پیش بینی مبارزه رینات فخرت الدینوف و نیکلاس دالبی

اولین مبارز تاتار در UFC، رینات فخرت الدینوف، به تدریج به جمع 15 برتر دسته متوسط وزن نزدیک می شود و پیروزی در مسابقات UFCon ABC 6 ممکن است بلیط او برای این باشگاه نخبه باشد. در راه رسیدن به او، نیکلاس دالبی ایستاده است، که آنها با او قدرت خود را در دیوارهای Kingdom Arena در 22 ژوئن می سنجند. یک بار دیگر، خواستگاران تبلیغاتی تلاش کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که شاهد تضاد سبک ها خواهیم بود، و این جلسه وعده می دهد که خیلی متشنج باش

رینات فخرالدینوف در مقابل نیکلاس دالبی

رینات فخرالدینوف

رینات سابقه طولانی در پانکراسیون و سامبوی رزمی دارد. او در مسابقات جهانی بهترین بود، در مسابقات قهرمانی روسیه وارد 3 نفر برتر شد، استاد ورزش شد و همه اینها در دو رشته به طور موازی. علاوه بر این ، "گلادیاتور" استاد ورزش در هنرهای رزمی ترکیبی شد و در آنجا کمربند قهرمانی سازمان GFC را نیز گرفت. از سال 2013 تاکنون هیچ کس نتوانسته او را شکست دهد.

نقاط قوت

فخرالدینوف در آغوش او یک "بوکسور کشتی گیر" است. دست های جارو، فشار زیاد، تکنیک کمی کج - همه چیز در بهترین سنت های جنگنده های زمینی است. اگرچه در سال های اخیر تعداد ضربات او را افزایش داده است، اما جالب ترین اتفاقات در موقعیت افقی رخ می دهد. سرعت بالا، نقل و انتقالات زیاد، زمین و پوند بی رحم و پایه عالی تکنیک ها به او این امکان را می دهد که قربانیان خود را روی زمین شکنجه کند و از باز شدن آنها در موضع جلوگیری کند.

نقاط ضعف

بدیهی است که سنجش قدرت رینات در برابر مهاجمان پیشرو بسیار دشوار است و در این مورد، شکستن دفاع جداکننده با نیاز به بازگشت به کار در حالت ایستاده نیز برای او آسان نیست. به دلیل سرعت بالای کار، کاردیو فخرالدینوف در نیمه دوم مبارزات افت می کند، اگرچه حتی در این حالت نیز مشکلات زیادی را برای حریفان به ارمغان می آورد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

این مبارز 32 ساله است و اگر آخرین مبارزه او را که با تساوی با الیزئو زالسکی دوس سانتوس به پایان رسید را در نظر نگیرید، رینات اکنون در 20 برد پیروز شده است. او کوین لی، اریک اسپایسلی، میخائیلیدیس و دیگر افراد شایسته را شکست داد. و اکنون، او دوباره با یک همتای باتجربه که هنوز در شرایط خوبی است، درگیر می شود. ضمن اینکه خود فخرت الدینوف هم در فرم عالی قرار دارد، نظم کاملی با تهاجمی ورزشی و روحیه رقابتی دارد، بنابراین اصلاً دلیلی برای شک در آمادگی او وجود ندارد.

رینات فخرالدینوف در مقابل نیکلاس دالبی

نیکلاس دالبی

دالبی قبلاً دو بار با UFC قرارداد امضا کرده است زیرا اولین حضورش در لیگ بسیار ناموفق بود. این یک کاراته کا پایه است که یک کمربند سبز در کاراته آشیهارا و یک کمربند قهوه ای در BJJ دارد - مبارز زمینی پس از شروع حرفه حرفه ای خود شروع به بهبود مهارت های خود کرد. به دلیل مواضع ورزیده اش، او یک هیولای واقعی در سازمان های اروپایی بود و کمربندهای لیگ های Cage Warriors، EMMA و FG را جمع آوری می کرد. علاوه بر این، او عنوان "مبارز سال" و "ناک اوت سال" را به خود اختصاص داد و در سال 2015 نیز با مبارزه با دارن تیل، برنده "بازگشت سال" شد.

نقاط قوت

دالبی در کاری که با آن شروع کرد خوب است - ضربه زدن. بازوهای او به خوبی قرار گرفته اند و پاهایش در تمام طبقات پرواز می کنند. علاوه بر این، حضور یک ضربه ناک اوت نیز لغو نشده است. او در کلینچ ها نیز عالی است، اما در زمین، مهارت های او را می توان پایه نامید، زیرا لوکوموتیو به ندرت با تکنیک ها برنده می شود، و در مقابل حریفان سطح متوسط، با این حال، در مورد یک کاراته کا، او درک مناسبی از بازی دارد. زمین.

