دینامو برست - ایسلوچ آیا میهمان به روند شکست ناپذیری خود در دیدارهای رودررو ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 3 آگوست در دیدار از مرحله یک شانزدهم لیگ برتر بلاروس در ورزشگاه "مجموعه ورزشی برست" تیم های دینامو برست و ایسلوچ به مصاف هم خواهند رفت. 

پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های تخصصی ما در مورد دینامو برست در مقابل ایسلوچ

دینامو برست

دینامو برست اکنون سطح بازی متوسطی از خود نشان می دهد، در 10 دیدار این تیم چهار برد و دو تساوی و 4 شکست کسب کرد. در آخرین دیدار لیگ بلاروس نیز شاگردان الکساندر برازویچ مرتکب اشتباه شدند و با نتیجه 0 بر 1 مغلوب دینامو مینسک شدند. دینامو برست با کسب 23 امتیاز با نسبت گل 30 به 16 در رده چهارم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان "جنوبی ها" کورتسف پیشتاز است که 10 گل و 3 پاس گل دارد.

سپید-آبی ها در جام بلاروس نیز خود را به خوبی نشان دادند و در مرحله 1/16 نهایی Slonim-2017 را شکست دادند (2:0). 

Isloch

Isloch موفق شد پیشرفت کند، در 6 دیدار اخیر باشگاه چهار برد و یک تساوی کسب کرد و تنها یک شکست را متحمل شد. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی بلاروس، بچه های دیمیتری کوماروفسکی نیز عملکرد خوبی داشتند و ویتبسک را 1:0 در جاده شکست دادند. شستوک برای میهمان گل زد. ایسلوچ با کسب 20 امتیاز با نسبت گل 16:13 در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد. در مسابقه گلزنان، خاکستری آبی ها توسط شستیوک با 9 گل هدایت می شوند. گرگ‌ها در جاده‌ها 7 بازی در مسابقات قهرمانی انجام دادند که در آن دو برد و تساوی به دست آوردند و سه شکست نیز متحمل شدند.

این تیم در رقابت های اروپایی فاجعه آمیز بازی کرد و با نتیجه 1 بر 0، 0 بر 1 به تیم سن مارینو لافیوریتا باخت و در ضربات پنالتی و در زمین خود شکست خورد. 

دینامو برست - ایسلوچ

حقایق دینامو برست مقابل ایسلوچ

  • هر دو تیم در 7 بازی از 10 بازی اخیر ایسلوچ در این فصل گل نزده اند.
  • مجموع گل های زیر 2.5 در 5 بازی اخیر Isloch در این فصل بوده است. 

 پیش بینی کل بازی

دینامو قبل از توقف در مسابقات قهرمانی سرعت خود را کاهش داد و بدین ترتیب تیم از رقابت برای کسب مدال خارج شد. Isloch به طور کلی پایدار نیست، که با اجراهای کوتاه در اروپا نشان داده شد. برست در خانه قوی بازی می کند، ایسلوچ در خارج از خانه تحت تأثیر قرار نمی گیرد، به علاوه ممکن است از نظر اخلاقی پس از شکست در رقابت های اروپایی بهبود نیابد. بنابراین فکر می کنم دینامو بتواند سه امتیاز را در خانه بگیرد: پیروزی دینامو برست. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0