آستانه - کایرات آلماتی آیا میزبان پیروزهای بدون پیروزی خود را در خانه خواهد شکست؟

29 ژوئن در چارچوب سیزدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه آستانه آرنا (آستانا)، تیم های آستانه و کایرات آلماتی قدرت خود را می سنجند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آستانه مقابل کایرات آلماتی

آستانه

آستانه اصلا در فرم نیست. در حال حاضر این تیم حتی یک سری از شش بازی بدون پیروزی در مسابقات قهرمانی قزاقستان جمع آوری کرد. پسران گریگوری بابائیان تنها در آخرین دیدار قهرمانی توانستند هجومی پیش بروند و در جاده یک بر صفر قویتر از کیزلزهار بودند. آستانهوف یک گل برای "شهروندان" به ثمر رساند. آستانه با کسب 15 امتیاز پس از 11 دیدار با تفاضل گل 11 بر 8 در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان زرد-آبی آستانهوف پیشتاز است. او در حال حاضر سه گل به نام خود دارد.

تیم "پایتخت" در زمین خود در لیگ 5 بازی انجام داد که دو برد و تساوی و دو شکست نیز متحمل شد. 

کایرات آلماتی

کایرات به طور کلی سطح بازی خوبی از خود نشان می دهد، در یک دوره 10 مسابقه ای این تیم 5 بار پیروز شده و یک تساوی کسب کرده و همچنین 4 شکست را متحمل شده است. در آخرین دیدار لیگ برتر شاگردان الکساندر کرژاکوف مرتکب اشتباه شدند و در خارج از خانه مقابل توبول با نتیجه حداقل 0 بر 1 شکست خوردند. کایرات با کسب 18 امتیاز پس از 11 بازی با نسبت گل 13 بر 10 در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان برای "زرد سیاه ها" پائولو با زدن تنها 3 گل پیشتاز است.

کایرات در زمین مسابقه نتایج یکسانی را به دست آورده است، با دو برد و دو تساوی و همچنین دو شکست در شش بازی قهرمانی. 

آستانه - کایرات آلماتی

حقایق آستانه مقابل کایرات آلماتی

  • مجموع در 12 بازی از 14 بازی آخر فصل آستانه کمتر از 2.5 بود. 

 پیش بینی کل بازی

آستانه بهترین نتیجه را نشان نمی دهد. در این فصل تیم صراحتاً با چنین بازی شکست می خورد. کایرات در مقایسه با حریف قانع‌کننده‌تر به نظر می‌رسد، هرچند این تیم جای پیشرفت هم دارد. هر دو تیم در این فصل کارایی چندانی ندارند، اما گلهای زیادی هم دریافت نمی کنند. بنابراین، من انتظار زیادی از موقعیت ها و شوت های دقیق را از یک دیدار رودررو ندارم: مجموع کمتر از 2.5 است.  1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0