نقاط ضعف

نیکلاس فقط با تصمیمات شکست خورد و این در آن مبارزاتی اتفاق افتاد که طرف قوی او کار نکرد و به کار بردن پلان B و رفتن به مبارزه جواب نداد. به بیان ساده، محدودیت‌های فنی دانمارکی با استیشن واگن‌های پمپ‌شده‌تر، راه پیروزی او را مسدود کرد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

نیکلاس 4 پیروزی در 5 مبارزه را پشت سر می گذارد و تنها به تیم باتجربه ترین تیم مینز باخت و ورلی آلوز، مسلم سالیخوف و گابریل بونفیم را شکست داد. دالبی یک کهنه سرباز 39 ساله است که تجربه زیادی پشت سرش دارد و هنوز هم فک عالی دارد که برای دسته او نادر است. او پتانسیل ناک اوت و همچنین فعالیت عمومی خود را از دست داده است، اما در عین حال در فاصله 3 راند خطرناک باقی می ماند و در هیچ موقعیتی درمانده به نظر نمی رسد. نیکلاس برای نبرد آماده است و قطعاً برنامه ای برای کاهش سرعت ندارد.

تحلیل تطبیقی

روسی کمی بلندتر از دالبی است، اما در بازو بین آنها برابری 1 سانتی متری به نفع نیکلاس را می توان نادیده گرفت. حتی اگر برعکس بود، رینات هنوز رقیب دانمارکی در حالت ایستاده نیست و قطعاً نباید در آنجا معطل شود. بله، "لوکوموتیو" مدت زیادی است که مانند گذشته شارژ نشده است، اما هنوز هم می تواند چراغ ها را خاموش کند، بنابراین با زوایای کج و نمای باز در نزدیکی ها، "گلادیاتور" چیزی برای گرفتن ندارد. می تواند در اثر فشار دشمن را مجبور به عقب نشینی کند، اما قطعاً ارزش تبادل ضربات طولانی مدت را ندارد.

تصویری بسیار محتمل تر از نبرد: نزدیکی شدید پس از شناسایی کوتاه، به ابتکار فخرالدینوف، و انتقال و به دنبال آن کنترل. دالبی تا 60٪ از حذف ها را مسدود می کند، بنابراین در سه تلاش می توانید از دفاع او عبور کنید، و سپس نکته اصلی این است که متمرکز بمانید و امیدوار باشید که کمربند قهوه ای اروپا در BJJ به اندازه برزیلی ها "صادقانه" نباشد. رینات باید نیمه اول جلسه را با اطمینان پشت سر بگذارد، اما پس از آن تجربه، استقامت و توانایی تطبیق وارد بازی خواهد شد.

نیکلاس حریف خود را در حال نزدیک شدن می‌گیرد و از تمام دانش خود برای خنثی کردن حملات همکارش در زمین استفاده می‌کند، او را در کلینچ‌ها خسته می‌کند و تلاش می‌کند تا در راند 3 بازگشت کند. چنین نتیجه ای کاملاً ممکن است، اما هنوز باید برای دیدن آن زندگی کنیم. و با وجود عدم شکست های زودهنگام، استقبال بسیار گرمی در زمین در انتظار اوست، جایی که قطعا زمانی برای استراحت نخواهد بود.

رینات فخرالدینوف در مقابل نیکلاس دالبی پیش بینی

گسترش شانس در اینجا با این واقعیت توضیح داده می شود که رینات دارای برگ برنده ای مانند کشتی است، اما به دلایلی هیچ کس موضع نیکلاس را در نظر نمی گیرد. این دیدار برای فخرالدینوف آسان نخواهد بود، به خصوص اگر طولانی شود، و این احتمال بسیار زیاد است، بنابراین به نفع اوست که هر کاری ممکن است انجام دهد تا دالبی دیگر برای اقدام عمودی سگمنت 3 مناسب نباشد. اگر به نقل‌قول‌ها و انتخاب یک برنده خاص تکیه نمی‌کنید، شرط‌بندی روی مجموع راندها (مجموع بیش از (1.5) توسط دور) در اینجا مناسب به نظر می‌رسد. بله، و Total over (2.5) نیز، و انتخاب مورد علاقه به احتمال زیاد نتیجه خواهد داد. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: مجموع اوور (1.5-2.5) در راندهای تکمیل شده/پیروزی رینات فخرالدینوف

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0