد. شاگردان الکساندر گورینوویچ صراحتا در آخرین دیدار لیگ بلاروس شکست خوردند و در خانه با نتیجه 0 بر 6 شکست خوردند. اسلوتسک با کسب 10 امتیاز با نسبت گلزنی 8:20 در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان، "سفید-آبی ها" توسط ملنیکوف 2+0 و پوشنیاکف 2+0 هدایت می شوند.

این باشگاه 6 بازی در خاک خود انجام داد که دو پیروزی و یک تساوی به دست آورد و سه شکست را نیز متحمل شد.

دینامو مینسک

دینامو بسیار متقاعد کننده تر عمل می کند. این تیم در 10 دیدار اخیر 6 برد و 3 تساوی به دست آورد و یک شکست را نیز متحمل شد. شاگردان وادیم اسکریپچنکو در آخرین دیدار قهرمانی توانستند نتیجه خوبی را به نمایش بگذارند و آرسنال را با نتیجه 2 بر 1 از دژژینسک در خانه شکست دادند. رای و خواشیسکی برای تیم مینسک گلزنی کردند. دینامو با 23 امتیاز با نسبت گل 18 به 7 در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. در رقابت گلزنان دینامو، آدئولا با 4 گل پیشتاز است.

در جاده، تیم مینسک 6 دیدار در لیگ برتر انجام داد که 4 برد و 2 تساوی به دست آورد.

اسلوتسک - دینامو مینسک

حقایق اسلوتسک در مقابل دینامو مینسک

  • دینامو مینسک در 11 بازی قهرمانی بلاروس شکست نخورده است.
  • مجموع 8 بازی از 10 بازی آخر فصل دینامو مینسک کمتر از 2.5 بود.

پیش بینی کل بازی

اسلوتسک فصل را به بهترین شکل آغاز نکرده است. این تیم نمی تواند از منطقه سقوط جدا شود. دینامو قهرمان کشور است و می خواهد در این فصل از عنوان قهرمانی دفاع کند. مینسک در مسابقات قهرمانی فعلی شکست نمی خورد، با این حال، اغلب با تساوی بازی می کند، بنابراین این تیم جای پیشرفت دارد. در مورد بازی پیش رو، فکر می کنم دینامو با شکست دادن تیم خودی پایین تر، سطح و کلاس خود را تایید خواهد کرد: دینامو مینسک با هندیکپ (-1) پیروز می شود. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0